Beps : soms vragen mensen mij het verschil tussen een bezemsteel van 1.20 en 1.40. Ik antwoord dan 20 cm. en dan zeggen ze dat ik arrogant ben hahahaha
Ja dat was ik ook arrogant…ja altijd als je niet het antwoord geeft waar zij op wachten…
Ik zeg dan altijd maar dat ik stront verkouden ben, en nu eenmaal daardoor monotoon klink :retard: :retard:
Bloemmie: Ben je er nog, heb je ff nodig?!
Kaylo,wat een naar bericht op de laatste week van jullie vakantie,veel sterkte.
Mk,man en kids,ook weer veilig thuis,nu alles weer opruimen.
net thuis,vanavond bij vrienden geweest,zouden eigenlijk hier zitten,maar zoontje van een vriendin is een beetje ziekjes dus met z’n allen daarheen gegaan,volgende week dan maar hier.
Trl : hoop dat je toch een leuke avond gehad hebt
Ach idd TRL: als het maar gezellig was…
Ik ga offline… hopelijk persoonlijk ook even doeggie
Zo, weer klaar met werken, was ernstig druk, zeg, en dat met die hitte. Waren om 11.30 pas klaar, en dat is laat! Meestal wel half elf, of 10 uur ofzo klaar. Maar ja ook lekker veel verdiend.
"MK, welkom thuis, je kan nog ff nagenieten van de temperaturen, hè? wel lekker, is de overgang niet zo groot.
"Beps ook nog aan t werk?
kweenie meer, ben hartstikke moe, ga nog ff op balkon wat drinken, en dan:slapen: :kus:allemaal!
ellow ladies ikke ook weer uit ge-crime-night…
ben blijkbaar te laat ![]()
Bloemmie : he hellooooooo there. te laat voor wat???:teeth:
Miere : zo druk gehad meissie? ga dan maar ff lekker relaxen
Beps : voor jou ook welterusten en :slapen: lekker hoor
ja was een beetje laat… beppie had me ff nodig maar heb haar gemist ![]()
zat tv te kijken en had de pc in de slaapstand staan ![]()
zo en nu vind ik het welletjes geweest
:dag:
Zo goedemorgen…
hihi…Bloemmie geeft niet hoor… was met de laatst crime naar boven gegaan… heerlijk geslapen 1 keer wakkergebeld…en weer geslapen…wat een beroep hihi!!!
Dus… niets te melden haha
En dus heb ik het er weer opzitten, kan nog wel een uurtje slapen dus dat ga ik dan ook doen hahahaha(ik heb er net 6 uur opzitten, qua slaap dan he!)
Goede morgen …
Iedereen weer of nog aan het slapen en ik ga zo aan de slag. Het kan er maar opzitten. Gisteren lekker gegeten en nog een hele poos op terras gezeten. En toen ik N naar huis bracht was de weg afgesloten, een hoop mensen, even kijken dus. Was er een toneelvoorstelling bij de flat die binnenkort plat gaat. Gespeeld door mensen uit de buurt over het wel en wee in de buurt. Heel erg mooi gedaan, zelfs de baas van de buurtsuper deed mee.
Toos en MK
Voor jullie zit het er ook weer op.
WELKOM THUIS MEIDEN!
Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana![]()
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
goedemorgen vanuit een zonnig zuiden.hou een relaxed daagje,geef voorak mijn stem een daagje rust.heb teveel gekletst de laatste weken:D
hebben hier in de wijk een nieuw restaurant gekregen : guess what? een Turk.dus gisteren snel uit wezen proberen. was heel lekker en gezellig
Fijne en vooral zonnige dag voor iedereen
Goeiemorgen’
Kom me weer melden. Zijn dus ook weer thuis:crybaby::crybaby:. Hebben nog een heerlijke tijd gehad in ADR, het was lekker rustig, heb zelfs mn boek uitgelezen. Die hoeft dus niet meer mee naar jamaica.
Goedemorgen all.
@Toos: Ook weer thuis en toch nog een echte week rust gehad. Niemand die aan je kop kwam zeuren met van… zal ik nog wat te drinken voor je halen? Wat wil jij drinken? Zullen we even dit, zullen we even dat!! Maar… wat was het weer leuk he!!! >>>
Scheelt alweer een hoop bagage naar Jamaica. ![]()
@Raak: Bof jij even met zo’n restaurant in de buurt. Geniet ervan.
Bloem en Beps nog op een oor denk ik, want beiden hebben het weer laat gemaakt, zag ik. Maarja, Beps… moest dan ook werken en ja …Bloem … houd het forum in haar vrije tijd levendig. :chin:
@TRL: Ook laat gemaakt, maar toch een leuke avond gehad. :kus:
@Miere. Ook nog even diep in de nacht langs geweest.
Wij vandaag dus dat tuinfeestje van zwager hier in de straat en maar hopen dat het zo’n mooi weer blijft als nu. :zon02:
Iedereen een mooie en fijne dag verder. :dag:
@Marion: Weer druk aan de slag momenteel en dat met dit weer. Maarja… moet gebeuren he en naar ik meen… ook voor de pot. Dus niet voor niets!!! ![]()
Jij ook een fijne dag verder en mocht je N. nog spreken… doe haar even de groeten van mij.
:dag:
Toos ::kus::kus: ga nog ff nagenieten vandaag hoor
Roanna : heel fijn straatfeest