TTT 125.. we zijn bijna allemaal weer terug

Roanna ± welterusten enne ga ff al je charmes gebruiken:slywink:
Bloem + waarom heb ik dat probleem hier ook altijd=zie nooooooit iets interessants.ik was in Scheveningen
Beps ± zal toch wel extra spannend geweest zijn
iedereen die gaat slapen :slapen: lekker en tor morgen

Nou het was nog even druk ook…
iedereen wel terusten, ga ik ook maar eens doen
:dag:

Zo meiden wakker geworden door de wekker haha… heb toch(met een paar onderbrekingen omdat een stel pubers de lijn gevonden hadden om te pesten) lekker een paar uur getukt…
Zo over een uurtje nog even terug denk ik…

Fijne dag jullie…(oh en de terugreizers zitten al klaar denk ik…)

Goedemorgen all op deze zonnige zaterdag. Betere temperatuur nu :zon02:
Alvast welkom thuis voor Toos en Hubs en MK en familie :kus:
we zijn benieuwd naar de verhalen

:turkey:Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana:turkey:

Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos

Trl : goedemorgen :kus:

Welkom thuis,Toos,Mk en consorten. Ww is nu weer compleet.

Beps,gewerkt en nu een dutje doen.

Bloem,efteling geweest en daarna ook nog heerlijk wezen eten.

Raak,was zeker wel druk in Scheveningen?

Roanna,jullie geen schade van het noodweer,zag dat het bij jullie wel erg was geweest.

Oma carla en Kaylo ook niet meer gezien hier,nadat ze uit Adr zijn gekomen.

Hier vandaag dweilbraderie om de hoek,zal wel druk worden dan in de straat.

fijne dag allemaal.

Trl : nee hoor waar ik altijd heen ga was het niet druk.dat deel heet zwarte pad, kun je normaal altijd redelijk parkeren en zijn veel lounge tenten, is gezellig

Raak,heb daar wel eens over gehoord ja,toen ik nog in de winkel werkte kwam er altijd een oud mannetje die ook altijd naar het zwarte pad ging

Goedemorgen op deze :zon02: morgen, al is het gelukkig wat frisser.

@: Toos, Hubs, MK, hubs, kids en moeder WELKOM TERUG :dag:

@TRL: Nee, wij in onze buurt hebben een fikse bui en onweer met behoorlijke knallen gehad, maar de rest wat je op tv zag, was meer richting A’doorn west.

We hebben oma Carla en hubs en Kaylo wel ontmoet hoor in ADR en ook kennis met ze gemaakt. Kaylo heeft 's avonds laat ons, (Raak en hubs en mijn persoon) nog op de dansvloer gevraagd en gekregen :unibrow: om mee te dansen met een of andere oude tophit die werd gespeeld door een livebandje aldaar. Wel lachen en moet erbij zeggen… dat wel allemaal na een paar cocktails op hoor.

Ik zie ze hier zo af en toe wel online… maar heb verder nog niets van ze vernomen hier.

@Beps: Nu op 1 oor denk ik. Hoe is het met Aiji nu?

@Raak: Weer vroeg wakker vandaag. :dag: Nog leuke plannen?

:dag: Cynthia: :dag:

Werken zeker? Werkse :wink:

Roanna : dochter weggebracht, gaat naar Antalya en strakjes komt zoon met kleinkids

Trl : haha is eigenlijk echt voor jeugd.ik ben altijd al de oudste daar hoor

@Raak: En jij mocht niet mee? :angry: Nouja… een volgende keer maar weer toch?

Nou, je krijgt ook weer leuke visite vandaag, dus is jullie dag ook weer gevuld. Fijne dag verder nog hoor en groetjes aan J. he!

Ik nu ff showeren. :dag:

Zo ik ben ook weer wakker. Had vannacht al even getukt(en goed diep mag ik zeggen haha)

Hier gaat alles goed, Aiji springt al weer op de stoel/bank/van bed… rustig aan doen moet ze, maar dat begrijpt ze niet. Het ziet er prachtig uit

@Raak: Ohhh en jij mag niet mee…
@TRL: Heb wel oma Carla online gezien maar meer ook niet

en toen…

heb de vertrekkers nog een sms gestuurd voor ik naar bed ging(toen zij zo een beetje opgehaald werden) dus komt wel goed… Landen vanmiddag rond 13.30 en dan naar huis, koffers uitpakken enzo…
Zal wel morgen worden(haha want ze zijn niet verslaafd, dus kunnen dat ahum)

Roanna: nee hoor lekker vrij :dag: Straks maar even naar de stad… En vanavond met mams uit eten bij de griek… mjammie!!!

Ik ben weer weg!!! :dag: :kus: fijn weekend to all!!!

Roanna en Beps: nee, ikke moet werken:angry: zit al de hele ochtend verschrikkellijk te balen en te msn-en met Turkije:(

:dag: hey meiden.
Ik ben er even voor een snel bakkie. Ik had wel bijgelezen maar had de puf niet meer om te reageren. Veel gewerkt en gistermiddag hadden we training van het werk, misschien wel over de doekjes van Raak. Gisteravond en vanmorgen gewerkt voor het potje en heb de versnelling nu maar even in de laagste stand gezet want het was afzien in die hitte. Dan merk je wel dat je geen 18 meer bent he.
Zo meteen de douche in en nog wat boodschappen halen en dan … niets moet alles mag. Vanavond ga ik mezelf en J verwennen. Ik ga een Iskender eten en dan een drankje op het terras. Lijkt een beetje op … maar daarvoor moet ik nog 7 weken wachten.

Hoi poeppies,
kom even gedag zeggen, is rustig hier, iedereen zeker lekker van het mooie weer genieten.
Ik heb tot half een de zon op mijn balkonnetje, dus heb net even gezeten, moet nu nuttige dingen gaan doen. Stofzuigen, kattebak, schappies, bed verschonen, :was:, bleeeeeeh, geen zin in, maar moet.
En vanaaf weer werken, voor potje.

Aiji weer helemaal i.o.?
En MK en Toos en family al bijna in hollanda, welkom thuis alvast!!!
Crazy in M, nog niks gehoord, maar zal wel goed zijn, zoals altijd.
Raak, veel plezier met de kleinkids, die van mij is op vakantie, CP. Lekker zwemmen enzo, die klein meid, poeppie is het:wub:
Nou ik ga aan de slag, anders gebeurd er niks hier in huis, en het is een zootje, met al die beesten hier!!
:dag::dag::dag::kus:

Marion, nog steeds niks van het huis gehoord. of heb ik wat gemist==
Grrrrr toetsenbord doet raar, is opeens m´n vraagteken verdwenen!