TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

Marion: Het gaat nu weer over spijker of nette broeken haha!!! We gaan ook van hot naar her. Zwembroeken zijn we(gelukkig) gister voor geslaagd!!!

Ik zeg niets… :dope: Ik heb alles al. Na, na, na, na. En kokkie… als ik wat koop… vind hij dat meestal niks, dus laat ik hem mooi zelf zijn gang gaan. Meestal ben ik er wel bij hoor, maar dan staat hij al bij de kassa met zijn ding, dus da’s best makkelijk.

@Marion: Is je weer meegevallen bij die ene vanmiddag met werken? Of moets je weer alles eerst van de plaats halen.

zo ladies… ik ook weer thuis
heeeerlijk gegeten en ontzettend gelachen… vooral vlak voor we weg gingen… loop nu nog te gniffelen…
broer had goedkoop boeken kunnen kopen en had voor mij de pocked davince code meegenomen, dus we staan allemaal in de keuken (opruimen, kling klank,. 3 mensen praten) tegen mn pa: ja was vrijdag naar het bernini mystery geweest en was erg leuk

en paps… werkt 5dagen in de week met broodjes, luxe broodjes, krentebollen, sandwiches… en die zegt: hu wat… panini mystery???
ik kwam nie meer bij!! hahahaha paps is zn broodjes kwijt… panini mystery… paps heeft nog 1500 broodjes nodig… tis een panini mystery… hahaha okey je had erbij moeten zijn…

maar kom thuis en krijg het afschrift van mn creditcard… hebben die eikels van de mooieprijs gewoon het volledige bedrag afgeschreven wat ik besteld had>!!! terwijl ik maar 2 dingen gehouden had, die kosten samen 1/10 van wat ze nu afgeschreven hebben…
is dat normaal!!! vind het echt niet kunnen … kijk dat ze die ruimte reserveren is tot daar aan toe maar om het gewoon patsboem af te houden!? krijg het vast wel terug maar eer het zover is… potver… strax kom ik echt nog in de problemen op mn rekening

Het lachen doe ik nu ook…hihihihihihi, zalig gekke paps… Panini mysterie
wat die betaling betreft… dakenk nie… Ik krijg gewoon een acceppie en dat betaal ik. ook nog nooit iets bij die firma besteld…Pfff snap dat je er ff van baalt…duurt altijd zo lang voor je het terug hebt…

Meiden ik meld me af voor vandaag. Hopelijk hoef ik morgen niet veel te doen, maar ik hoop voor t bedrijf dat we het wat drukker gaan krijgen(veel te mooi weer, dus het zal wel niet…)

Tot morgen maar weer
:slapen: lekker

@Bloem: Die verhalen van Bon Pr** lees ik ook regelmatig op andere fora, maar ik zelf, betaal nooit in voren en ook nooit nadien met een creditcard voor zover ik die toen al had. Ik laat alles komen met een acceptgiro erbij, 10 dagen zichttermijn of zioets en heb daar echt nog nooit problemen mee gehad. Betaalde gewoon wat ik hield en trok daar zelf de retour vanaf.

Leuke familie heb je trouwens. Ha, ha. Die pa van jou.

Weltrusten Beps :dag: en werkse morgen. Schiet nu al op he? >>>

Zo … ik verder bij gelezen. Was vanmiddag al bezig maar kreeg telefoon. N, paniekerig en in tranen want ze had een ongeluk gehad. Er was een auto achter op haar geknald toen ze stond te wachten voor het verkeerslicht. Zelf is ze vooruit geschoven tegen haar voorganger aan. Ik de auto in en naar haar toe gereden. Auto flink in de prak natuurlijk, en last van haar nek. Beangstigend voor haar omdat ze na eenzelfde ongeluk 9 jaar geleden al whiplashklachten heeft. Hebben een eeuwigheid gewacht op de politie omdat er nog 6 ongelukken meer gebeurd waren in de regio. En om 6 uur kwam uiteindelijk de sleepwagen, toen naar de huisartsenpost en tegen 8 uur waren we thuis.

@Roanna
Ja gelukkig was het vanmiddag 100% meegevallen. Jij ook weer goed geslaagd vanmiddag. Kan je koffer nog dicht?

@Bloem
Gelachen om paps zijn mysterybroodjes en dan krijg je thuis de rekening gepresenteerd. Das knap balen.

En dan ga ik nu maar eens werken aan een pb-tje en maar hopen dat nu de telefoon niet gaat rinkelen.

@ beps slaap lekker en werk ze

@ roanna, ja volgens mij had ik die keus van de acceptgiro niet… of alles in 1x via ideal betalen of per cc… denk omdat het de 1e keer was, anders had ik dat echt wel gedaan… baal behoorlijk want heb mn vakantiegeld nog niet binnen en zou dus over paar dagen mn vakantiegeld rood staan… geen probleem, nog ruimte over en zodra het binnen is dan zou het weer goed zijn, maar met deze giga post erbij… gets…

@ marion jeetje he! het zit N niet mee he?! die loopt wat af bij doktoren en alles… is alles verder nu lichamelijk okey dan!!! echt zulke suffers soms in het verkeer… zomaar bovenop iemand rijden… zucht… en alle rompslomp eromheen… gelukkig kon ze jou bellen

@Marion: Och jee… die N. heeft wel echt veel pech de laatste tijd he? Wat erg ook nu weer. Nou, hopenlijk gaat het goed met haar en wordt alles goed afgehandeld. Wens haar ook namens mij beterschap en sterkte ermee.

Bloem,balen zeg van bnprx ,vreemd dat jij de keuze van acceptgiro niet had,die had ik wel ook toen ik voor de eerste keer bestelde.

Roanna,kijk maar uit dat je geen overgewicht krijg,met al die nieuwe kleren.Je loopt er in elke geval in het nieuw bij in Adr.

Marion,pffff het zit N ook niet mee he,wat zeiden ze bij de huisartsenpost?Wens haar maar sterkte.

Beps,werk ze alvast voor morgen.

@Bloem: Ik heb dus van de week samen met een kennis van mij daar nog het een en ander besteld en daar staat wel bij dat je met AG kunt betalen na goedkeuring, dus of ze dan eerst bij BKR gaan kijken, dat weet ik dan niet, maar het kan wel. Ik bestel daar ook regelmatig wat en ben ook al best lang klant van hun, miss dat dat wat uitmaakt. Geen idee.

Maarja, dit van jou is nu gebeurd en inderdaad heb je er weer zo’n trammelant om, om het terug te vangen. Vervelend hoor!

@TRL: Nuh… is allemaal zomergoed, dus weegt niet zoveel en zoveel is het nu ook weer niet… toch? We gaan ook maar 1 week :smiley: dus…

Roanna,voor 1 week kan je ook veel meenemen :D.

Nee het zit haar echt niet mee de laatste tijd. Nu maar hopen dat haar nekklachten niet verergeren hierdoor maar dat is afwachten. Ik moet haar iig vannacht ff wekken zo rond een uur of 3, en dan maar hopen dat ik wakker word he :smiley:

Moet een van ons jou maar weer wakker maken. Ha, ha.

Nou, dat is niet mis dan he? Hoop het ook voor haar, dat ze er niet al teveel aan over zal houden.

Maargoed, ik ga naar boven. Nog ff een poosje tv kijken en dan proberen te slapen.

Weltrusten ladies en tot morgen weer en Marion… een dikke :kus: voor jou en N.

:dag:

ja ik ga ook eens onder de wol…
best wel moe

doeiii

Hallo, ben net thuis en ff vlug bijgelezen. Alles ok met iedereen, gelukkig ook met N, ondanks aanrijding. Ga nu gauw naar mijn bed want ben helemaal op. Morgenochtend hoop ik echt tjd te hebben, daarna wil ik een paar daagjes naar de zee met de kleinkids.:slapen: lekker allemaal en tot morgen !! :dag:

Goedemorgen allen…
Ik ben weer wakker, nu aan de koffie, en zo naar het werk

@Marion: Laat ze vooral rustig aan doen, zoals je zelf al zegt, ze heeft die whiplashklachten al van toen, en dit gaat het zeker weer versterken. Met 1 nadeel, ze had die klachten al dus de verzekering van de aanrijder(van nu) zal het daarop schuiven… Geef haar maar een dikke knuf van mij!!

En nu,…doeggie tot straks

:NETHERLANCyn: 30 mei t/m 1 juni Weekend Sunparks Limburgse Peel :NETHERLAN
:portugal:Viva: 1 juni t/m 15 juni Praia da Rocha Portugal:portugal:

Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Linda: 12 juni familieweekend
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar