Roanna: lekker zeg!!! Ohhh best wel een beetje jaloers…
echt een goeie deal!!
goed gedaan hoor!
en dacht dat yelken naast het centrum van turgutreis lag
maareuhmm ik ga maar eens weg hier, anders boek ik mezelf nog een vakantie! eeekkk nie doen~!! nie goed
Oh meiden, ik lig dubbel hier.
Ik gun het julie ook zo. >>>
ik wacht af… en wacht af… haha
Tuurlijk Beps :wereld:
Ok ik ga aan de kuis… want mn ouders komen op de koffie vanaaf…
Tot laterzz
heeeee Roanna, superdeluxe select kamer voor jullie??? Wat gaaf…
Cynnie en Bloem via de lantaarnpaal naar Yelken hahahahaha zie het al gebeuren, nou dat wordt een aardige klim…ach ze kunnen je ook bij de receptie naar binnen rollen hoor.
Beps aan het kuisen…en misschien, toekomst kijken in glazenbol/koffiedik/schemer/
Viva: hahaha maar dan hoeven we geen mannen mee te smokkelen… Gewoon het laken over het balkon hangen… en dan kunnen ze gewoon naar boven klimmen… hahahaaaaa ooohhh ik zie het alweer gebeuren hoor… :biggrin: :unibrow:
Maar nee… voor mij (vrijwel zeker) geen turkije meer dit jaar… ![]()
Dat durf ik niet te zeggen…misschien een minimeeting…:slywink:
Ik zeg niks. :biggrin:
ahhahaa cyn is ook erg voorzichtig met haar “vrijwel zeker niet”
pppffff
ennuhem cyn, M was via de lantaarnpaal zo naarboven geklomen, dus die lakens kunnen in de kast blijven hahahaha
nee serieus lijkt me nix om zo pal naast barstreet ze zitten!
Haha nee ik ook niet… als wij dan met onze halve dronken hoofdjes dan onze bikini van het balkon halen dan lachen ze ons allemaal uit hahahahaha
hahaha, dat is ongeveer hetzelfde om aan te zien als jullie in je bikini met kleding halfdronken de trap af te zien lopen???:slywink:
:finger:
Ohhhh mijn collega en ik worden ook gek… haha was net voor een ticket aan het kijken voor een weekendje bodrum… maar wordt ff te duur!! :disgust:
Zo, kreeg net de rekening binnen en alles klopt tot zover. Gaan wel met Turkse charter, maar dat maakt mij geen flaus aus. Tijden waren nu nog niet bekend.
Oke, ik ga ff een hapje eten. Wacht eigenlijk nog ff op de zoon, die een vorkje mee komt prikken en dan mij even gaat helpen met de pc.
Meiden… bedankt voor jullie medeleven :wereld: Hi hi.
@Cynthia:Ja, dan kan je net zo goed een weekje pakketreis nemen. :vak01:
Latersssssssssssssss :dag:
@Roanna: het schijnt dat hubbie daar ineens ook geen probleem meer mee heeft(een turkse charter… het zal wel…) maar goed we zien wel…pffff hahaha
Pfff meiden ik ga er vandoor!!!
Morgen vrij… dus weet nog niet of ik online zal zijn… (denk het wel
)
:dag: :kus:
@ beps whahaha ik liep de trap niet dronken af, wel op, maar da hebbie niet te vaak gezien denk ik hahahaha
@ roanna owh mooi, zoonlief komt ff helpen met de camera enzo! ![]()
zucht
nog een keer zucht
ik wist dat ik in september had moeten gaan, dan had ik niet meer teruggekunt… nu lonkt september/ oktober ![]()
Hahahaha…nee jij kwam later de trap af…
De trap op, nee jullie zijn nooit blijven wachten tot ik de handdoekjes kwam leggen…:lol: