@ raak owh gezellig lekker een weekkie in bels zitten… zalig!!
jippieeeee
ik hoor wat gerommel!! jajajajaa!!!
@Raak: Ach als je in Bels gaat zitten kan je makkelijk een avondje terug voor eten met elkaar ;)!!! Haha!!!
Hier nog niet(helaas) nog warm, benauwd en vies plakkerig
net ff naar de brievenbus gelopen en voelde 2 spatjes… houdt nog niet echt over maar okey
afwachten maar…
Zelfs blij met 2 spatjes. Hier hebben we er al meer gehad, maar dan vooral omdat de buren een zwembad in de tuin hebben, en visite hadden met kinderen :retard:
Gelukkig hoefde we niet meer te slapen
hhahaa nee dat zou wat zijn dan!!
de achterbuurkinderen hier maken ook een bak herrie… niet te geloven… :retard:
Ja zoooo leuk kinderen :)!!!(alleen niet als je ze zelf niet hebt en de hele bups bij elkaar zit…weg rustige tuin, boekje, kopje thee…)
tja jullie weten hoe ik over kinderen denk, mn slaapkamer vangt het geluid van 10 tuinen. nooit hoor ik nix, behalve van de mensen op de hoek.
die kinderen spelen het hele weekend buiten, maar niet rustig, niet lachen of tegen elkaar praten, maar die kinderen kunnen echt alleen maar tegen elkaar schreeuwen of gillen.
en dat komt door die moeder. die moeder komt om de 5 minuten naar buiten of op straat, pakt die kids bij de arm en snauwt ze toe: DOE TOCH EENS NORMAAL! jaa… uhm… hoe moeten die kids nu weten wat normaal is als paps en mams ook tegen mekaar tekeer gaan.
:retard: die gillen naar mekaar door heel het huis heen. staat zij boven en hij in de tuin: en maar met mekaar ‘praten’
gek word ik ervan!
maar voor de rest is alles okey hoor ![]()
hungry? hier geen gerommel hoor… lekker in het zonnetje in de tuin… net gegeten, zweet loopt van m’n voorhoofd. Ik ga niet klagen, heb die weer 10x liever dan alleen maar die zeikregen ![]()
hiere zeikregent het dus:so:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
hier schijnt de zon weer… tis bij 2 spatjes regen gebleven…
toch ff de konijntjes gedaan en gestofzogen. water loopt met straaltjes van me af… jukkk
is hier ook weer droog en nix afgekoeld
Goedenmiddag ladies.
Zo, wij… sudah makan pulang… dat is Indonesisch…voor: Na het eten, naar huis. Dus ook niet meer helpen met afwassen. Oh… te erg ben ik he! Nou, er waren genoeg lui daar om ff te helpen, dus wij gauw weer naar huis. Had het al wel weer een bietje gehad. Veel te warm in de tuin. Oh, mag eigenlijk niet klagen
En… ja hoor, ik heb mijn ene schoonzus en zwager om. Ze zijn ook al naar huis en zouden nog even overleggen en dan vanavond hoor ik het en gaan we ( waarschijnlijk ) boeken voor ADR op 10 oktober. Even afwachten nog dus!!! >>> :lol:
@Damber: Welke Belg? Heb ik wat gemist?
De rest ook allemaal bijgelezen hoor! Nou, een meeting lijkt mij ook wel een keer weer wat.
Heb hier nog treinkaarten van de Blokk** liggen, dus de reis heb ik al betaald. Hi, hi.
Roanna : ja, je was te vroeg weer weggegaan:tssk:
ik zal voor je meeduimen hoor meis, hoop dat het vanaaf nog rond komt
Ik zag bij jullie int dorp dat er nog steeds kaarten waren hoor…dus kan je zelfs nog halen haha!!!
Ohhhhh gewoon teruggaan…GRRRRR:vak01:
@ roanna whahahaa gewoon weer boeken joh! hopelijk wil de familie ook mee, dan is kokkie zo om ![]()
hier waait het nu lekker door, koelt nog niet echt af, maar vooruit, komt vanzelf wel weer…
Het valt hier met bakken uit de lucht…krijg de neiging in mn naakte nixxie te gaan dansen buiten…
hihihi dan hoop ik dat hubbie de camera gereed heeft
hahahaha
Nee die heb ik verstop :evil: