wat hebbie gehoord dan?
@ roanna kun je ff die link doorsturen naar die foto?
ben te lui om te zoeken ![]()
Ja, vonden wij ook. Hij heeft de avond van Aladin met ons aan tafel meegegeten… de cute. :wub:
@Bloem: Zal ff zien wat ik voor je kan doen. :slywink:
Oh, hoeft al niet meer, want Damber was me al voor. :unibrow:
hihi was al wezen kijken en had m nog open staan ![]()
handig… zal eens gaan kijken dan
m’n bedje roept, dus ik ga slapen… tot morgen! en slaap lekker allemaal
owh wist helemaal niet dat er zoveel foto’s waren!
echt apart om te zien dat iemand foto’s heeft geplaats/ genomen toen wij er ook zaten. dan ga je je toch afvragen… wie wat… waar? ja toch?
@Damber: Weltrusten en sweet dreams. :wub:
@Bloem: Ik had er ook weer 3 geplaatst, zo ook vorig jaar een paar.
ja zie t nu! hahaha wist helemaal niet dat dat kon!
@ damber, sweet dreams
@ miere we zijn allemaal benieuwd!! lekker laat eten ook, cker te druk met andere dingen ![]()
Waar zouwen we het nou druk mee moeten hebben dan???:wub:
Die Ruud ken ik, zijn we mee teruggevlogen…
Damber : :slapen: lekker
Miere : geen idee wat ze bedoelde ![]()
Bloem : maar jij zou je toch nooit misdragen :biggrin:
pffff gewoon foon gehad al 3 keer pffff :retard: ga toch slapen rare mensen
Nou, ik ook niet hoor. Koffiedrinken, eten koken, kletsen. En volgens mij was er geen markt vandaag hier in de buurt!
@Miere: Was het wel lekker dan? Ik bedoel … het eten? ![]()
@Beps: Wij hebben precies dezelfde foto van die appartementen van ADR. Heeft kokkie gemaakt toen hij met JP ging wandelen.
Heb nog even wat problemen met het installeren van de software van dat toestel, maar als het goed is, komt me morgen even iemand daarbij helpen en kan ik wat foto’s doorsturen.
Ja Beps, betaald slapen, hè??? Moet ook weleens gewerkt worden!!!:teeth:
Ja hoor, het was heerlijk, het eten dan, hè?:teeth::teeth::teeth:
Idd de broccoli, gecombineerd met paprika, tomaat, en een zooitje turkse kruiden, waarvan ik inmiddels aardig wat in huis heb. Weet niet wat het allemaal is, gebruik het ook niet zelf, tenminste niet alles! En lekker vers turks brood uit den Haag erbij.
En natuurlijk de onvolprezen, alles lekker makende paprikasaus uit Adana, door A’s familie zelf gemaakt. Gaat overal doorheen, haha
@ miere echt genieten dus!
@ roanna, gewoon stekker in je pc en in je foto-apparaat. verkenner opengooien en de juiste ‘schijf’ zoeken, kopieren en in een mapje dumpen op de harde schijf. vervolgens mailtje maken naar bloem. alle foto’s erin plakken en klaar!!
cc’tje naar alle anderen en voila! kind kan de was doen