Nee hoor Miere, je hebt niets gemist. Nog niets gehoord maar staat ook nog niet in de lijst van toegewezen woningen. Nog steeds een sprankje hoop dus.
We moeten Aiji remmen, anders springt ze op alles, en rent al weer rond.
En dat mag echt niet…
Nu is het te warm dus we zitten allebei binnen, hubbie(de ZOT) is sporten…
" Beps, lekker zweten :slywink:
" Marion, ![]()
**
Toetsenbord doet nog steeds gek, grrrrrrrrr
**
En nou ga ik echt wat doen!!
@Beps
Die Aiji toch he! Wat zag ze er zielig uit. Maar ze voelt zich weer goed dus, moeilijk dan om haar rustig te houden. En het is zoals in de meeste gevallen, het schijnt dat de baasjes er meer mee lijden dan de beestjes zelf.
En dan die fanatieke hubs!! Ik stort al neer bij de gedachte aan sporten.
@Miere
Wat doet je toetsenbord dan?
@Marion: Ik ga dus ook niet mee. Ik vind het prima, maar de nachtdiensten zijn toch wel een behoorlijke aanslag, en dan dit weer en sporten…>NEVER< maar goed, ik ben mn vakantiekilo’s dus ook al kwijt hij niet haha… En Aiji, ik lijd niet zo hoor, het hoort er een soort van bij. Alleen als zij gister zo aanstellerig piepte…ja dan weet je niet wat er is. Die siewige-geenstap verzetten-foto van haar, we hebben ons ROT gelachen …doosje dat het is…
= moet vraagteken zijn, ° moet is zijn ± moet dubbele punt zijn, _ moet en teken zijn, " moet apestaartje zijn, en ga zo maar door, doet ie wel vaker, gaat ook vanzelf weer weg, heel vreemd
@ Miere : dat had ik dus gisteravond ook, kun je zien. irri is dat he. dan heb je 2 knoppen links bij de caps tegelijk ingetoetst. zijn jouw nagels ook te lang hahaha. mijn kleinkids die nu komen zijn 10 en 5 dus al een stukje groter he.andere 2 zijn nu aan het vliegen naar Antalya.
Jij lekker aan de poets vanmiddag?hier is zonnetje nu weg
Marion : lekker al een beetje doen of je daar bent?groot gelijk hoor.alles waar je je lekker bij voelt he. En werkten ze een beetje? de doekjes? haha
Beps: goed hoor vakantiekilo’s kwijt
@Miere
Dan staat je toetsenbord ingesteld op NL, moet de VS zijn.
@Raak
Ga straks uitproberen of ze werken, als ik dan nog zin heb tenminste. Maar kan goed een ander merk zijn hoor. Onze stichting gaat hier mee werken, is beter voor onze gewrichten :lol: , en dus krijgen wij allemaal tekst en uitleg. Is trouwens erg grappig dat je van een man uitleg krijgt over het huishouden.
staat er iets op? doekjes beter voor gewrichten jaja wat een verkoper moet dat geweest zijn als ze dat geloven. ja als je veel bukt en rekt en strekt blijven je gewrichten er soepel bij:biggrin:
Was nog vergeten te vermelden : is een echte mannenwereld. Mijn dochters en ik zijn ook bijna altijd de enige vrouwen op de beurs:D
Hahaha…ja mannen houden van ‘soppen’…hahahaha(sorry, het is warm enzo…hahahaha)
Zo hubs is uitgesport, nu in zn bedje, na de douche dan pffff wat een luchten hihi
Ik ga zo maar eens een uurtje denk ik…even nietsen
@Raak
Heeft er mee te maken dat je ze makkelijker uit kan wringen ![]()
@Beps
Heb ik toch zomaar je post gemist. Shame on me.
En ja … zielig kijken kunnen die beestjes. En ze mogen ook wat meer aandacht hebben dan, vind ik tenminste.
Ik denk dat het weer het meeste doet. Ik ben gewend om lange dagen te maken maar heb het nu ook helemaal gehad hoor. Alhoewel het nu hier erg lekker is. Ik heb de balkondeur open en ben de was aan het strijken. Lekker windje komt er naar binnen, de hemdjes waaiden zo ongeveer van de strijkplank.
Marion : strijken, met dit weer??? achhhhh:kus:
Beps : dus je vond het niet alles om hem zo thuis te krijgen :tssk:
@Raak: Ik vond het prima: als hij maar METEEN doorliep naar boven, en niet eerder naar beneden kwam voor hij GEHEEL chemisch gereinigd was :lol:
In ieder geval zijn de laatste ADR-mensen ook geland, 13.36.
Dus we zijn weer een soort van compleet…
Benieuwd hoe het geweest is die laatste week, vol rust…
Beps : hahaha. Goed zo ook weer veilig geland.die komen toch wel langs he;)![]()
Goedemiddag,
Beps; goed om te horen dat Aiji zich weer veel beter voelt. Je kunt haar beter moeten stoppen, dan dat ze zielig in een hoekje gaan liggen. Met Jessy twijfel ik nog… aan de ene kant wil ik haar laten helpen, maar aan de andere kant gaat het zo tegen m’n gevoel in om in een gezond dier te laten snijden…
Raak; gisteren lekker naar Scheveningen geweest. Het weer was er te goed voor. Ging je niet half dood? ![]()
Bloem; eftelding geweest en veel te warm. Geen leuke jongens gespot maar wel leuk geweest.
Roanna; leuk prijsje idd voor ADR, nu hubs nog ompraten…
Cyn; lekker met mams op stap en vanavond naar de Griek
Marion; sorry, weet t niet meer…
Miere; vanmorgen van de zon genoten en nu aan de sop.
Viva en hubs zijn een partytent op aan het zetten bij m’n tante (nou ja, ik denk dat ie allang staat, maar dat ze nog even blijven hangen). Vanmiddag om 17:30 uur worden we bij m’n tante verwacht… Tapas eten en feesten. In februari is ze 50 geworden en gaat dat vandaag vieren. Ik net dus ff op pad geweest. Eerst naar opa om dat kettinkje te brengen (gelukkig was dat mens er nog niet), daarna naar het WC geweest om te shoppen maar niets leuks gevonden. Daarna naar een ander WC geweest en daar cadeau voor tante gekocht. Nu thuis, net blokje met Jessy gelopen en lekker met klepdoos in de zon ![]()
Toos, Hubs, MK, Hubs, Kids en moeder WELKOM TERUG IN NEDERLAND!!
@Damber: begrijp je helemaal met Jessy hoor. Wij hebben die keuze gemaakt, omdat ik zeker geen nestje wil, en dan voor de hond er meer nadelen zitten aan het niet helpen, dan voordelen van het niet snijden in een gezonde hond. Melktumoren, suikerziekte, niet uit, niet op schoot/bed… nee Aiji zal er veel gelukkiger door zijn…Maar het heeft ook hier even geduurd voor die keuze gemaakt werd, mede omdat dan het showen ook over is…
Hoe bedoel je dat? Showen over? Mag een geholpen teef niet meer mee doen dan? Dat zou ik raar vinden…
Heb het er meerdere keren met mijn da over gehad… Hij adviseert> helpen. Ik heb wat rond zitten lezen op inet, je kan ze ook laten helpen waarna ze 4 kleine gaatjes in d’r buik hebben. Ze mogen dan gewoon alles> springen, zwemmen noem maar op. Ik weet de voor- en nadelen inmiddels, heb me goed laten informeren en ook op internet erg veel gelezen. Ik moet er alleen niet aan denken dat er wat mis gaat. De kat van m’n broer is nadat ze is geholpen erg afstandelijk geworden. Misschien iets niet goed gegaan tijdens de operatie. Mocht ik er voor kiezen om Jessy te laten helpen, zou ik er het liefst bij blijven, maar dat zal waarschijnlijk niet mogen…