TTT 125.. we zijn bijna allemaal weer terug

Zeg zegt ik heb al met zigg* gebeld en op de site kan je zijn wachtwoord veranderen, ik zeg ja dat kan maar dat is niet gebeurd, dus het wachtwoord wat op de cd staat moet u gebruiken. Nou ze kreeg het niet voor elkaar, ik zeg nou sorrie dan kan ik u niet helpen van hier uit. U heeft de boel eraf gegooid dus u moet het er ook maar weer opzetten. (Ik ben al 4x er naar toe gegaan om de boel in orde te maken, zoonlief is er ook al tig x geweest…nu moet hij het zelf maar doen). Fijn dat hij van te voren even meld wat er aan de hand is, nu krijg ik het zo rauw op mijn dak…ben dus al 2 uur laaiend…en het zakt niet…

ja jullie hadden het over knuffels op de kamer, zodat de meisjes dachten dat jullie een kindje bij jullie hadden en het bed dus voor 3 personen hadden opgemaakt, dat is het enige wat ik er over mee had gekregen.

Hahahaaaa ja dat is dus deze ToyVoyagers - Travelling Toys - Little Things on Big Adventures - Viewing Travelog: Cutie

hahahaha grappig hoor, ik wil bloempopje wel meenemen naar gumbet hoor, ze kan niet achterblijven bij die andere toch

Lachen Cyn,mis je hem al ??? Doet me denken aan de freggels haha,die kreeg altijd een kaartje van zijn oom vanwaar hij nu weer was.

JAAAAAAAAAAA wil je dat!!! haha dat zou echt cool zijn!! Maar dan moet je wel ff wat foto’s met haar maken he :wink:

is er iemand die het email adres van selim heeft ben het per ongeluk(pc gecrasht)kwijt

Goedenavond ladies.

@Viva: Oh, ik lig echt in een deuk. Dat verhaal van je vader met dat nieuwe “mokkel” en de pc. Ik zie het helemaal voor me. Jij razend. Het komt zelfs je neus uit. :wasted: Pfff…

@Cynthia: Oh, inderdaad erg cute die poppetjes. Die ene had ik gezien in ADR. Het mag ook wel met mij weer mee, maarja, het is daar al een keer geweest. Hi, hi.

@Bloem: De foto’s zijn niet optimaal nog, maar kokkie begint het steeds beter door te krijgen, hoe dat ding werkt dus volgende keer beter.

Roanna: haha dat egeltje is dan in de USA… dus die is er niet… En dat bloemenpopje nog geen idee… I’ll keep that in mind ok :wink:

Oke…Cyn, help me tegen die tijd ff onthouden.

I will honey… i will… :wink:

Ohhh meiden… ik wordt gek hier… Zit mijn muziekjes te luisteren… en wil terug!!! :frowning:

@ cyn owh gaaf ik had nog niet de updates uit schotland gezien!

@ roanna, alle foto’s zijn welkom!! alles is goed! heb tot nu toe 1 mailtje ontvangen? klopt dat?

@ viva, wow das waar ook!! JE GAAT NOG EEN KEER NAAR GUMBET!!! ARCHHH MAG IK MEEEEE?!?!?!?!?

Cynnie, tuurlijk ga ik foto’s maken, ze mag mee naar het strand, ze mag mee naar barstreet, en ik laat haar natuurlijk het buffet enzo zien…en ze mag bij het raam zitten in het vliegtuig, en zal ook een instapkaartje voor haar maken…

Bloem: ja grappig he!!! Gaat ie gewoon naar Las Vegas :smiley: hahahaha

Nou Bloemmie volgens mij zit het hotel vol…

hahahah ik dacht dat ik de enige idioot met een toy was

volgens mij was cutie toch een mannetje?!

@ TRL hoe was je 1e cursus dag? ging het een beetje, was het nog wat interessant?

Cutie wel ja… Maar Miss-Flo niet :wink:

Viva: hotel vol??? Bloem slaapt wel op het strand… hahahaha… En een foto voor X-bar please hahahahah :smiley:

hahahahha cutie voor X-bar!! ik besterf het! hahahahahaha
zie het HELEMAAL voor me! :smiley: :smiley: :biggrin: hahahah

ennuhm… ik heb zo mn adresjes in Gumbet, problem yok ya

Bloem,cursus was wel ok,niet bijzonder interessant maar wel wat van opgestoken,morgen nog een keer…

Cyn,wissel je ze uit met anderen en krijg jij dan ook van anderen?

Haha Cutie gaat niet naar Gumbet… :wink: Die zit dan nog in Duitsland… Nee Viva wil geloof ik mijn bloemenpopje meenemen :smiley: