TTT 125.. we zijn bijna allemaal weer terug

Rust?!?!?!?!?! :D:

@MK: Niet dus? :lol: :lol:

@Raak: Geen straatfeestje, maar tuinfeestje bij hun in de tuin. Aangezien het weer het gelukkig nog toelaat dus… :zon02: Hopen dat het nog even zo blijft.

Maar moet zo eerst nog snel weer even naar de stad, want dat foto tassie is toch niet naar ons zin, dus ff omruilen.

Goedemorgen, vanuit een inmiddels bewolkte kuststreek!
Maar nog wel lekker warm, en volgens BR houden we het voorlopig ook groog, gelukkig.
Ga vandaag lekker relaxen, opladen voor de nieuwe werkweek.
Vanmiddag komt Askim weer, gaat lekker voor me koken, geloof ik, vandaag köfte, als ik het goed begrepen heb. Nou ja, ik zie wel, laat me wel verrassen.

@ Toos, welkom terug meis, nu iedereen weer thuis, en nu ben ik de volgende, hihi.
@ Raak, alleen maar kletsen met het toetsenbord vandaag
@ Roanna, hoop op een gezellig feest vandaag voor jullie
@ Bep nog in de slaapmodus, lekker hoor, sssssssssssssssssst
@ Bloem ook nog in slaapstand?
@ Mk, druk aan de :was: enzo?
**
En verder iedereen…een fijne, warme relaxte zondag!!

Gisteravond sms van Crazy, alles goed, heerlijk relaxed met z’n 2-tjes.
Ga nu ff met de hondjes weg, tot later…

Goedemorgen dames,

Roanna, tasje voor cam gekocht en hem vandaag alweer omruilen. Snapt R. het digitale fotolijstje wel :smiley:
Raak, nieuwe Turk om de hoek, altijd er vervelend hihi
MK, weer thuis en genoten van alles
Toos, ook weer thuis en zelfs boek uitgelezen
Beps, had Bloem nodig, maar bloem in slaapstand op de bank voor de tv. Ik vind die operatie ook best duur
Bloem, lekker ge crimed
Marion en Miere centjes verdiend
euhm…euhm… euhm… weet niet meer…

Feestje gisteren was gezellie, gingen rond half 2 naar huis. Tapas waren goed te doen, alleen die vis mochten ze van mij houden hihi.

MK : had jij geen rust? viel Toos je de hele tijd lastig dan???:smiley:
Roanna : druk nog dan voor het tuinfeest. heel fijne dag. doe je R de groetjes

@Damber: Jullie feestje dus ook geslaagd. Hmmm… vis? Ook niet mijn ding. :smiley:

Enneh… ja hoor, dat fotolijstje snaptje hij nog wel, maar ach… dat is ook maar een kwestie van kaartje erin doen en op de AB de boel een bietje regelen. Hi, hi.

@Miere: Hier nog heerlijk :zon02: en warm.

Nou ik ga. :dag:

Geniet nog van deze dag, want het gaat van de week terug naar 19 graden. Brrrrrrrrrrr

Doe ik en jij ook aan J.he!!! :dag: Staan er allemaal weer fraai op hier! :biggrin:

@Roanna: Het was wel heel gezellig met jullie allemaal hoor. En kon in mn boek lezen als de kids van MK hun middagslaapje deden, tulin spreekuur had, hub ook even in coma lag en er geen bekenden even een praatje kwamen maken. De laatste week samen met MK en haar gezin was gezellig, de kids kwamen regelmatig even buurten, vond dat echt leuk. Op mn verjaardag hebben MK, hub en engelsen de parasol versiert met ballonnen. Handig hoor plakband. 's avonds naar het visrestaurant en we hebbeb afgelopen dinsdag bij de italiaan gegeten en donderdag met zn allen naar de turk geweest. De laatste avonden kwamen MK, haar hub en haar moeder om de beurt nog even een afzakkertje halen. Kan alleen maar zeggen hoe uniek het was om met een groep op vakantie te gaan en dat het gewoon klikt, niet alleen met de meiden, maar ook de mannen. Geweldig!!!

