TTT 125.. we zijn bijna allemaal weer terug

Ahhh ik wil dit niet…Ik wel dit niet… HELLEPPPPPP

Ah ja… echt zielig. :wub:

Wij nu even naar Dirk schapjes doen.

Cyn… wel thuis. :dag:

Veel shopplezier…hadden wij vanmiddag al gedaan toen we toch moesten wachten

Roanna,al weer op zoek naar een nieuw reisje.

Beps,ahhh zielige Aiji.Je vriendin dus een zoontje,alles goed gegaan?

Bloem,droog gehouden in de efteling?

Hier geen onweer geweest ofzo,wel gerommel in de verte,dat zal dan wel bij Roanna geweest zijn…

@TRL: Ja net het ventje gezien, hollands welvaren, hield het alleen niet helemaal droog bij het zien van het kaartje, ze hebben het kleine verloren zoontje er wel bijgezet, met een klein kruisje erachter…:crybaby:

Nu op naar de nachtdiensten…

Achhhhhhhhhhhhhhhh wat zielig, kijk dat koppie nou…,hopelijk is ze morgen weer wat opgeknapt.
Beps toch gefeliciteerd met de baby…en idd dat overleden zoontje op de kaart is iets waar je echt van vol schiet.

Zo ikke bankhangen, heb het een beetje gehad voor vandaag, drukke week achter de rug. En morgen vroeg naar schoonzus om de partytent op te zetten.

Roanna mooi prijsje trouwens voor ADR.

Toos en MK zijn aan het inpakken en afsluiten in ADR denk ik, de laatste cocktails naar binnen aan het werken en dan vroeg naar bed, want ze zullen net als wij zo ongeveer rond kwart voor 7 opgehaald worden.

Zo en nu ben ik aan het werk…haha

ellow ladies

wij naar de efteling geweest. was best druk en warm! wegzwemmen kon je! heeeel veeeel bussen met scholieren. allemaal schoolreisjes. … en echt, waar dat dan allemaal in rondliep vandaag :finger: hoge hakken, korte broekjes/rokjes… :tssk: vind ik echt niet kunnen voor een meid van 13… zat de hele tijd te denken: zo laat je je dochter toch niet naar school/ op schoolreisje gaan!!! te erg

maar t was beregezellig! lekker genoten. redelijk op tijd naar huis gegaan, ik heb nog een uurtje geslapen, even gauw gedoucht en toen uit eten. zit echt ram en ram vol… ppfpff

geen spatje regen gezien. ik wou dat het hier begon. nog best warm, al is het niet meer zo warm als gisteren…

ben wel een beetje dood… kijken wat ik nog onthouden heb

@ roanna, 500 pleurie voor 10 dagen is nie veel geld…verleidelijk :unibrow: alleen die 10 dagen kosten me zoveel…
@ beps vriendin bevallen! :thumbsup: met dit weer :retard: gelukkig alles goed en aiji ook weer thuis… ervaring rijker en herstellen nu
succes met de nachtdiensten en het slapen overdag

morgen komen de achterblijvers thuis! zijn we weer compleet…!

raak wel online gezien vandaag maar niet hier… zal ons misschien beu zijn :wink: :stuck_out_tongue:

Zo, ben er ook weer. Moest even bij de buren oppassen, omdat buuf even weg moest en haar man calamitiendienst heeft en opgeroepen werd, vanwege het noodweer van vanmiddag hier elders in de stad.

@Bloem: Is ook wat he! Zo jong en er dan al zo bijlopen. Zeker sigaret in de mond? Maar jullie hebben het in ieder geval leuk gehad en droog gehouden. Mooi hoor!

Nee, geen 10 dagen… 8 dagen… op 10 oktober was dat reisje.

Ja, ik zag Raak ook en dacht, ze komt zo wel even… Zou je denken dat ze ons al beu is? Nee toch? :wink:

Ik zal ff zwaaien naar d’r. :dag:

Morgen is iedereen inderdaad weer thuis en hebben we het voor voorlopig allemaal weer gehad. Jammer de bammer.

