Ja wij ook!!! Dan met Eva ofzo, en bussines ofzo!
Ik ook met Eva, maar geen Business… Vind ik zonde van mijn geld… Zou dan voor Elite kiezen… is een soort Comfort… ![]()
Kosten met Eva bussines is lager dan nu met gewoon China… dus ach dan vond ik het wel goed (hihi!!!)
Maar dat we terug gaan…ZEKER!!!
Ticket Eva inclusief business is goedkoper dan Economy China…bedoel je dat??
Yup ik ga wel even msn openen
Zo de rust komt weer in… maar gewoon al ruim 70 telefoontjes gehad vandaag!!!
70!!! Haha ik 3… alle 3 van mams
Pfff nog 2 uur…lalalalala
Hallo meiden…
Marion niet voor uit te branden.
Beps mega druk, terwijl het schitterend weer is.
Roanna de was al in de kast
Toos moet de avonden werken, dus kan overdag de zon in.
Cynnie geen moer te doen, maar ik wens jou heel veel plezier morgen en overmorgen, het weer zit goed mee zo te horen.
Bloem dat is mooi balen zeg van de rekening, ik had daar ook nog nooit besteld maar kreeg gewoon een acceptgiro.
Ik lekker in de tuin, ff nieuwe bloemetjes gehaald, want alle bakken hadden het begeven door het slechte weer van de week, en alles kaal is ook geen gezicht, Damber is gewoon thuis deze weken dus kan die ze van water voorzien.
Ik alles ingepakt, en klaar voor het vertrek, zit op 3 kilo overgewicht in de koffers, maar schoonzus kwam niet aan 40 kilo met zijn tweetjes dus als het goed is komt het goed, zo niet dan moet ik maar bijbetalen jammer dan.
Zo ik ga de zon weer in, zit nu met de klepdoos in de schaduw, anders kun je niets zien op het scherm…ik meld me weer…
de zichttermijn is allang voorbij, maar de datum is 24.04 van afschrijven.(meteen dus)
begin me nu toch zorgen te maken of ze misschien mn spulletjes wel of niet retour hebben gekregen… dat ze denken dat ik alles gehouden heb ofzo…? maandag maar ff bellen. eis ik gewoon dat ze de rest METEEN terugboeken op mn rekening en niet op mn cc want dan duurt het nog 1 mnd
@ cyn krijg mn vakantiegeld de 24e juni…juist als we alweer terug zijn
zo… ff beetje duffig hiero… strax maar eens aankleden en boodschappie doen en dan vooral niet te veel…
zal me eens gaan verdiepen in de europese verkiezingen ofzo
@ cyn en raak: fijn weekend(je weg)
@ viva, fijne vakantie!!
Bloem: mmm balen zeg! Zou inderdaad dinsdag maar even bellen… (maandag is pinkster
)
Nou als ik binnen een uur geen tijd meer krijg…
@Cyn: VEEL PLEZIER!!! Geniet!!!
@Bloemmie: Ik zou dinsdag bellen, maarndag is nog pinksteren… Maar wat een butzooi zeg!!!
Echt ik ben er dus al klaar mee, ik ga ze niet bellen…om iets te bestellen dus…
@Viva: Ik geen bloemmetjes meer we gaan tenslotte bijna weg, en dan moeten anderen water geven…
ja dinsdag dan… of zouden ze vandaag bereikbaar zijn?
wat een lul verhaal zeg… ja op 24.04 heeft u besteld dus gaan we uit van het hele bedrag en als de zending terug komt, dan verrekening we dat en krijg u het geld teruggestort op de rekening… uhm ja maar jullie hebben mn rekeningnr niet, nee maar dat kunt u nu aan mij geven en dan storten we het met 10 werkdagen terug…
:retard: nu maar hopen dat het eerder is, dan is het verschil nog een beetje te overzien…
echt de manier waarop deze bestelling allemaal gegaan is… eerst 3 weken wachten, nu dit gedoe… mij zien ze niet meer terug…
ik weet ook wel dat het WEL goed kan gaan, zoals bij roanna, maar nee laat maar… nix lekker relaxed shoppen
@Bloem: :kus:!!!
Bloem: ik zou er ook de ***** in hebben!!!
Nou ouders zijn hier… dus ik meld me dinsdag weer!!
Kus
zennn… maar ff de bankzaken gedaan… alles op een rijtje gezet…
zucht… ga maar ff boodschappen doen ofzo (owh wacht, dan moet ik me eerst aankleden)
hallo allemaal hier een kleine update van mij!
Donderdag heb ik dan die maagonderzoek gehad.
En dit was geen pretje hoor! Het ging zonder verdoving van de keel of zoiets. Het was erg pijnlijk en ik zit nu dan ook met een rauwe zere keel!
Ze hebben weefsel uit de maag en slokdarm genomen wat ze niet vertrouwen.
Verder heb ik een mechanisch probleem mijn maag wordt dus omhoog drukt waardoor dat volle gevoel in mijn maag.
Verder is mijn HB nog lager aan het worden. Maar daar hoor ik ook meer van 5 juni als ik naar de internist moet voor de uitslag.
Nou dit was het wel weer zo’n beetje.
als ik meer hoor dan laat ik het jullie weten!
Groeten en iedereen een fijn weekend!
Ik moet het weekend werken, maar goed overal mensen voor he
@Viva
Gaat goed komen met de koffers. Nu lekker buiten op de klepdoos
@Bloem
Je hebt toch een bewijs gekregen dat je spullen terug gestuurd hebt of niet? Nu maar hopen dat ze met terug storten wat sneller zijn :kus:
Jij ook al aan het speuren voor de verkiezingen, was gisteravond ook al voorzichtig begonnen.
@Jac
He toch … wat vervelend dat onderzoek. Nu maar hopen dat de uitslagen mee vallen. Gaan voor je duimen hoor.
Goedenmiddag.
Zo, wij ook weer terug. Toch nog ff naar de stad geweest en zelfs even naar de grote markt die hier iedere zaterdag is, maar waar wij eigenlijk nooit komen. Moest wel ff, want wou aardbeien en witte bolletjes hebben, dus mooi ff daar gehaald. Verder niets gekocht hoor, nouja… nog 1 broek dan. :disgust:
@Jac: Huh, zonder verdoving? Kokkie had dat onderzoek 2 jaar geleden ook gehad, maar wel met een heel kort roesje. Kan ook zijn, omdat hij van boven en onder inwendig onderzocht werd. Nou meid, hopenlijk komt er een goede uitslag voor je uit en zal het niet al te ernstig wezen. Mocht je toch last blijven houden, dat je dan de juiste medicijnen krijgt. We duimen ook weer voor jou.
@Marion: Hoe heeft J. en z’n ploeg het gedaan vanmiddag? Verder nog wat van N. gehoord?
@Bloem: Tja, als het zo bij mij was gegaan, zou ik er ook niet meer willen bestellen, maar je ziet het en echt niet alleen bij mij, dat het ook wel goed kan gaan. Maargoed, het is gebeurd en je hebt er al werk van gemaakt dus nu maar hopen, dat het geld niet al te lang weg blijft. :disgust:
@Beps en Cynthia: Alweer met een Thailand reis bezig. Welke klasse zullen we nu weer eens vliegen? >>> Ha, ha.
Beps weer lekker thuis, neem ik aan?
Viva ook nog even op de koffie/thee geweest met de buitenklepdoos en de koffer al VOL gepakt. Nog heel even en dan kan die. >>> :vak01: