En??? Tijd(en geld) over??? haha
nee ik kijk alweer verder… na half maart 2010
hahaha
ik heb nu nog 50 vakantie uren over, waarvan ik er 2,5 dag weg ben naar budapest.
bovendien is berlijn vrij tot en met zondag, dus moet ik cker de vrijdag en de maandag erna vrij hebben ( liefst ook de donderdag ervoor)
dan heerveen, ook vrijdag weer vrij hebben en dan ist ver op… dan tellen we nog maar nix mee voor andere wedstrijden… die moeten dan maar buiten werktijd ofzo
Hahaha…nou ja ik heb zo zitten denken, dat… als er nou geen pupje bijzit bij Deiji… en Hubbie geneest goed… dat wij dan …misschien… met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid… maar goed dat is toekomstkijken/glazen bol/ koffiedik…
Waarschijnlijk is er gewoon een pup voor ons, gaat hubbie minder snel genezen dan we hopen en… komt er dit jaar geen vakantie meer…
Hee Roanna nog niet gezien, Toos nog niet wakker…
nee tis rustig hiero eh!!?
ik vind het echt niet kunnen hoor!! kan hier toch niet een beetje weg zitten te smachten als jullie weer met zn allen in turkije zitten
hahah
Nee te erg… dan ga ik wel niet…tenminste als er een pupje bijzit haha
Bloem: dan gaan we samen wel wegdromen… ![]()
ja we hebben weinig keus vrees ik :tssk: maar wacht maar… mijn tijd komt nog wel
precies…
Komt wel goed hoor poppedoppie…
![]()
hahahaa
![]()
Wij net 2 personen voor een laatste-minuutje… wil collega ze gewoon naar Tash sturen…
Ik nee joh… hotels daar zijn veel te duur…
hahahahaha
nou had ff zitten kijken, en yelken is bijna 250 euro goedkoper dan ADR ( 519 voor 11 dg) en is ook all inclusief!
maar yelken ligt niet in turgutreis he…
Ligt in Kadikalesi… ![]()
owh… dat wist ik niet… waar is DAT dan?? hahaha
ben blijkbaar in de war met het hotel naast de bar, hoe heette dat dan ookalweer?
Even een egoberichtje. >>>
Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana![]()
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
Ehm… dat was… Yelken Mandalinci… Maar Yelken Resort & Spa ligt dus buiten Turgutreis… en moet je met de dolmus heen…
Die mandalinci zou wel top zijn…
hahaha… kun je echt rollend je hotel in…
Hoeven ze je ook niet weg te brengen hahahaha
Roanna: GAAAAAAAAAAAAAF!!! Lekker hoor!!! :kus:
@ roanna whohhooooooeeeeeeee gaaaaaafffff
is dat ide week voor 499? is dat gewoon of select?
@ cyn en wie zegt dan dat ik die yelken nie bedoel dan? kan zo via de lantaarnpaal mn balkon op klimmen en hebben we nog muziek tot half 4 ![]()
Haha omdat ik ervan overtuigd was dat in Nederland alleen Yelken Spa te boeken was… maar O*d heeft zelfs die mandalinci…
haha en dan kunnen die mannen ook weer via de lantaarnpaal naar beneden hahahahahahaha… :biggrin:
kijk… jij snapt em
maar je hebt wel gelijk hoor, had nie goed gekeken, maar maakt niet uit…
ik doe t ook voor een appartementje hoor ![]()
maar roanna gaat lekker weer op vakantie naar ADR!! whohopooooeee
Oh meiden wat een rare dag vandaag.
Jaaaaaaaaaa. Ultra All Inn luxe kamers voor € 499 p.p.
Nou, Yelken vind ik een beetje teveel in the middle of nowhere. Hebben daar teruggaande mensen op moeten halen en mijn collega was er vorig jaar geweest, maar vond het ook maar zo, zo.