@Bloem: Het zal vast heel makkelijk zijn, maar dat had ik al geprobeerd en hij ( pc ) doet niets en zal vast iets fout gedaan hebben, daarom krijg ik morgen tegen de avond ff hulp van de zoon.
Die van mij toestel staan er al wel op, maar dat was meer geluk dan wijsheid en had daar al vaker meegewerkt. :drugged:
Maargoed ladies… ik moet nog even naar de bank… dus zeg alvast weltrusten en tot morgen weer.
Werkse allen weer en voor Beps nu… rustige wacht! :slapen:
Goedemorgen deze morgen, ik ook al heel vroeg wakker kwart voor 4 door zo’n k*tmug…kon niet meer slapen, dus zat vanochtend om half 5 met hubs al aan de koffie. Nu gedouched en aangekleed al in de kamer, vandaar dat ik hier al zo vroeg te zien ben.
Wederom naar meneer t*mtom een mailtje, dat kreng van hubs heeft steeds kuren, nu wil hij niet meer opladen, dat is dan al de 3 x dat ik dat geval moet opsturen…
@Viva: Volgens mij heb jij een maandagmorgentomtom!! Wij hebben hier die krengen al va dag 1 zou ik haast zeggen, en nooit problemen. Momenteel ook 2 in huis(Oh nee, nog 1, andere net voor de vakantie verkocht) maar werken als een tierelier…
Arme jullie :kus:
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
Ja Beps idd maandagochtend ding…voor jou welterusten.
Ik achter mijn bureau en het is zo warm hier binnen, is het eindelijk buiten aangenaam, zit je hier binnen nog weg te smelten…leve de klimaatbeheersing, nou hij beheerst nada niets…als het koud is blaast hij koude lucht, als het warm is warme lucht…:mad:
Zo weer wakker, heerlijk geslapen, ondertussen ook al boodschapjes gedaan
Zo met hubbie aan de brunch,…arme hubbie…hij heeft weinig geslapen, en moest nog naar de markt…ehhh boodschapjes ook meteen…haha!!!