TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

@Roanna
EN WEER EEN BROEK ERBIJ … LACHUH!!! Durft kokkie nog met je de markt op? Als dat geen overgewicht gaat worden.
Het voetbal was echt slaapverwekkend, diep treurig. Moest nog boodschappen en ben maar gegaan. Kon het niet aan zien.

@Marion: Oh, die koffer kan makkelijk dicht en zoveel aan gewicht zal ik toch niet hebben. Tis allemaal zomerspul. :slight_smile:

Meen je dat nou van dat voetbal? Wat jammer dan he!!! Hebben ze mooi weer en eigenlijk alles mee en dan is het niet om aan te zien. Net Feyenoord dus!!! :stuck_out_tongue:

misschien was het te warm voor die mannekes…

ik ben echt te lui… pfew…

@ jac ja zo’n onderzoek kan niet met verdoving want je moet meeslikken he?! ik doe het echt nooit nooit meer, terzij het echt per se zou moeten… vreselijk!

@cyn
Vandaag geen tijd meer gehad voor de pc, ik ben dus te laat.
Toch een heel fijn weekend!

@bloem
Ik heb ook gewoon een accept gekregen.
Alleen betaald wat ik heb gehouden en niets meer gehoord.

@marion
Schrikken voor N. ze valt wel in de prijzen.

@beps
Eindelijk weer eens druk op het werk.

@raak
Niets meer kunnen boeken, maar toch met de kinderen naar zee.

@jac
Zeker geen prettig onderzoek.
Ben benieuwd wat je van de internist te horen krijgt.

@viva
Ik weet niet of ik morgen tijd heb om langs te komen.
Dus bij deze alvast heel veel plezier in Portugal met hubs en de andere familieleden.
Tot over 2 weken.

@raak
Interview??
Ik heb hem al gevonden.

Nog even een plaatje gezocht.

Zo weer thuis van een verjaardag(van zwangere vriendin) was gezellig…

@Jac: Was inderdaad een irri onderzoek, maar het is maar zo klaar ook gelukkig(En ik doe het ook NOOIT meer…ECHT nooit!!!)

@Roanna: Kokkie had ook dat onderzoek van achter dus dan kan er een roesje bij. Ze zijn er voor een maagonderzoek niet voor om het te doen

Ja zo druk op het werk, gewoon MEER DAN 110 telefoontjes vandaag… ben kapot en ga dus ook slapen…

:dag:

:portugal:Viva: 1 juni t/m 15 juni Praia da Rocha Portugal:portugal:

Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Linda: 12 juni familieweekend
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

Weltrusten Beps.

Roanna,weer een broek gescoord.

Marion,de jongens zullen het vast te warm gevonden hebben om goed de voetballen.De bank besteld,ga hard duimen dat hij over 12 weken geleverd kan worden in een nieuw huisje,

Ik denk niet of het aan het weer lag want tussen de wedstrijden door konden ze harder rennen. Maar goed … het is hun feestje.

Beps afgebrand na een dagje werken. Hier van hetzelfde, ik heb al een poosje liggen pitten.

Nou beginnen jullie maar te lachen, maar vrij is ‘even’ over haha!!
Morgen de hele dag, en dins-, woens- en donderdag van 7-8.30!
Ach ja, komt het potje ook nog met een dekseltje dicht he haha

@Beps: Dat meen je niet? Straks krijg je de deksel er heel niet meer op. Ik lig in een deuk hoor. Nouja, doe je toch gewoon “vakantiewerk”!!

Weltrusten voor zo. :dag: :slapen:

@Marion: Jij ook al moe? Voor jou ook weltrusten dan. :dag::slapen:

Ik ga er ook niet te laat in. Nog heel even hier en daar surfen en dan gaat het hier ook op slot.

@Oma Carla: :dag: Alles goed daar? Nog steeds zin in de vakantie?

@Beps
:biggrin::biggrin::biggrin: Volgens mij kan jij helemaal niet naar ADR. Zonder jou ligt heel de toko daar plat :slywink:

zo… crime night voorbij
@ beps nix een mnd vakantie… je kunt het niet laten! nou ja, gelijk heb je, tis niet dat je OP vakantie bent ofzo :wink:

@ marion wanneer kreeg je nou ookalweer iets te horen over het huisje… einde van de mnd toch?! ben zeer benieuwd…

hier vallen de oogies bijna toe… bedje toe dus… gaap

Goedemorgen meiden, jawel ze is al wakker, nou ja geeft niets, ga vanmiddag wel even plat anders trek ik het niet tot morgen zeg maar. Maar nu wakker dus zo maar eens even inchecken kijken of we nog een mooi plekkie kunnen veroveren in het vliegtuig.
Schoonzus is zooo bang om te vliegen die wil alleen maar of voorin of achterin het vliegtuig, en ik ben wakker dus moet het lukken denk ik om een goed plekkie te vinden.

Beps toch nog weer aan het werk…de kersen op de slagroom dus…
Fijn hoor meis dat je toch weer even bij kan tanken in het potje dan.

Goedemorgen dames op deze pinksterdag, kleinkids en hubs slapen nog dus kan ik rustig alles inpakken om naar het strand te vertrekken.Fijne dag
allemaal enne Viva ik hoop dat je een lekker plekje hebt kunnen vinden voor in het vliegtuig. Mocht ik niet meer op tijd terugzijn wil ik jullie bij deze een heeeeel fijne vakantie wensen. Ga er lekker van genieten en probeer goed te relaxen hoor, want dat heb je nodig, je hebt namelijk nog een paar vakanties te gaan :lol: :kus: :dag:

Zo op t werk… en alles is klaar,…(om te beginnen dan)
Nu even aan de koffie…

Meld me nog wel straks, tenslotte moet ik Viva nog even uitzwaaien!!!

Goede morgen meiden … en zo meteen ga ik mijn potje vullen.

@Bloem
Het huisje, voor de 22e moesten de reacties binnen zijn. Nu zijn ze bezig degene die voor me staan aan te schrijven voor de bezichtiging, zeiden ze aan de telefoon. En dat zijn er een serie dus ik weet het ook niet. Ik ben er bang voor.

@Viva
Een mooie plaats kunnen reserveren in het vliegtuig? Zijn geen dagen meer maar uren nu he?

@Raak
Druk aan het pakken, nogmaals veel plezier aan de zee! Geniet er van.

@Beps
Al weer aan het werk, vroege vogel! Hopelijk iets minder druk nu.