TTT 125.. we zijn bijna allemaal weer terug

ja sorry… ik had er niet over moeten beginnen!

Nee, ik denk ik plaatjes en ken je bank…en jou :wink:

hahahhaaha nee hoor, ik zit nog stevig op de bank

ik verander die plaatjes alleen in woorden :smiley:

Ohhh meiden ik zit achter de schermen met Roanna snode plannen te kweken…

:dag: >>>:lol::idea::crybaby:

Aangezien jullie allemaal te nieuwsgierig zijn naar wie de Belg of E is… hierbij even een ‘verslagje’.

E is Eddy, iemand die uit België komt en bij ons in het hotel verbleef.

Woensdag zou ik met Selim (animator) wat gaan drinken bij de Tash’s bar. Hij zou om 1 uur klaar zijn, nog even douchen en om half 2 zouden we dan naar de bar gaan. Tijdens de lunch liep ik ‘in de armen’ van die Belg. Hij vroeg of ik zin had om met hem en zijn vrienden mee te gaan naar Bodrum. Ik zei dat ik al een ‘date’ had staan, maar dat hij wel ook naar de Tash’s bar kon gaan. Was ook helemaal goed. Tijdens de Turkse avond (die was die avond) heb ik Selim opgezocht en gevraagd of hij het goed vond dat ik alvast -met die gasten- naar Tash’s zouden gaan en hem daar zouden treffen. Vond hij helemaal goed en hij zou rond half 2- 2 uur bij de Tash’s bar zijn. Nou heb wat zitten kletsen met die Eddy -die vrienden gingen niet mee, wat ik best vreemd vond. Op zich een aardige knul, maar niet meer dan dat (ookal heb ik die avond wel met hem gezoend). Die gasten van de Tash’s bar waren steeds aan het vissen of dat mijn ‘boyfriend’ was maar toen ik ontkende begonnen de versierpogingen aan alle kanten. De een kwam op schoot zitten, de ander tegen m’n stoel aan te rijden en een derde kwam gewoon gezellig kletsen.

Uiteindelijk zakte ik om 3 uur een beetje in elkaar en zei dus tegen Eddy dat ik terug wilde naar het hotel. Op weg naar het hotel kwamen we Selim tegen. Hij werd bij het hotel opgehouden en moest nog e.e.a. regelen voordat hij weg mocht. Ik zei dat ik moe was en toch echt naar m’n bed wilde. Ik zag aan zijn gezicht dat hij dat niet leuk vond, maar tja… als ik was blijven zitten had ik was schaapachtig voor me uit zitten staren… Achteraf vond ik mezelf best wel lullig… had mezelf ook een skup onder m’n kont kunnen geven… Hij was namelijk speciaal voor mij naar die bar gekomen. Hij heeft 1 drankje gedronken en is daarna naar huis gegaan.

Donderdag ben ik met Eddy naar Bodrum geweest en hebben we daar gegeten. Daar kwam hij met het verhaal dat hij eigenlijk gewoon een leuke vakantie met me wilde hebben, maar mij te lief vond om mij daarvoor te gebruiken>> DE PRUTSER. Alsof ik me daarvoor laat gebruiken… sommige mannen… Hij wilde nog een enkelbandje voor mij kopen omdat degene die ik had ik onderweg was verloren… NOU NEE HOOR, neem ik niet van hem aan. Heb ook gewoon m’n eigen reis naar Bodrum en m’n eten betaald. Heb van hem niets nodig…

Nou ja… dat was dus verhaal E

inderdaad andere rillingen… maar niet van die gasten… dat was the sound of his voice while he was singing :wink:

@Damber: Pffff… wel lief van je om het hier even te vertellen, maar wat een verhaal ook he. Zo zeg. :wub: Jammer maar helaas dan voor Edje. En van Selim nog wat vernomen? Is dat die zo goed Nederlands sprak.?

Ja, Selim is degene die zo goed nederlands sprak, je mag nooit meer raden :wink: En inderdaad jammer voor Edje, zo zit ik nu eenmaal niet in elkaar.

Selim daarna niet echt meer gesproken. Ik denk dat hij dacht dat ik boos op hem was ofzo. De dag erna vroeg hij of ik wilde darten, maar had daar geen zin in. Hij liep best beteuterd weg… daarom vind ik het ook zo lullig. De dag voor wij weggingen was hij vrij en heb hem niet meer gezien.

ja Selim sprak erg goed nederlands… met een rotterdams accentje. zo gelachen met die gast! ik ken die belg niet (naar wat ik vernomen heb 100% mn type :stuck_out_tongue: ) maar ik had t wel geweten hoor! selim is echt zo’n schatje!

maar ach, mannen he! jammer dat damber geen foto’s van t belgske heeft…

maar pas wel op, wie weet wie er allemaal meelezen !

Dan hebben we daar ook foto’s van. Ha ha.

Ohhhhhhhhhh…best sneu dan, maarja… hij zal toch wel wat gewent zijn.

Nee, natuurlijk zit je niet zo in elkaar. Had ik ook niet van je gedacht of verwacht hoor. :wink:

ik wil je zijn emailadres wel even pb-en hoor whahahahahahhahaha kun je om een foto vragen

@ roanna jaaaa foto’s!! doorsturen maar!!

@ damber, nee hoor dat hoeft niet hoor! ik vond hem gewoon erg aardig, vriendelijk en oprecht. kan die belg nog wat van leren

je weet allemaal niet wat die Selim voor aardigs over jou gezegd heeft!

(even voor de anderen, we hebben best wel lang in tash bar zitten kletsen)

amen

Zodra ik alles op een rijtje heb, stuur ik deze en gene wat door.:biggrin:

Er staat al wel een foto van dat animatieteam op vakantiereiswijzer. Nee, niet van mij, want ik heb bijna nog niets op de pc staan. Van mensen die ook onlangs daar zijn geweest, denk ik.

kijkt verbaasd (kan smiley niet vinden)

Hihi, ja van wat ik gehoord heb was Selim een echt oprechte…vind je weinig meer…

hahhaa ze waren allemaal zooooo oprecht daar in Turgutreis hahahaha

nee Selim vroeg aan mij, of jij echt niet van turken hield omdat hij dingen niet erger wilde maken dan het al was. dus ik zei; nou ja, ze valt gewoon niet zo op turken. en hij knikken en zei: ja ze is echt een speciaal meisje!

dat had ie toch al wel na 2 seconden gezien! hahaha

vond hem ook een schatje