TTT 125.. we zijn bijna allemaal weer terug

goedenmorgen dames…

gaap…
weinig blijven hangen, alles is alwel zo’n beetje gezegd…
ga zometeen richting supermarkt en dan weer uit vrees ik…
kom vanavond nog wel een x terug

Zo, ga naar werk. Als ik ergens geen zin in heb is het daarin. Maar goed, het is voor het goeie doel zeg maar. FF doorbijten, paar uurtjes en dan weer klaar. Fijne avond allemaal!
(Ik had geinformeerd voor pension voor de hondejongens, maar dat is dus sowieso een probleem als ze niet gecastreerd zijn, raar hoor, ik laat ook liever een gezonde hond niet helpen, als het niet echt nodig is!’ Maar was ook niet te betalen, dat pension, dus ging toch al niet door) Nou doeidoei

Ik zou ook preventief mn borsten doen als bleek dat ik dan niet ziek zou kunnen worden!!! En zo moet je het bij teven ook zien. Melkkliertumoren, loopsheidssuiker die nooit meer weggaat, en baarmoederontstekingen zijn gewoon/normaal bij een open teef
En wat de hondejongens betreft: ja dat is een probleem, want als er ineens een loopse teef is(en dat kan zomaar gebeuren… zowiezo geen open teven en reuen in opvang samen…)

Die endoscopische methode is wel fijn…maar 3 keer zo duur(en ik vond ruim 200 al meer dan genoeg…)
Sterkte met beslissen!!!

Je een geholpen teef show je niet meer/mag niet meer geshowd, een reu trouwens ook niet. Het dier dient ‘intact’ te zijn, en het is deels gericht op verkoop van pups, dekreuen ed…

Zo. Wij even naar de stad geweest en daar even een tasje voor de camera gescoord en nog een digi fotolijstje. Kan kokkie toch zijn foto’s bekijken als ik er niet ben. ( Hij weet n.l. niks van computers) Ha, ha.

@Beps: Fijn dat het met Aiji weer zo goed gaat. Tof hoor. Vind het ook knap van je hubs… met dit weer sporten, maargoed in Turkije was het nog warmer en daar deed hij het ook trouw. Tja… en wij… wij moeten zelf nu maar aquajoggen onder de douche. :lol: Dat is er nu even niet meer bij.

Ik ga nu even naar het sportveldje hier in de wijlk met de fiets, want onze zoon en vrienden hebben daar buiten nu een basketballtoernooi, dus ga ik ff kieken daar.

Iedereen weer thuis… van de vakantie!!! Wat is het achteraf toch allemaal snel voorbij gegaan.

@Marion: Al klaar met strijken?

Oke dan. Laterssssssssssss :dag:

goeieavond iedereen !!!

eerst en vooral : ik vond het heel leuk om iedereen eindelijk eens in het echt te ontmoeten, maar sorry voor het late reageren !
Heb al wel enkele stukjes bijgelezen, maar eigenlijk nog niet veel tijd gehad … Ben ook helemaal beetje noorden kwijt

Onze vakantie is een beetje slecht geëindigd : kregen we de laatste 5 dagen telefoon van een overlijden van 1 van onze beste vrienden en was dus deze morgen uitvaart.
We hebben wel nog wat proberen genieten van de laatste week, maar is dus niet helemaal gelukt.

Meer uitleg komt later nog wel, sorry …:o

he bah, dat is wel slecht nieuws voor de laatste dagen van je vakantie :frowning:
gecondoleerd

He bah Kaylo wat een nare berichten. Ik hoop dat de uitvaart een waardige was, en dat de nabestanden en vrienden elkaar hebben kunnen steunen.

Ook ik vond het heel leuk je nu eens in het echt te ontmoeten, en gewoon te praten. Jammer genoeg heb ik je de laatste avond gemist, en geen afscheid kunnen nemen, en zijn wij op woensdag heel vroeg al vertrokken

@Kaylo: He, wat een nare afsluiting van jullie vakantie dan, maar des te erger voor die goede vrienden. Ik kan me best voorstellen, dat het plezier jullie dan even vergaan is. Sterkte ermee.

Ook ik vond het heel leuk, je nu nu eens in het eggie te hebben gezien en moet zeggen, ik herkende je ook meteen van de foto’s hier. Leuk om kennis gemaakt te hebben hoor. :thumbsup: Wie weet, tot op een volgende vakantie aldaar.

Zo meiden ik heb me ge-instaleerd, ik kan er weer tegen.
Heb al wat admin vooraf gedaan, dan vind ik het minder erg om een uurtje te gaan slapen…

Dus…
Nog geen thuiskomers gezien, hopelijk is alles verder goed gegaan…

@ beps werk ze, neem je crime night op???

crimenight aan t kijken haha

Hoi, we zijn er ook weer. De terugreis is goed verlopen en om 15.45 waren we weer thuis. Nu eerst maar weer zorgen dat alles weer netjes op z’n plaats komt.
Nog niet echt tijd gehad voor ww, komt wel weer :wink:
Mooie vakantie gehad, weinig gedaan maar wel lekker uitgerust en tijd voor de kinderen gehad.

Welkom terug MK, en daar is vakantie voor, voor niets doen en tijd voor elkaar en de kinderen… Neem je tijd…:kus:

@MK: Nogmaals… welkom thuis en voor de rest sluit ik me helemaal bij de woorden van Beps aan.

Ik heb net nog leuke foto’s zitten kijken, met twee erbij waar G. bij het zwembad opstaat en waar hij soep en pannekoeken (of was het pizza? ) voor mij aan het maken was. Ha, ha. Stuur ze eerdaags wel even een keer door.

@Beps: Werkse en weltrusten verder nog, voor zover dat mogelijk kan zijn.

@Bloem: Veel kijkplezier bij de crimefilms en het schrijven hier. Mooie verhalen weer hoor! :thumbsup:

Weltrusten all en tot morgen weer. :slapen: :dag:

MK : welkom thuis
Kaylo : vond het ook leuk hoor om zo kennis te maken, wel vervelend van het droevige nieuws. Gecondoleerd en sterkte ermee:kus:
Bloem : aan het uitgaan geslagen
Miere : aan het werk, potje moet gevuld worden he
Roanna : digi lijstje gekocht voor R:thumbsup:
Damber : aan het feesten bij Tante, tapas party

Hi, hi, hoe later op de avond, hoe schoner volk…Raak. :dag: Jij ook weltrusten voor zo.

pfff kunnen mensen moeilijk doen…maar goed, geloof dat ik het redelijk opgelost heb…maar wie verwacht er nu dat je op zaterdagavond 23 uur nog een monteur krijgt…:retard:…

Roanna : jij ook welterusten en tot morgen

Beps : mensen heb je in alle soorten he:tssk:

Ja ik begrijp het nog wel een btje…maar zoooo onvriendelijk(bew voor de 3de keer geen ww, terwijl de ketel het vanmiddag deed toen de monteur weg ging, gewoon tot het douchen en dan uit!) Nou goed… hij bleef blazen … en ik wist al van gister dat hij blazen kon… dus blies vast eerst hihi!!!
Dat viel verkeerd…helaas… maar uiteindelijk redelijk opgelost