@Bloem: Klopt! Die had R. even gestuurd in opdracht van mij als test, maar er zitten nog wel meer foto’s bij die jij ook wel leuk zal vinden. Niet van die jongens meer hoor, maar o.a. van Hollands welvaren. Een blonde en een donkere. :biggrin:
Ja… je stuurt hem inderdaad door… en je kan zelf ook toys ontvangen… maar alleen als je dat zelf wil natuurlijk… Ik heb nu tegen 3 poppies ja gezegd… dus ben benieuwd… Even afwachten wanneer ik ze ga krijgen…
Cynnie ik zie bloempopje wel verschijnen, ze gaat lekker met mij mee…en foto idd voor X-bar…moet ik nog iemand de groetjes daar doen, en moet ze ook nog daar mee op de foto.
Hahahahaha nee niet met iemand op de foto in X-bar hoor hahah…Misschien met PETER uit adr… hahaha nee serieus… Alleen ff voor de x-bar is genoeg hoor hahahaha :biggrin: En nee je hoeft niemand de groeten te doen hoor… De meeste kennen mij wel… maar niet eens van naam… Ze vroegen de laatste keer meteen… Where is your boyfriend… daar kennen ze me voornamelijk van…
@Viva: Ik precies dezelfde van het foto het bed met vaderdag en dat briefje erop. Heb ik geloof ik op vkreiswijzer gezet.
@TRL: Ja, die cursussen zijn meestal saai, maar het zal vast ergens goed voor zijn. Wij hadden dat ook vorig jaar 2 hele dagen in Zeist en ik ( en de anderen ook ) weet er nu al niets meer van.
@ roanna ik wacht geduldig af
@ cyn ja voor zo’n bloemenmeisje is gumbet ook beter geschikt dan cutie he?! hahaha
@ trl ach je bent ff achter je buro weg he?
Roanna en Bloem,tegen de tijd dat we dat programma gaan gebruiken ben ik het waarschijnlijk al weer kwijt,gelukkig dat we het boekje meekrijgen…Is sharepoint iemand daar bekend mee?
Cyn,ze mag ook wel een keer hier komen logeren hoor…
whahahahahhahahahah jullie zijn echt te lollig vanavond whahahhaah poppies, had ik niet veel van meegekregen hoor!! Wel dat ze in jullie bed lagen en dat the housekeeping het e.e.a. moest denken van die poppies maar meer ook niet.
Roanna gewoon weer naar ADR; aso!!! maar je verdient het hoor… ben niet jaloers… of toch wel… hihi
@ Cyn, wat grappig, die reispoppies, weer wat nieuws! Wie wil er met mij mee naar Adana? Heb ik tenminste ook reisgezelschap, ben ik niet zo alleen onderweg, haha @ Viva, pfffffffffff, wat een gedoe zeg, met die vader van je, kan me voorstellen dat de stoom uit je oren komt! @ Roanna, lekker terug naar ADR, zal misschien wel wat stilletjes zijn daar, vergeleken met juni? @ Beps, ADR??? ach joh, wie weet zit het mee met Hubs revalidatie, en tegen met de pup, en dan…gewoon gaan! hoe is het trouwens met dat 2-wielig monster van je? Hoor je er nooit meer over, of heb ik ergens wat gemist? @ Bloem, vervolg??? @ TRL, saai hè, die cursusdagen, ik ken dat. Bij ons is het enige leuke eraan dat je af en toe eens wat oude collega’s tegenkomt, die op andere locaties werken. @ Raak, druk vandaag? @ Toos waarschijnlijk nog in de jetleg.
Ikke gisteravond in de stress, degene die had toegezegd voor mijn honden te zorgen als ik op vakantie ben stuurde een e-mailtje dat hij het toch niet zag zitten, en dus niet ging doen. Toen wist ik het ff niet meer, kan niet weg als het niet goed geregeld is voor m’n beesten. Maar gelukkig heeft ex-hubs nu wat kunnen regelen, en nu vertrouw ik er op dat het goed komt. Lijkt wel of ik niet op vakantie MAG!!! GRrrr… XX