TTT 125.. we zijn bijna allemaal weer terug

@Bloem en anderen: Ik zal er echt van de week even voor gaan zitten om het een en ander door te sturen.

Had al geprobeert om een album hier aan te maken, ( nee niet met jullie erop hoor) maar krijg steeds een foutmelding, dus dan maar niet.

truste! :dag:

Vooruitzicht Jamaica is geweldig, kijk er naar uit. Jaa, foto’s zijn mooi enne zou een cd meekrijgen, heb een verkeerde gekregen. Een met de foto’s die op de site staan, maar die had ik al.
Nog wel een nieuwtje, ADR staat in januari op de vakantiebeurs, kwakbol en yusuf gaat er staan. Ze hebben een verrassing voor repeatgasten, weet wel wat, maar mag niks zeggen:evil:

@Beps en Bloem: Slaap lekker:kus::dag:

Ik ga er ook een eind aan naaien. :stuck_out_tongue: Weltrusten all en tot morgen weer.

MK… een hele fijne dag morgen en zal morgen ook even een leuk plaatje plaatsen. Veel plezier.

:slapen: :dag: :kus: All

@Toos: Oh, nou maak je me nieuwsgierig. Dus wij moeten allemaal naar de VB in Utrecht? Kunnen we gelijk een hapje eten erna met z’n allen. :biggrin: Oh gaaf dat zij ook komen op de VB.

@Roanna: Ja leuk he, zien we yusuf ook weer. Die andere heeft me niet meer aangekeken, snap er niks van:evil:

Wie is/was kwakbol dan?

Oh, ik denk dat het kwartje valt. Die ook zei dat hij dit forum niet kent.

Hallo Dames, heb alles netjes gelezen.
Roanna : wat is dat nou ??? lekker hoor meissie en ik snap je ook goed want reed rond 20.00 langs je stadje…wat een t.kkenweer hebben jullie altijd zeg:tssk:Zou ik ook naar Turkije voor willen:)
Viva : oeps was jij ff boos zeg,schrok er gewoon van:evil:is het al gezakt???:kus:
Damber : heb je de foto al gezien???ook heimwee??
Bloem : hehe J. is indo he. alles pelan pelan maar komt eraan zegt ie.weet alleen nog niet in welk jaar:tssk:
MK : al helemaal klaar voor het feestje morgen. fijne dag he voor G en jullie allemaal:kus:
Cyn : poppies???heb dr gezien in ADR, nu snap ik het ook:)
Beps : toch wel weer kriebels he??? ik bedoel uiteraard om naar ADR te gaan:)
Miere : nou gelukkig dit probleem weer snel uit de weg geruimd. word je zo moe van he
Toos : praat ie niet meer tegen je? gaan we ook niet naar de stand:evil:ikke ben wel solidait met je hoor
Hoop dat ik niemand vergeten ben

Precies, die, met zn wazige verhalen en loze beloftes:finger:

@Raak::dag::dag:, kon nog maar net goeiemorgen af:biggrin:. Hij liep alle hollanders af en hoorde dat er klachten over waren

Roanna : :biggrin:
Toos : juist

Toos : je zal die iedere morgen aan je bedje hebben:thumbsdown:

Zo meiden ik lig op bed, airco aan en Aiji naast me.
Niemand om me te zeggen dat het licht uit moet. Ik moet alleen om 9 uur bij de nagelmuts zijn.
En dan morgen een vrije dag. Wil misschien even naar Alkmaar. Moet eea afgeven bij mn zus…

nou goed… die kwakbol kan gaan kwakken haha!!!
Zelfs mn ouders wisten meteen wie kwakbol was…

@Raak: Kriebelen doet het hier altijd,…geen idee waarnaar,…maar t kriebelt :lol:

Maarre ga wel naar de stand hoor op de VK, zou zomaar kunnen dat ie er niet bij is:evil:
Nog een nieuwtje, bar ali is verbannen naar de poolbar en gaat er onder begeleiding werken.

@Beps: Kan niet missen wie ik bedoel he, mocht hem vanaf het begin al zooo graag:finger:. Hoorde van goudarie de nodige klachten over hem, hij moet vooral zo doorgaan. En trouwens al die tijd dat hij op de pier liep of naast yusuf zat deed hij niks in zn eigen toko he

Mss volgend jaar met zn allen naar de vb

gewoon wieberen met die gast…wat een arrogante kwal, past wel goed op de pier, maar ernaast in de zee beter

Yusuf ging haast uit zn naad na zn verhaal dat het tot oktober vol zat en er volgens hem niks meer te boeken viel. Ja als je hem mailde kon hij nog wel wat regelen. Hij heeft de lijst met boekingen opgevraagd en er klopte dus niks van