TTT 125.. we zijn bijna allemaal weer terug

ja helaas :frowning: hihi dat was dan errug gezellig geweest…
zucht…

zucht…

:smiley:

:lol: :lol: :lol:

PFFFF warm ist warm TE WARM

Ik weer thuis… Heb weer een nieuwe Toy gescoord… en deze ga ik nu ff aanmaken!!! :wink:

:dag:

Roanna,lekker weer geboekt en dit keer met de hele familie…

Beps,krijg het idee dat jij er rond die tijd misschien ook wel zit haha

TRL: :dag: :kus:

hey cynnie kon je t niet laten :dag: toch nog ff online

Bloem: ja toch niks te doen…geen leuke programma’s op tv… dus dan maar ff online… Heb een nieuwe toy… dus heb wel ff wat te doen hahaha

:angry::retard::tssk::mad::tear::crybaby:

ik ben zoooooooooooooooooooooooooo boooooooooooooooooooooooooooos
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Viva waarom???:kus:

Cyn,:dag:… Wat voor Toy heb je gekocht???

Viva,wat is er ??? Waarom ben je boos…

@ viev… wat is er aan de hand? wazzzgebeurt?

@ cyn owh cool zal ff gaan kijken

Vanaf dat ik voet heb gezet op nederlandse bodem, alleen maar aan het strnt ruimen van mijn vader, zijn scootmobiel, die is nu gemaakt, is meneer niet naar het zin…achter een taxibus aan…wordt ik net gebeld heeft hij een of andere oude tang in huis gehaald, een of andere trol met een hooghartig accentje tussen de 80 en de schijndood, ze geeft les ect…heeft de pc van mijn vader geformatteerd een nieuwe windows ofzo er weer op geflikkerd maar krijgt dus zijn outlook niet aan de praat (nee als je het allemaal zo goed weet, kijk je niet even hoe je hem in moet stellen natuurlijk voordat je de hele tringzooi eraf gooit, dus hij kan niet meer emailen, nou jammer dan voor hem, ik wilde eigenlijk morgenmiddag naar mijn vader gaan, maar nu ga ik niet eerder dan vrijdagmiddag de groeten …ikhebzoietsvanzoekhetmaarhaarfijnuitmetjek*tcomputer) ik weet niet wat die trol allemaal heeft gedaan, en zijn emailaccount heb ik binnen 2 seconden ingesteld maar ik doe dus net of ik niet weet hoe het moet…dat zal hem leren altijd maar te zitten kl**tviolen in vanalles en nogwat op die pc,.
Dit is al de 5e keer dat hij de hele boel laat crashen…ik doe het niet meer…en als hij jan rap en zijn maat binnenhaalt ziet hij maar hoe hij het weer voor elkaar krijgt…

sorry moest even een egootje kwijt hoor, maar ik loop te knarstentanden…hoe haalt hij het in zijn hoofd, mij te bellen en dan gelijk die trol aan de telefoon te geven…Damber heeft zoonlief al een sms gestuurd met als opa belt, niet opnemen weer foute boel met zijn pc.

TRL: haha dit is ToyVoyager… ToyVoyagers - Travelling Toys - Little Things on Big Adventures - Viewing Travelog: Miss-Flo

Viva: :kus: tis niet makkelijk he die oudjes… Ff goed stoom afblazen hier hoor!! :kus:

:thumbsup: goed zo viev, laat em maar lekker ff in zn soppie gaarkoken! dan zal ie wel leren hoeveel jij voor hem doet!

Viva,daar ben je lekker mee dan,zou hem ook ff zo laten zitten.Voor jouw :kus:.

Cyn,hahhaha nog nooit van gehoord,maar wel geinig,dus vanaf vandaag heb je altijd een reismaatje mee…

Ja echt ik ontplofte bijna, …ik weet totaal niet wat er aan de hand was met zijn pc, dus hij belt met wat is het wachtwoord voor outlook, ik zeg dat heb ik op de cd geschreven, zegt hij wacht ff en krijg gelijk die trien aan de telefoon, amper te verstaan echt ze had een gekookte aardappel achter in haar keel zitten.
Tja goedenavond met mevr…Weetikveel??? uw vader had problemen met zijn pc dus ik heb hem geformatteerd maar ik krijgt zijn email niet aan de praat…ik zeg dan moet je hem goed instellen met het wachtwoord, ja maar dat pakt hij niet…ik weet wel wat er aan de hand is, dat heb je met zigg*, die heeft hele vreemde benamingen voor de popserver en de smtpserver…en als je dat niet goed neerzet doet hij het dus niet.

Cyn wat is dit nu voor lief paars poppie

afijn ik vraag dus weer naar mijn vader en ik zeg wat was er aan de hand, ja hij had geen muziek meer op de pc…en een of andere foutmelding weet ik veel. Hij heeft nooit muziek aan, en voor zover ik mijn vader ken heeft hij gewoon de boxjes uit staan…of hij heeft een of andere driver weer weggegooid. Krijg ik weer die wandelende tak aan de telefoon…grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Viev: laat hem maar ff lekker in zijn sop gaar koken!! En dat wat dat poppie betreft… heb je er niks van meegekregen in ADR?? Haha had toen cutie mee… maar die is nu op reis naar Schotland… :smiley: