TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

Cyn,heel veel plezier in de Limburgse Peel.

Raak,paar daagjes naar het strand met de kleinkids ook veel plezier.

Beps, aan het werk,en al telefoontjes gehad?

Marion,wakker geworden,om N te wekken?

Fijne dag allemaal

Cyn : heeeeel veel plezier, na het werk, geniet van de pinksterdagen
Beps : werkse vandaag
Trl : heb probleempje, krijg tot nu toe nix meer geboekt aan de kust:(
Marion : wens je N veel sterkte en jij ook fijne dagen
Dames wens iedereen heeel fijn en zeer zonnig lang pinksterweekend toe :zon02:

Goedemorgen all.

@Raak: Dan kom je toch een paar daagjes naar de Veluwe. Daar is vast nog wel een leuk plekje te vinden. :lol:

Wij schieten nu ook op he Raak? >>>

@Beps: Werkse vandaag. :thumbsup: Hopenlijk hebben de mensen niet teveel mankementen aan het systeem, nu de mussen bijna dood van het dak vallen en heb je een rustige werkdag.

Ik zit nu ff aan de koffie, kokkie zoals gewonnlijk weer naar de boer voor een paar uur, dus kan ik hier zo nog ff aan de slag, met WW op de meeleesstand. smkiek

@Cynthia: Jij na je werk… een heel fijn uitrust weekend in Limburg en ga er weer van genieten met z’n allen daar. :vak01: :vak01:

@Toos: :dag: :dag:

Goeiemorgen,
@Roanna::dag::dag::dag:
@Cyn: Een heel fijn pinksterweekend in limburg!!!

@Toos: Nog vrij of toch het weekend nog werken? Je had het van de week nog wel verteld, maar ben het alweer kwijt… DDD. :disgust:

Ik zo hier even door de keet heen zwabberen en dan met de zaterdagkrantjes maar weer de tuin in :zon02: Heb nu een :was: draaien, dus die gaat ook lekker mee naar buiten en dan is mijn dag weer goed gevuld. Miss vanmiddag nog ff naar de stad…

Jij verder nog plannen? Jullie gaan ook al gauw he? >>> Ja toch, jullie gaan toch ook op vakantie? :slywink:

@Bloem: Wat raar dat ze het hele bedrag afschrijven, niet pas als het zichttermijn voorbij is en ze weten wat er teruggestuurd is
@Marion: Het zit N. ook niet mee he, kan me voorstellen dat ze flink geschrokken is. Wens haar beterschap en dikke :kus:

@Roanna: Of we op vakantie gaan, heb geen idee. Volgens mij pas in oktober:drugged:. Moet de hele pinksteren 's avonds werken, kan dus wel van het mooie weer genieten

@Toos: Oh, maar jullie gaan dus nog wel van het jaar!! Mooi!! Miss komen we jullie dan nog wel ergens tegen.

Lekker, alleen in de avond werken, kun je toch nog ff van het :zon02: genieten. Wind is nog wel koud hoor!

Dit las ik net op het Trosradarforum, dus miss hebben wij er ook wat aan, alhoewel ik het meeste al wel wist.

Ook in Turkije mag je geen vloeibare stoffen meer in je handbagage meenemen. Heel veel mensen waren hier nog niet van op de hoogte ik heb dit gisteren zelf ondervonden op vliegveld Antalya.
Voordat je de gate in gaat word je handbagage gecontroleerd, van een afstand heb ik mee staan kijken en heel veel passagiers konden hun dure spulletjes inleveren…

Bron : Chief…Tros radarforum

Zo, ik ga nu nog even wat doen hier thuis, want als ik hier blijf zitten, komt er weer niks van en het gaat ook niet vanzelf, helaas.

Toos … jij ook dan werkse vanavond weer.

Cynthia… jij ook straks nog.

:dag: Latersssssssssssss :dag:

Dat is dan voor het eerst dat ze ook in turkije op vloeistoffen controleren. Ik heb niet anders bij me dan een flesje water op de terugweg.

Goeiemorgen!!!

Zo nog 1 dagje… van 10 tot 17 en dan WEEEEKEND!!! Ben er aan toe… Heb zeker geen zwaar werk maar als je 6 dagen achter elkaar op je werk zit en af en toe niet meer weet wat je moet doen dan is het wel zwaar :wink:

Bloem: jeetje wanneer krijg je je vakantiegeld dan??? :kus:
Beps: lekker werken vandaag! :slight_smile:

Viva: Ik spreek je vast niet meer, maar een HELE FIJNE REIS NAAR PORTUGAL!!! Geniet ervan, echt een leuke bestemming!!! :smiley: :biggrin:

Nou meiden ik ga even iets inboeken en dan meld ik me wel weer :wink:

Kus

@Roanna: Fijne dag en de groetjes thuis
Ik ga even onder de grote regenbui, dus ook tot latersssss

Marion: oooh wat een drama weer voor N… Bah… gelukkig heeft ze alleen wat nekklachten en verder niks ernstigs… Grrrr kan daar ook best boos om worden hoor… op mijn weg rijden er ook altijd van die idioten die niet opletten enzo… :frowning:

Roanna : zit nu ook ff lekker krantje te lezen in de tuin maar kids wilden morgen naar het strand, dus gaan we dat maar doen he
Nee nu duurt het niet zo lang meer, gelukkig
Ik heb ook gezien dat alles ingeleverd moest worden, maar ze zeiden ons dat dit met de europese maatschappijen was. Turkse maatschappij doet niet moeilijk Transvagia echt wel, heb 6 x 9 euri moeten betalen (had veel oude Amsterdammer kaas bij en die was dus wel duur geworden) hahaha
Toos : ook heerlijk van het lekkere weer genieten, alleen 's avonds werken
Oh dus jij gaat wel op vakantie ? dacht dat je na de ellende van vorige keer nu liever thuisbleef ???:smiley:

Goede morgen …
De zon schijnt al lekker hier en dat komt mooi uit want het pinkstertoernooi van het voetballen het weekend. J moet vanmiddag dus goed vertoeven op het veld.

@Beps
Ze zal het best rustig aan doen, ze is veel te bang dat het weer erger gaat worden

@TRL
Ahum, shame on me, ik ben wel wakker geworden maar 2 uur later, heb haar dus lekker om 5 uur wakker gebeld. Was ook geen ramp want had haar na 12 uur nog aan de telefoon.

@Raak
Jij ook een heel fijn weekend. Je hebt wilde plannen las ik, veel plezier met de kleinkids aan de zee. Mooi weer in ieder geval dan kan het helemaal niet meer stuk.

@Roanna
Het rijk alleen nu kokkie de boer op is.

@Toos
De avonden werken in het weekend. Ideaal, kan je nog wat voor bruinen en de grootste warmte is voorbij als je aan de slag moet.

ZOOOO HET IS DRUK!!!
(echt meiden, gewoon wachtrijen van hier naar tokio!!)

Marion : hoop dat J een gezellig toernooi heeft en idd zal het niet aan het weer liggen he:zon02:

Beps: beter! Hoef je je niet te vervelen dus… :wink: zoals ik :tongue:

@Cyn
Niets te doen, dan duren de dagen idd lang. Al helemaal als je in je uppie zit. Nog even en dan heb je vrij en mag je erop uit. Geniet van je weekendje weg!