Vandaag doe ik de aansturing van de monteurs, dat is altijd anders dan dat je de bew zelf binnenkrijgt
Maar het is nu iig rustiger dan gister, al loopt het wel door…
Vandaag doe ik de aansturing van de monteurs, dat is altijd anders dan dat je de bew zelf binnenkrijgt
Maar het is nu iig rustiger dan gister, al loopt het wel door…
Goedemorgen all.
Jeetje wat een vroege vogels zijn jullie zeg en ik dacht dat ik al zo vroeg was. Niet dus. :mad:
Maargoed, het is weer stralend weer en dan ben ik als het kan… altijd vrolijk. Ga zo ff het bed verschonen en alles :was: en dan heerlijk genieten van het weertje. Zou ook best naar het strand willen, maar kokkie is weer werken, want ook hij wil slagroom op de aardbeien, dus komt er van weg gaan niets. Nouja miss nog ff naar de Mac vanavond???
Krijg trouwens ook vanavond mijn ene schoonzus uit Twente te logeren, want die vertrekken vanuit hier met de bus morgenochtend naar Callela, samen met mijn andere schoonzus, die weer elders hier in de straat blijft slapen.
Iedereen een fijne dag verder en geniet van het :zon02: en Beps…werkse nog ff.
:dag:
@Viva: Mocht ik jullie niet meer spreken vandaag…ik wil jullie een hele mooie, toffe en fijne vakantie wensen. Ga genieten van Portugal en met name de mooie, prachtige omgeving van de Algarve. :vak01: :vak01: :kus: Voor jullie allen en heel veel plezier!!
Goede reis ook. >>>
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praia da Rocha Portugal![]()
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Linda: 12 juni familieweekend
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
Beps,wat zouden ze zonder jouw moeten.Werk ze.
Viva,en is het gelukt met inchecken? Ik heb 1 keer helemaal voorin het vliegtuig gezeten,maar dan ga je echt recht de lucht in lijkt het wel.
Raak,veel plezier aan zee.
Roanna,denk dat als we vanaf de veluwe naar het strand willen,we in de file komen te staan.
Fijne dag allemaal
Goeiemorgen,
Weinig nieuws hier vanuit het zeeuwse land. Kan tot 3 uur van de :zon02: genieten, daar na weer aan de crock.
@Marion: Hoop dat je je huisje krijgt, ga heeeellll hard voor je duimen
@Beps; Je had toch vakantie? Nou een beetje bijbeunen, heb je ook nog wat zakgeld straks>>>
@Raak: Fijne dag aan het strand
En dan… Viva…Een hele fijne vakantie samen met Hub en ga genieten van
het mooie portugal!!!
Oeps een beetje heel groot, nou ja is in ieder geval duidelijk
@Oma Carla: Alles goed? Nog wat van je solli gehoord?
Ik ga een bakkie cappu doen samen met hub, duss tot latersss. In ieder geval een fijne pinksteren!!
@Beps
Dat is het goede werk, de mannen aan het werk zetten.
@Roanna
Kokkie weer aan het werk, ook hij maakt zijn potje vol. Vanavond een logeetje. Wordt druk in de straat bij jullie met de familie.
@TRL
Heb jij ook nog plannen voor vandaag?
@Toos
In de zon vandaag. Hopelijk is het niet te benauwd binnen vanavond.
Leuke foto … daar kijk je niet zomaar overheen :unibrow:
En dan … VIVA
Even geen toko’s recht trekken, boodschappen doen en wasjes draaien. Ook geen stapels werk op kantoor en ook geen duimen draaien.
Morgen ga jij in de relaxstand aan het strand van Praia da Rocha genieten van de :zon02:
Ik wens jou en je hubs een hele mooi tijd daar
http://travel.sky.com/cms/images/inspiration/algarve_gallery/Praia_da_Rocha_PHOTOSHOT_510x286.jpg
Geniet er van!!
Marion,nee hier geen plannen,vanmiddag komt een vriendin misschien ff langs.Ik vind het weer ook niet zo,had het warmer verwacht.Veel bewolking hier
@TRL
Ik had het ook warmer verwacht. Hier ook bewolking zo nu en dan en het waait soms nogal.
mogguh ladies
ben ook maar eens opgekrabbelt uit bed…
iedereen alweer druk in de weer…
hier ook niet echt heel erg zonnig ofzo… waait flink zo te zien en bewolkt…
@ viva fijne vakantie in portugal! en kom maar snel weer terug want dan ben ik al op vakantie!! ![]()
Zo meiden… ikke is uit gebeund!!! Het was giga stil, dus… Ikke lekker naar huis!!!
En nu… even hubbie helpen in de toko, en dan lekker met T in de tuin en bbq-en…
Meld me vanaaf weer ofzo(Zo een lekker egootje van mij :hihi:)
zo afgewassen… gastel en keuken schoongemaakt en de wc en badkamer schoner gemaakt… pfwwweww
Haha hier ook zo hard gewerkt, alles opgeruimd, hubbie in 2 dgn alles in de tuin gesnoeid, opgeruimd, met de hoge druk alle(ok het) straatwerk schoon…
Nu even zitten en dan komt T hier lekker kletsen en zich ontspannen. Wij offeren ons wel op en doen mee met haar en de bbq!
it’s a hard job, but somebody gotta do it…
pff ik ben al een beetje kachel. had mezelf na de afwas op een passoa getrakteerd en na de wc en badkamer op nog 1. na het gastel heb ik de laatste ingeschonken maar pfew… :retard:
ik gooi straks wat kipkluifjes/vleugeltjes in de pan of in de oven… had ik ineens zo’n zin an
Jammie… HEERLIJK!!! Hier straks dus de BBQ aan… nu echt de tuin in
:dag:
Zo meiden ben ik ook nog even, nou het is gelukt hoor rij 1 in het vliegtuig (onder voorbehoud), maar goed we zien wel. De hele dag in de tuin gebivakeerd, al een lekker ondergrondje op het velletje dus we kunnen er tegen aan in portugal.
Dank jullie wel voor alle mooi plaatjes en vakantiewensen…ik ga er van genieten…
En ik wil Tlr kleine C en mams, Crazy, Beps en ouders, Carla, Cynnie en Bloem alvast een goede vlucht en een fijne vakantie toe wensen…ik meld me weer ergens rond de 16e juni dan ben ik nog op tijd om Roanna en Raak ook nog een goede reis te wensen…als ik dan tijd heb tussen het uitpakken en inpakken van mijn koffer want volgens mij ga ik dan ergens heen waar het welkomscommitee te wachten staat.
Meiden tot over ruim 2 weken…doei, doei.