bbrrr hiero schijnt het zonnetje maar ziet er wisselvallig uit
Goeiemorgen,
Hier heeft het wel geregent, maar nu droog met een zonnetje.
@Bloem: Dit is yusuf, je zal hem vast wel gezien hebben
@MK: Had het al gedaan, maar gefeliciteerd met G zijn 2de verjaardag en natuurlijk een hele fijne dag voor jullie. Groetjes aan M, hub en oma
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/j/jarig/47.gif
@Bloem: Stuur je een PB over het incident in ADR, kan dat niet hier neerzetten
Hello:dag:
Vandaag vrij, maar wat een *** weer…
Toos: wil je het mij ook pben??? Thanks!!! :kus:
Viva: hahahaha hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?!?!?! ![]()
Verder weet ik het ff niet meer… Ga even kaartjes schrijven voor postcrossing… ![]()
@Toos: Me too please.
Ik heb zojuist ff een mail naar R, z’n werk gestuurd en zodra ik iets terug verneem, mail ik jou ff.
Hier nog steeds zonnig maar wel winderig. Hoop dat het maar buien zijn, want wou wel op de scoot gaan. Heb na het werk ook nog even een funtioneringsgesprek, dus duurt het nog wel ff voor ik weer thuis ben.
@Viva: Hoe was jou gesprek vergaan gister?
Gisteren geen gesprek gehad, ze was ziek…nu dus volgende week maandag.
Toos,…ikke ook pb…ben niet nieuwsgierig maar wil wel graag alles weten he.
Viva: hahahaha hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen
Ach had nog het bestandje staan in de pc, en dan letterlijk even knippen en plakken, een kopieetje maken en dan scannen…vond het wel leuk
Toos tot wanneer heb je nog vakantie…
Haha ik vind het top!! Heb het opgeslagen… Dus tegen de tijd dat jullie gaan zal ik hem op de site zetten… ![]()
hahahah, ja leuk
ik stuur je het goede bestand wel via hyves.
Cyn het bestand is naar je hotmail verstuurd.
Got it!!! Echt te grappig!!! ![]()
@Toos: Ik ben niet nieuwsgierig, maar weet graag ALLES, dus ik ook pb graag over bararie en ariane…
Nagels mooi, met een meevaller. Ik heb zo een afsprakenkaartje(wat je meestal kwijt raakt) en heb het netjes VOL met alle afspraken. Dus ik een grapje zo van: Kijk eens wat ik heb…volle kaart… zij: zo netjes hoor. Dus ik ga afrekenen zegt ze: En een volle kaart, dus 50% korting…KIJK!!! DAT ZIJN BERICHTEN…
Nu hubbie koffie brengen, en op naar mn zus, spullen afgeven…
Tot vanaaf
Goedemorgen all ![]()
Beps : fijne dag
Toos : ikke ook pb