@Beps: Thuis nachtdienst? Hebbbie nog wat gescoord in de Oranjerie?

@ roanna owh zo… 8dg… dat zijn maar 5 vakantiedagen :unibrow: maar nee… diepe zucht… kan niet, mag niet, zal niet, wil niet…

:lol::lol::lol::crybaby:

Hallo Dames, ben jullie echt nog langggggg niet beu hoor.
Had ons een daagje vrij gegeven gisteren en we zijn lekker naar het strand geweest en vandaag ging de eerste telefoon om 8.45 en om 18.15 zat ik nog aan de telefoon, gewoon te errug. Moest tussendoor ff een belangrijke mail lezen dus was welonline maar helaas geen tijd om te :dag:daarna kwam dochter met kids eten en gedag zeggen, die vertrekken morgenochtend naar Antalya:crybaby:ik wil meeeeeeeeeeee
Bloem : leuke dag gehad in de Efteding enne geen drup he,zit nog steeds te w8en. Enne wat lees ik??? wil niet hahaha
Viva : had het weer ff gehad met paps
Damber : ook nog tijd gehad om langs te komen
Beps ± idd zielig op zo´n kaartje he een kruisje. Alles goed met Aiji nu
Crazy : ik ben te laat maar hoop dat je een heel fijne vakantie hebt
Roanna ± weer een reisje in de planning zo te lezen, gewoon doennnnn
Cyn : wil je ook wel weer terug=muurtje hangen ofzo
Trl ± meissie dat is niet zo leuk he met je arm in een brace. hoop wel dat het helpt. vond C het fietsen leuk

Ohhh sorry ik ben ons Miertje helemaal vergeten. Sorry hoor. Lekker inkopen gedaan voor je reisje. wat zul je er weer chic opstaan dan he

En…morgen zijn we allemaal weer terug:tssk:
Toos aan de laatste coctail nu en al beetje afscheid aan het nemen
MK zal al wel op een oor liggen, morgen weer een drukke reisdag met de kids

@Roanna: Nee niets gekocht… alleen even bij de hemel…rompertje voor Aiji
@Raak, ja echt wel Ze is in de zelfde kamer bevallen als toen…arme zij…maar gelukkig nu wel met een kindje naar huis

en nu werken…pfff warm
Aiji heeft haar pakje uit, en het gaat prima

@ raak owh lekker druk dus! waar was je naar zee geweest?!

en tis meer dat mn bankrekening nie wil!! al vind ik dat idee van muurtje hangen wel goed in de oren klinken :unibrow: loop je heel de dag in een snikhete efteling en ik heb niet 1 man gezien waarvan ik nog een x omkijk…

@Raak:Oh, gelukkig maar. Je had jullie eigen dus een dagje vrij gegeven. Wat ben je toch een lieve/goede bedrijfsdleider he!!! :biggrin: Lekker naar het strand geweest. Gelijk heb je. Werken kun je de hele winter wel weer. Hi, hi.

Nou als het aan mij ligt, had ik allang weer geboekt hoor voor dat geld… maar dan zit er toch weer zo’n twijfelaar hier thuis. Ik zal het zondag tijdens het familiefeestje eens in de groep gooien en wie weet dan!! >>>

@Beps: Mijn broer en vrouw hebben zoiets dergelijks ( vroeger) ook meegemaakt en later kregen ze 2 dochters, die nu zelf weer kinderen hebben en een van die kinderen heeft de naam van hun doodgeboren kindje. Zijn er nu wel een beetje aan gewent hoor, maar was toen best heftig even voor hun.

Werkse vannacht Beps.

Ik denk dat ik ook maar naar boven ga. Misschhien heeft kokkie nog een leuk filmpje op de dvd. :biggrin:

Ladies… weltrusten en tot morgen weer. :slapen:

:kus: :dag:

@ roanna, slaap lekker enneuhmm geduld geduld geduld… kokkie gaat vast om!

ik ga ook (weer) slapen

beetje moe. dus mag wel weer

truste :dag: