Het regent oh wat regent het…het regent dikke droppelsssssss
JAJAJAJA het koelt alleen nog niet af ![]()
@Bloem: Kokkie is al om als zijn broertje en vrouw ook mee gaan. Komt wel goed denk ik. ![]()
@Beps: Hier nog niets en het ziet er ook niet naar uit, dat er wat komt.
You singing in the rain he Beps.
Alles uit! Hoppekee, gaan met die banaan. smkiek
ben ik toch teruggehaald door hubbie…mocht niet zei hij :lol:
Nou Roanna: gewoon genieten en gaan… Lekker hoor…
ja… erg verleidelijk…
appartementje voor 15 dagen kost 400 pleurie! wiep wiep. denk dat ik voor 15dg hooruit 300 euro aan eten kwijt ben…
arch! te verleidelijk!!! helaas kosten me die 2 weken ook veel geld, want dan zou ik vakantiedagen weer moeten kopen
:finger: nee mag niet, mag niet mag niet!!
owh ik wist dat dit ging gebeuren he?!
@Beps: Oh, als hun vanavond zeggen dat ze ook willen… boek ik gelijk.
Nou, ik was ook iets te snel met mijn oordeel over het weer hier, want het begint hier nu ook donker te worden en het waait hard en voelde net al druppels en het donderde.
Zaten net nog ff buiten, maar dat is nu ook weer voor even gedaan. :so:
@Bloem: Ja, verleidelijk he!!! :unibrow:
Ja Beps, ik zie op BR de buien over jouw stadje trekken, nou, hier nog niks, hoor. En komt voorlopig niet ook. Maar niks niet heet, gewoon lekker hier, mag van mij zou blijven.
Mijn kokkie in de keuken nou, geen kofte vandaag, wat het wel wordt weet ik niet, zal vast wel weer lekker zijn, ik zag de broccoli die ik voor morgen had bedacht in stukken liggen, ben benieuwd!
Roanna,hoop dat je kokkie snel om is,anders is het misschien vol voor dat prijsje.
Vanmiddag met vriendin naar Bataviastad geweest ,C bij opa en oma gebracht en slaapt daar nu ook.Lekker weer gehad.Morgen 2 dagen cursus van het werk in Utrecht heel geen zin in,maar tis eens wat anders he.Hier uurtje geleden ook fikse regenbui gevallen.
@ trl en heb je nog wat leuks gekocht in batavia stad?
Ik waai hier zowat weg… lekker fris hoor!! eindelijk een beetje verkoeling
Trl : en? heb je nog iets leuks gescoord? wie weet is het best wel gezelli op de cursus, iig weer eens iets anders toch
Miere : ben benieuwd wat je gaat eten maar zal best wel smaken. kan het hier helemaal ruiken hmmmmmmmmm
Beps :in je blote nixie ??? had welen foto willen zien hahaha
Bloem : eigenlijk moest zulke verleiding verboden worden he?
Roanna : toch ook druppels enne zit me gek te duimen hoor
Jaja TRL in Batavia-stad, gewoon OM DE HOEK… en niet even vermelden…>TSSSS<
Bloem,nee helemaal niks,
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif
,was niet veel in C zijn maar had 1 leuk shirt,maar was bang dat zijn hoofd er niet door zou kunnen.Vriendin wel leuke kleding geshopt voor kids.
goede avond,
Beps, naakte nixie naar buiten, maar werd tegengehouden door hubs die de camera niet kon vinden
Bloem, nu briesje… ik zit buiten, maar met kippenvel op de armpjes… andere kippenvel dan toen in Tash’s hoor
(viva verklaart me voor gek, die heeft t zweet nog op d’r voorhoofd staan)
Zussie; naar bataviastad geweest, maar niet kunnen slagen.
Miere, benieuwd was ze gaat eten… iig iets met brocolli
@ miere we zijn allemaal benieuwd!! lekker laat eten ook, cker te druk met andere dingen ![]()
@ damber, ja hier ook zweet, maar met dat briesje dus weer koude rillingen…
toch anders dan in Tash bar? :finger: zie nu wel!! hahaha
@ raak, ja erg he?! helaas wil ik zoals altijd weer te veel. moet nu eenmaal keuzes maken. zal voor een keer verstandig zijn!
@ trl je hoeft toch niet altijd wat voor C. te kopen?? hebbie nie een leuke spijkerbroek of vest gezien voor jezelf??
dames… ikke ben bezig met mijn verhaal… een stuk dat ik niet kan publiceren hiero maar wel aan het schrijven ben
nou dan snappie me wel dat ik hier bijna wegdrijf van de bank…
ik ben echt te erg! schaam me een beetje dat ik t allemaal verzinnen kan! hahahah
Damber : hier nu ook een lekker briesje hoor. zit voor de schuifpui ![]()
Bloemmie : oh heel de middag op de bank zitten fantaseren???:redface:
Bloem,nee voor mezelf niets gezien en was te warm op te passen.
Oww dus dit verhaal kunnen we niet lezen…??
Beps,sorry …
@Miere: Jij ook al zo’n handige kok thuis? Handig he!! :unibrow: Eet smakelijk zo.
Het regen hier zachtjes, terwijl de zon nog volop schijnt. :zon02:Het is al wel een beetje afgekoeld hier. ( Buiten dan) Binnen nie!
@ roanna dat komt vanzelf!
@ raak nee hoor, niet heel de middag. Ik verzin het terwijl ik typ
alleennuhmmmm ik weet niet of ik verder kan schrijven, hahahah tis echt te erg voor woorden.
en nu hou ik erover op ![]()
Bloem:
stoppen terwijl het net interessant begon te worden hahaha