Nog even voor de laat en nieuwkomers van vanavond: :king:
Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
@TRL: als het allemaal tegen zit, en hubbie goed hersteld, ja dan is de kans groot dat we nog een ruim weekje die kant op gaan. Maar we hopen eerst op een pupsel.
@Mierre: mn 2-wielige monster is de stal nog niet uit geweest⦠Hubbie kan nu niet lekker rijden, en dat doen we toch saampjes(vaak)⦠Maar dat hopen we toch in te gaan halen volgend jaarā¦
Goeieavond, @Roanna: Je gaat weeeeeeeer!! Gatver, wat een opgave, weer truthaan, k*tkip en die walgelijke cocktails bij poolbararie, zou er niet aan beginnen:crybaby::crybaby::crybaby::crybaby:. Het zal vast saai zijn zonder ons, maarre het is je gegunt hoor @Viva: Wat een drama met paps en die troela, zou hem ook lekker in zn sop gaar laten koken @Miere: Komt vast wel goed met de hondjes hoor, je gaat straks gewoon lekker weg. Heb geen jetlag hoor, alleen maar heimwee
@Toos: Ik denk dat ik jou achterna ga. Alhoewel⦠dan mag ik nog wel ff, maar wel leuk weer he! Weer aan de cocktail maar GEEN truthahnen.
We gaan met die ene schoonzus en zwager, die toen ook mee waren naar Gumbet en ook hun hebben er zoān zin an, na al dat ziekenhuis gedoe van mijn zwager. ( waar hij trouwens nog niet mee klaar is) Even lekker weg en voor mij is het ook weer zoooooo goed. :lol:
Zo, zal zo even de eerste aanbetaling gaan doen, dan schiet het alweer wat op.
Hey allemaal, ben ik ook nog heel even.
Internet lag er de hele avond uit⦠heel irritant.
De boodschappen in huis, het slingers en ballonnen hangen en de cadeauās zijn ingepakt.
@roanna
Nog een week ADR, heerlijk hoor!!!
Voor de rest weet ik het niet meer, sorry!
Nu eerst maar slapen, morgen weer een drukke dag.
@MK::dag::dag:, klaar voor morgen?? @Roanna: Zo ging het bij ons ook, nog maar net thuis en maar weer geboekt. Gewoon te errug. Is wel een raar gevoel hoor om niet in september naar ADR te gaan. @Bloem: Tja wat zal ik ervan zeggen, zal het er maar op houden dat het goed gaat
@Toos: Het gaat, alleen weet je nog niet waarheenā¦
Ik begrijp je nu wel hoor, ik vind het NIETS dat mn ouders en Roanna en Kokkie gewoon weer gaanā¦