TTT 125.. we zijn bijna allemaal weer terug

hahahahahahahahahahaha ik weet wel waarom niet… :kus:

Nou ik niet, en ik wil niet dat een ander het voor me beslist…
Sowieso…

Beps :wink: Had je de link inmiddels al?? Of moet ik hem ff doorsturen???

Send!!! Please!!!

hahahaa nieuwsgierige aagjes…
ik heb de meeste foto’s gewoon ff opgeslagen, kan ik ookwel doorsturen

@ cyn je kunt jezelf ook un-taggen he>?

Zo… nu eerst koffie.

Nou, als jullie toch aan het linken zijn… please me too. :lol:

Want ik ben natuurlijk ook heeeeeellll nieuwsgierig.

Ohhh echt… die in t water…GRRRRRR!!!

Lukt niet Roanna: Je moet ingelogd zijn…hihi ik mocht iemands inlog gebruiken haha

Denk nu dat iedereen ze kan bekijken. Hoor het vanaaf wel

uhm raak, denk dat je die link beter in PB kunt doen, want nu kan IEDEREEN alle fotos zien…

@Bloem: Heel, heeeel hartelijk bedankt :kus: en nu heb ik ze ook op het speciale plekje gezet op mijn PC.

@Raak: Echt …prachtige foto’s.

@Beps: Wat was dat lekker met zo’n slang ertussen he?

Beps : je kan kijken:biggrin:

Bloem : beter zo?
wie wil vraagt maar een pb
ben nu echt wegggggggggg. moet nog heel Nl door :dag:

Viva: toch de outlook maar ff gefikst???

Neee niet gedaan, ik heb gisteravond zijn outlook onder die van mij gehangen geen probleem hoor, met een wachtwoord. Dus die wandelende tak, die mijn vader dus de expert noemt kan er dus geen ene kl**ten van…hihihihi…hij wacht maar, misschien vanmiddag misschien vrijdag ik zie wel hoe mijn pet staat…het verhaaltje van u vraagt en wij draaien gaat bij hem niet meer op.

Ook ik heb de foto’s gezien…nice…en die TTT van lampjes moeten we eigenlijk hier standaard bij de titel van TTT kunnen plaatsen, maar ik denk dat dat niet kan…Bloem???

ja nou snap ik die lampjes…OHHHH ik ben ook zoooo blond :retard:

owh hahahahhaaa ikke ook blond!! hahaha

we kunnen em niet standaard erbij hebben maar ik kan em wel in de openingspost plakken :stuck_out_tongue: hahahaha

en mensen! wat hebben we een heerlijke tijd gehad! jammer dat we niet meer tijd met ons allen hadden maar t was toch echt wel weer geweldig he?