@Raak
Gaat vast wel lukken met de boys. Als ze hun best doen tenminste.
@Beps
Jammer dat je niet wat werk door kan schuiven naar Cyn he?
@Raak
Gaat vast wel lukken met de boys. Als ze hun best doen tenminste.
@Beps
Jammer dat je niet wat werk door kan schuiven naar Cyn he?
Beps : ach, moet je nog echt werken ook:king:
He dames, ik zag net dat mijn interview van een tijdje geleden gisteren geplaatst is:p
@Raak
Ik had het al gelezen gisteren. Is mooi geworden.
Mooie foto van de haven … je zou zo weer willen gaan he :tear:
Marion: gaat lukken hoor… En dan nog 3 dagen werken volgende week en dan weer 3 dagen vrij
En dan nog 4dagen werken… en dan?? VAKANTIE!!! ![]()
Marion : dacht het wel :vak02:
Zo, de boel boven weer spic en span (krijg morgenavond een loge voor 1 avond) met biotex, dus da’s weer klaar. Nu weer ff pauze en koffie en ja, ja, ben zelfs al gewassen en aangekleed. :was: Hangt achter in de tuin te wapperen.
@Marion: Echt mooi weer voor zo’n toernooi. Zet 'm weer op he J.!!! en jij Marion, heerlijk zo’n middagje op het veld. Is nu echt geen straf. :zon02:
@Beps: Echt? Meen je dat nou? Wat hebben ze nu weer stuk dan, of bedoel je met andere werkzaamheden op kantoor zelf?
@Cynthia: :dag: :vak01: Jij ook al zo (NOT) druk? Nog effekes.
@Raak: Ook ik had het gister al gelezen en vond het ook een mooi intervieuw. Dacht ook alwel dat het eerder afgnomen was, want je moest daar nog naar Capadocie. Mooi hoor! ![]()
@Roanna
Wat ben jij ff aktief geweest zeg. Ik ben niet vooruit te branden, nog 1 koffie heb ik met mezelf afgesproken en dan moet ik de douche in.
Ik heb eigenlijk nog maar 1 nuttig ding gedaan, mijn zalige bank is nu definitief besteld. Daar zat een levertijd op van 12 weken, ik ben benieuwd of ie tegen die tijd ook in mijn huis kan staan.
@Marion: Ja, vond ik zelf eigenlijk ook wel.
Oh spannend weer Marion en natuurlijk… we blijven ook daar weer voor duimen hoor.
Zou echt mooi zijn.
Marion : ik duim ook voor je mee hoor
Roanna : ja, grappig he, daar was het nog in de planning en nu al weer bijna 3 weken thuis:D
Meiden nu even rust!!
Echt gewoon 10 wachtende… echt TE erg…
geen ww enzo…
Maar goed… de ochtend is omgevlogen
Oh nee… hahaha deze natuurlijk!!
Meiden … een DIKKE vette :kus: voor jullie!!!
En nu over tot aktie!!! Onvoorstelbaar hoe lang je over een kopje koffie kan doen. Lijkt wel of ik van een wijntje zat te nippen ![]()
Zo ik weer aan broodjes ossenworst… Nog 5 uurtjes… heb geen zak te doen… dus wil WEG!!!
Marion :kus:
@Cynthia: Ik was gisteravond nog even hier op het WC en daar zaten waarachtig toch nog zo’n 6 mensen bij de Toerko**, maar meestal zit daar momenteel ook geen kip meer. Ze gaan tegenwoordig al eerder dicht overdag. Jammer!!!
6 mensen!!! Dat is veel!!! Ik heb het het ene moment wel druk, andere moment niet… Maar wij sluiten niet eerder… Ja heb de koopavond dichtgegooid omdat ik anders wel erg veel uren draai deze week… maar verder sluiten we nooit eerder…
Ik nu wel even lekker bezig met een reis naar Thailand… Nice
:biggrin:
Helaas niet voor mij ![]()
Nee haha… en helaas ook niet voor mezelf
Zou zo weer heen gaan!!! Al zou ik dan wel met een ander vliegen…![]()