TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

@VIVA: EEN HELE FIJNE VAKANTIE IN PORTUGAL!!!
@TRL EN C: OOK VOOR JULLIE EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!!
GENIET ERVAN!!!

Verder iedereen aan het genieten van het mooie weer door de toko recht te trekken of lekker te bbqen!

Geniet allen!
Fijne avond!!!
Groetjes

Goedenavond weer.

Inderdaad… lekker in het tuintje vertoeft ( muziekje op het hoofd, wat leesvoer erbij) de hele dag en net even een menuutje gehad bij KF*. Ook in tussen bij mijn ene schoonzusje de haren geverfd, kan ze weer sjansen in Spanje. :king: Die andere komt hier straks dus slapen.

@Bloem: Jee, wat ben jij druk geweest vandaag. Nouja, kan het er ook weer een tijdje tegen, nietwaar?

@Beps: Lekker aan de BBQ. Geniet ervan. :thumbsup:

@Viva: Staan de koffers klaar meid? Lekker gevoel he? Nou, nogmaals :vak01:

Iedereen verder nog een beetje leuke pinksterdag gehad?

Ik weet niet hoe het dus bij jullie was, maar hier de hele middag een heerlijk :zon02: en daar heb ik weer heerlijk van genoten .

Zo eten op, en lekker in de tuin gezeten. Wordt nu een btje frisjes.
Morgenochtend(vroeg, 6.30) met vriendin en de honden het bos in!! Lekker met Aiji en haar vrienden wandelen

Nu even nietsen

Viva,een lekker ondergrondje voor Portugal en als je terug komt van Adr zal je wel helemaal zwart zijn,mag je wel oppassen dat het land weer in mag…

Bloem,huisje schoon,en dat met dit mooie weer.

Roanna,een goede daad verricht haartjes van schoonzus geverd en lekker in de tuin gezeten

Beps,6.30 uur morgen het bos dat is vroeg…En dat op je vrije dag,maar wel lekker rustig dan denk ik.

Vooral dat rustige is het juiste!!! Ineens gaat iedereen naar t bos. Met van die(sorry) irritante kinderen die DOODSBANG zijn voor honden…maar ja die lopen los in t bos…pfffff
Maar goed, daarom dus…

Hoi hoi allemaal,

Pfffffffffffffffffff, hier ben ik dan weer :smile:
Pjoeter was gecrashed door zo’n irritante update van Microsoft. Heb hem bijna helemaal leeg moeten maken, maar gelukkig weer aan de praat gekregen. Ben alleen mijn inlogcodes van deze kletsplek kwijt, dus heb van ellende maar een nieuw account aangemaakt. Kan ook niet meer bij mijn fotoalbum…snik, snik. En…al mijn moeizaam bij elkaar gespaarde sterretjes natuurlijk kwijt :thumbsdown: Enfin…

Heb nog lang niet alles kunnen bijlezen hier. Af en toe via de andere pjoeter (een oud en langzaam bakbeest) pogingen gewaagd, maar bijna niet te doen zo langzaam.

Ook goed nieuws te melden: begin a.s. woensdag in mijn nieuwe baan !!!
Ben zo blij meiden dat het gelukt is. Vakantie kan nu helemaal niet meer stuk, hahahahahaha. Heb er zoooooooooo onwijs veel zin an.
Nog geen tickets binnen, zullen deze week wel komen neem ik aan.

Verder is het hier een verdrietige toestand :crybaby: Dochter en schoonzoon gaan waarschijnlijk uit elkaar, dus hier de nodige gesprekken met beiden met alles wat daarbij hoort. Heb hier veel verdriet van en heb zoveel medelijden met de kleine moppies. Maar…zal jullie hier verder niet mee vervelen. Zelf probeer ik het toch ook maar een beetje van me af te zetten, maar dat lukt helaas nog niet zo goed. Spookt toch de hele dag door mijn kop.

Zal dus waarschijnlijk de komende dagen/weken niet zo heeeeel veel hier te vinden zijn, ook omdat ik 4 middagen moet werken natuurlijk.
Hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen dat ik niet op iedereen heb gereageerd. Komt goed in ADR :biggrin:

Liefs en een dikke knuf :kus:

:dag::dag:

@ carla, das nieuws dat erin hakt ja…
@ viva nu lekker wegwezen en tot over 2 weken
@ roanna de haartjes gedaan… niet raar voor jullie dat jullie niet mee gaan?
@ beps 6.30??!?!??! was 7.00 of 8.00 niet vroeggenoeg?!!!?!!??! hahahaha

zo, ik lekker kipkluifjes gegeten en lekker salade. had ff dvd’tje opgezet. zo warm/ zonnig was het hier niet vandaag maar goed…

Oma Carla,van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan,een domper op de vreugde door geen leuk nieuws,zijn geen leuke dingen,hoop dat ze eruit komen en alles goed kunnen regelen.Begrijp goed dat je er verdrietig om bent.

Bloem,hier vond ik het ook niet zo mooi weer,pas tegen de avond werd het lekker toen de wind weg was.

@Carla: wat een rare emotionele situatie bij jou!!! Blij en hyper om nieuwe baan(GEFELICITEERD!!!) en dan de situatie bij je kinderen…(:kus:)!!!

En nu…naar bed

@carla
De baan gekregen, super hoor.
Alleen dat andere nieuws is niet zo leuk.

@trl
Hoe gaat het met de koffers?

@beps
Nog meer werken en abnormaal vroeg het bos in.

@marion
Ik hoop dat alle anderen de woning niet zien zitten of inmiddels iets anders hebben… we duimen.

@viva
Bijna weg…

Wij de hele dag op pad geweest en daarna een bbq bij mijn zwager en schoonzus.
En morgen lekker nog een vrije dag.

(vroeg het bos in, is met vriendin die om 8.30 gaat werken, dus kan wel later maar niet saampjes. Vandaar… En nu ben ik echt weg :slapen: lekker :dag:)

Mk,vandaag C zijn koffertje alvast gepakt,pff zit goed vol,zal wel weer teveel zijn,maar zit nog onder de 10 kilo,voedingen enzo gaan er bij mij in,dus maar hopen dat ik het ook redt.Moeilijk om te bepalen wat voor C mee moet qua kleding

@trl
Ik neem een beetje wasmiddel mee.
Je neemt altijd teveel mee, en een t-shirt dat hij ook in het water kan dragen.

Goedenavond.

Zo, schoonzus naar boven, want moet er weer op tijd uit, omdat ze om 8 uur bij de Mac moeten staan voor de busreis naar Callela.

@Carla: Allereerst van harte met je nieuwe baan en dat in deze tijd. Goed hoor. :thumbsup: Tja en dan die scheiding… wij hebben het zelf zo’n 5 jaar geleden ook meegemaakt met onze dochter en toen waren de kids ook nog maar 7 en 5. Vooral die jongste heeft het er erg moeilijk meegehad, maar uiteindelijk is het op z’n pootjes terecht gekomen, ( voor zover je dat kan zeggen) maar heb een beetje een idee, wat jij nu doormaakt. Sterkte ermee. :kus:

Die schoonzus die nu hier een nachtje logeert, maakt momenteel ook een scheiding van haar oudste dochter mee, maar gelukkig zijn die kids al pubers, wat niet wil zeggen, dat het daarom makkelijker is, want het blijft rot. Maargoed, soms is en kan het niet anders.

@TRL: Jij ook al bijna alles klaar voor de reis met de kleine man? Spannend hoor.

Nou, zou het dan alleen bij mij in de tuin warm en zonnig zijn geweest? Je zou het haast zeggen, als ik jullie zo hoor. Het was hier echt kortebroekenweer hoor. :biggrin: :zon02:

Ik ga zo ook de boel maar dichtdoen hier.

Ik wens iedereen weltrusten en tot morgen weer.

:dag: :slapen:

Mijn broer is zo’n 5 jaar geleden ook gescheiden,na 17 jaar huwelijk.3 kinderen 1 wilde bij pa blijven wonen de andere 2 waren jonger dan 12 en mochten niet kiezen dus bij moeders gebleven,toen de andere ook 12 werd wilde hij ook naar pa,dus me broer kreeg zijn 2 zoons dochtertje toen 2 bij moeder.Nu Oudste zoon en dochter bij moeder en jongste zoon bij me broer.Wij waren op vakantie toen me broer vertelde dat ze gingen scheiden hij heeft er nog wel voor gevochten mij zij wilde niet meer,kan me je verdriet voorstellen Carla.

Roanna,moet zelf me koffer nog pakken,en nog wat spullen kopen dinsdag.Moet eerlijk zeggen dat de twijfel toch wel begint toe te slaan,heb ik er wel goed aangedaan om naar Kusadasi te boeken…alle waarschuwingen die ik nu krijg van iedereen enzo…maken het er niet beter op

Allemaal hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties…doet me erg goed :kus:

Hebben hier gelukkig wel de hele dag lekker buiten kunnen zitten. Soms wel wat bewolking, maar dat was juist wel lekker want we zaten uit de wind en het was dan in de zon flink puffen :zon02:
Bizar hoe de verschillen kunnen zijn toch in zo’n klein landje :unibrow:.

Heb net in een ander topic hier gelezen dat ADR zonder animatieteam zit momenteel.

Welterusten allemaal, morgen gezond weer op en weer een dagje dichter bij >>>
:dag:

@viva: heel veel plezier in Portugal, geniet!

@tkl, C en oma: ook jullie een hele fijne vakantie

@ TRL ja je doet er goed aan naar kusadasi te gaan. je zult het af moeten gaan sluiten en teruggaan naar de plek waar het allemaal gebeurde zal pijn doen. misschien zie je dan (eindelijk) in dat het over is, maar dat dat niet betekend dat jouw liefdesleven over is. er zijn nog zat andere opties. ook jij kunt nog heel gelukkig worden, samen met C. de tijd heelt alle wonden…
dus… gewoon lekker gaan… ontspan, relax, geniet van C en mooi weer en lekker eten. ga een keer weer uit, maak lol, geniet van het leven!

@ carla, ook namens mij gefeliciteerd met je baan. hoeveel uur is het en wat voor soort werk is het? maakten ze geen problemen dat je bijna gelijk weer op vakantie gaat?

nieuwe maand, nieuwe foto wedstrijd
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=68467

en ook ik ga naar bedje toe
:dag: slaap lekker en tot morgen

Goede morgen meiden … en hij is er weer vandaag … de :zon02:
Broodje op, bakkie leeg en nu eerst aan het werk. En dan ga ik straks even rustig op jullie reageren.