TTT 125.. we zijn bijna allemaal weer terug

Hihi, ik zie dat jij al gedaan hebt wat ik wilde, iets samenvoegen…

Douchen doe ik pas 's avonds, dan is het frisser, en heb ik ook resultaat van de douche. PFFf je zweet je anders rot als je klaar bent, en weg is je frisheid

ja daarom
bleghhhh

ik ga toch maar ff afwassen… afdrogen doen we turkish style

ja ben druk achter de schermen bezig…

:thumbsup: goed bezig meissie!!!

Bloem/Beps : meeten is hier goed te doen hoor denk ik enne ook een groot terras en zat raki hahaha. voordelig was ie gisteren ook nog, had van 4 personen het eten vergeten te rekenen, daar heb ik toch maar even wat van gezegd. ieder het zijne tenslotte. dus ik kan daar wel een potje breken nu;)

gaaf!! wanneer gaan we?!!
hoe/ waar vieren we het: we zijn 4 weken thuis moment :smiley:

ik ben weer ff op de kast… moeilijk om ervanaf te klimmen… vrij hoog…

Ik ben er net wat vanaf… pffff handig die ladders die anderen plaatsen om erop te komen, zodat ik er weer af kan ;)!!!

@Raak: JAAAA(grrr komende 4 wkn werk ik elk weekend…pfffff GRRRR) ohh nee ff kijken…2 aug is de 1ste mogelijkheid voor mij…(zondags…)

owh dan ben ik net onderweg naar Hongarije :frowning:

maar goed… ik was onderweg naar de afwas he?!

was te druk met rellen

ok dan word het later… maar wel een optie…

DAMES… Nog meer mensen in augustus??

klinkt goed! Viva en hubs zijn nu in Zoetermeer om de boel bij m’n tante weer af te breken en i.o. te maken. Zal Viva even vragen hoe of wat. Plaatst ze hier dan zelf :smiley:

cool!
ppfff ff afwasje gedaan en ik smelt alweer… drup drup

Ik ben ook al zo actief geweest…/. gestofzuigd en gedweild!!!

blegh…
cker een gestofzogen en daar zoveel van gaan zweten, dat je daarna je zweetdruppels op moest dweilen?! :stuck_out_tongue: hahaha

Toos, ook weer thuis en gelijk een feestje. Slag in z’n wiel hahhaahha, ach… lb. Hij hoopt volgens mij elke dag een berichtje van mij te zien in zijn inbox. Forget it!
MK, alles weer weg aan het werken…

euhm… ja zoiets whahahahhaha

wowwwwww wat zijn jullie ijverig.ik zit in de tuin en doe nixxxxxxxxxx:tongue:
augustus voor mij ok maar plan nog wel eind aug.weekje weg:drugged:

@ raak owh ja?! waarheen dan wel :stuck_out_tongue:

@ damber awhh laat je die belg naar je smachten :stuck_out_tongue:

Toen we weg gingen, kwam hij nog gedag zeggen. Hij vertelde zijn e-mailadres, maar heb niet de behoefte om iets te sturen. Heb ook niet toegezegd dat ik uberhaupt iets zou sturen.

gnagna evil! hahaha en hij maar hopen en wensen…

Damber : foei :biggrin:
Bloem : denk naar Belgie :vak01: