Ja bij ons wordt het wel doorgegeven vanaf vanmiddag… En ik moet bijna 25 minuten scooteren… dus dat is te riskant… ![]()
Oh en trouwens… De Zwarte Markt in B’wijk staat in de fik… ![]()
Ja bij ons wordt het wel doorgegeven vanaf vanmiddag… En ik moet bijna 25 minuten scooteren… dus dat is te riskant… ![]()
Oh en trouwens… De Zwarte Markt in B’wijk staat in de fik… ![]()
Nou, van mij is ook al bijna een kwartier, maar heb een regenpak onder het zadel. Hi, hi. Hoop alleen niet dat ik die nodig zal hebben. Maar als het al voorspeld wordt, kun je het er inderdaad beter niet op wagen.
Oh echt? Nou, lekker fikkie dan met dit weer. Waar kan ik dat lezen?
Ik zag het op telegraaf en op www.rtvnh.nl en www.nhd.nl
Ik had ook al wat op nu.nl gevonden.
Nou, lekker dan. Je zult nu maar brandweerman/vrouw zijn. :biggrin:
Maargoed, ik heb alles weer startklaar staan hier en ga er zo vandoor. Vandaag snackdag bij ons… lekkel, lekkel.
Iedereen een fijne dag verder nog en voor de werkenden…werkse nog even. Nog even volhouden :zon02:, dan mogen jullie ook weer onder de :vak02:.
:dag::dag:
wat een rust hier… Pffff en ik drijf zowat uit het pand hier… HEEEEEEEEEEEEEEET!!! ![]()
Goedenmiddag.
Het is hier momenteel aardedonker. :hihi: Ik was gelukkig net voor de onweer en regenbuien binnen. Had echt geluk. Ik kom het erf hier op rijden en het begint me daar toch te regenen en een beetje donder had ik onderweg al. Brrr eng!!!
Gelukkig maar :kus: Hier begint het te waaien… en net 1 keer een donder… maar verder nog niks… ![]()
uitgestorven hier zeg.
Beps hoe is het met Aiji???
Het is hier megaaaa uitgestorven… Is iedereen soms stiekem naar ADR en zijn ze ons vergeten mee te nemen?? ![]()
Zo, hier even noodweer geweest en gelijk een stuk koeler. Heerlijk!
Ja, ik zit er ook steeds aan te denken, hoe het bij Beps is.
Zat net even op een of andere vergelijkingssite en en daar vond ik een leuke aanbieding met vertrek op 10 oktober naar ADR in een luxe kamer voor €499.p.p. bij Sonweb.nl . Oh, dan moet ik me zo inhouden om niet nu toch weer al te boeken he!!! :unibrow: >>> Pffffffffff…
Roanna: woow!! Dat is een leuke prijs!!!
Ja he!
:lol: >>>
ik zou bijna zelf weer gaan ![]()
Ja en als iedereen dan weer meegaat, kunnen we even terugkomdagen houden.
:lol:
Ja… en dan gaan jullie wel ff allemaal mee feesten bij Tash hoor ![]()
Tot een uur of 03.30uur… Daarna kunnen we jullie er niet meer bij hebben ![]()
3.30 uur? Nou, dan ben ik er net weer uit, om handoeken op de bedjes te leggen. :vak02:
pff nog niet bijgelezen, maar moet de nacht in dus ben eerst gaan slapen
Alles goed gegaan…aiji is nu wel een btje zielig, maar komt wel goed
Kun je dan toch bij terugkomst meteen doen… ![]()
OHHH JAAA en dat vergeet ik ook nog…ik ga straks naar een kleine baby-jongetje, David, mn vriendin is bevallen(eergister al )