@Damber: Volgens mij miste je belgische vlam je. Hij had een behoorlijke slag in zijn wiel dag nadat je weg was:vak02:

Vandaag weer teug naar orde van de dag, ga zo onder de grote regenbui. R. heeft de hond opgehaald en komt zo. Vanmiddag naar een verjaardag van de zus van mn schoonmoeder. T mensje wordt 85 en geeft een etentje voor het kleine beetje familie wat ze nog heeft. Kom later vandaag nog wel even buurten
Fijne dag vandaag en geniet van de :zon02:

He lekker, wakker worden, de zon schijnt, en alle vriendinnetjes zijn er weer…

@Toos: Dat vond ik ook zo grappig/fijn dat het gewoon klikte allemaal. Zelfs mijn hubbie ging af en toe kletsen, das uniek hoor. Ik geloof dat Bloemmie hier al 5 keer geslapen had voor hij echt ging praten… Ja het was een leuke vakantie…
EN GRRRRR dat die ouders van mij gewoon nog gaan he…GRRRRRRRR

Ik heeerlijk geslapen, iets wat er normaal in mn nachtdiensten toch minder aan toe gaat…hihi… nog 1 nachtje en ik ben niet eens brak…

Goedemiddag meiden…

Toos en MK welkom terug hoor, iedereen weer op het honk.
Heb mooie updates voorbij zien komen en ik sluit me er gemakshalve maar bij aan.
Hier is het nu bewolkt, Hubs staat tot aan zijn middel in de sloot om bij de buren de beschoeiing te maken, straks weer naar schoonzus de partytent afbreken, dus een vol programma, hopelijk blijft het hier droog tot de tent weer in de doos zit, want het is hier bloedje heet, maar helemaal bewolkt.

@Roanna
Inderdaad maaar hopen dat jullie het droog houden met het tuinfeest. Alhoewel, er is weer regen voorspeld voor vanmiddag. Maar jullie hebben vrijdag de volle laag gehad. Dan moet het nu bij jullie maar eens overwaaien.

@Raak
Ook naar de turk geweest gisteravond.

@Miere
Niet achter de pannen, de kok komt aan huis vandaag. Kofte op het menu vandaag. Jammie jammie. Geniet er van, en van je askim natuurlijk.

@Damber
Een gezellig feestje gehad gisteren. Viva heeft zich ook vermaakt neem ik aan?

@Toos
Valt met de knt in de boter. Een feestje vandaag. Van de cocktails weer over op de Saos nu? Veel plezier!!

@Beps
Goed geslapen! Kan ook wel na die warme nachten van vorige week. Breekt toch een keer op he!

@Viva
Weer van alles in petto vandaag. Maar hopen dat de boel afgebroken is voor de buien komen. En succes, het zal niet meevallen als het zo benauwd is.

En wij vanmiddag. Nu eerst heel even in de relaxstand, dan is er in C weer een of andere markt, daar wil ik even heen. En dan weer even naar zus om een beetje af te koelen. Broer kwam ook dus dan is het 3-span weer compleet.

Ja en betaald geslapen he… dat was het heerlijke haha. En wij hebben geen last van de warmte, de airco draait, niet warmer dan 24 gr…(of minder, dus gewoon lekker onder je dekbedje, dan slaap ik toch het lekkerst)

Jeetje mina, zeg, weet iemand ergens nog een kale hond??? Ik heb die 2 van mij geborsteld en gewassen, en heb genoeg haren over om 2 honden aan te kleden! Pfffffff
Nu alles weer opruimen, waar ben ik aan begonnen!!

ellow ladiessssss

iedereen weer terug!!

@ toos en MK welcome back!! nog lekker gehad de laatste week… we hebben hier vaak gezeten van: wat zouden ze doen en te erg dat wij alweer heimwee hebben en jullie nog daar zitten!!

waar blijven alle foto’s???

@ raak, owh een nieuwe turk in town… klinkt goed? wanneer meeten we ??

@ damber en viva alweer druk in de weer
@ marion er is echt vaak wat bij jullie te doen he/ gezellig
@ miere, kokkie met kofte aan huis… mmmhhh
@ roanna veel plezier bij het tuinfeest

hier ook bewolkt geloof ik, maar nog steeds snikheet… ppfpff

ga vandaag nog maar een x scrubben want de vellen laten los… t sneeuwt!

owh ja
@ toos :thumbsup: puike foto!

Bloemmie: Jaaa Meeten bij Raak… DOEN WE!!!
Wanneer???

Nu een pfff dagje, te goed geslapen, klaar wakker, nog 1 nacht te gaan.
EN ik ben die warmte nu dus ZAT!

ja ik ook!
moet afwassen, maar de keuken is een sauna,
moet stofzuigen maar daar krijg ik het allemaal NOG warmer van
zou eigenlijk ff flink moeten badderen/scrubben, maar zie nu al op tegen het onder de douche vandaan komen

bleghhhh te warm! alles staat tegen mekaar open maar nix geen verkoeling