TTT 125.. we zijn bijna allemaal weer terug

Kregen het advies om op het enqueteformulier te schrijven wat we van hem vonden, krijgt de grote baas onder ogen en heb begrepen dat dat ook werd gedaan

Precies, meeting op de VK en als het meezit staat mustafa er. Lange knul, liep veel bij de receptie

Toos : van bar ali was het te verwachten he.ik vond het nog lang duren
heb je nog meer inside info ??? :Diemand die er tijdens de VB misschien niet is:slywink:was het enquetteformulier groot genoeg???
Beps : ik ga mee hoor:teeth: en dat het zou gaan kriebelen was duidelijk:D:D:D

Haha tulin vroeg steeds wie kwallebak nou was. Ze is trouwens hollands aan het leren en het ging echt goed. En ohhh ze was in tranen de laatste avond omdat we elkaar pas volgend jaar weer zien

Er is trouwens wel iemand die ik hier mis, weet even geen naam. Die had denk ik 2 enqueteformulieren nodig:D

Toos : dat zijn altijd zo van die k.tmomenten he

Toos : hahahahaha

Roanna : wat ben je stil meis???

|Tulin is een lieverd!!!

Maar goed meiden ik ga zo slapen(echt nu)
Tot morgen

Roanna heeft het druk, een of andere gek ligt op bed met een laptop haar te stalken op msn…

@Toos: Wie dan?

@Raak: Laat J, maar Plan Plan doen hoor. Komt nog wel.

@Beps: Ja, goed idee met z’n allen naar de stand van ADR. Gezelli . Cocktail erbij.

Oh, ik moet nu gaan hoor.

:kus: :slapen:

Beps ::confused:

:biggrin: :biggrin: :biggrin:

Roanna : laatste bus halen ?
Beps : voor als je echt gaat : :slapen: lekker !!!

[quote=“Roanna, post:591, topic:56706”]

@Toos: Wie dan?
[ /quote]
Hint hint, liep rond met een zuur gezicht over de boulevard. Hub was vaste klant bij de bar:beef:

@Raak: Tja… ik kan niet en MSNen en hier posten tegelijk. Komt denk ik door mijn leeftijd, maar ben wel nadrukkelijk aanwezig ( geweest) hoor.

Jij ook groetjes thuis aan J. he Heb ook z’n mooie foto van J. en mij. Zo lief!!!

[quote="“toos, post:595, topic:56706"”]

Nou, ik heb nog geen idee, maar ga ff diep nadenken zo in bed.

haha volgens mij waren er meer vaste klant bij de poolbar. Nog meer nieuws, uhhh, weet niet wie hem kent, maar emin, kale man van de receptie is weg. Hij heeft ontslag genomen omdat hij over de reutel is. Zoo sneu, is echt een leuke vent. En op onze laatste dag is er een serieus incident geweest, een van de bararies en bar ariane zijn flink gestraft.

Oh, ik weet, het ik weet . Heb ik ook prachtige foto van. :dope:

Ik moet de foto’s nog op de computer zetten, ga ik morgen doen. Heb wel hele leuke
@Roanna: Echt niet??? Gaat nadenken wel lukken denk je met een zopi op?