ja cyn, t klinkt allemaal erg lekker,… igg balkan achtig!
@ roanna, kijk, complimenten zijn altijd leuk! je koopt er nix voor, maar tis wel nice… misschien ff moeten vragen of ie t op schrift wilde zetten en door wilde sturen voor je evaluatie.
ja cyn, t klinkt allemaal erg lekker,… igg balkan achtig!
@ roanna, kijk, complimenten zijn altijd leuk! je koopt er nix voor, maar tis wel nice… misschien ff moeten vragen of ie t op schrift wilde zetten en door wilde sturen voor je evaluatie.
Ik vind dus nogmaals, hoeveel grillgerechten er ook opstaan, het vaak veel te westers, net als bij de griek… jammer hoor, er zijn zoveel lekkere dingen daar…
Pffff vanavond eet ik … Zalm, gekookte verse wortels en aardappels… ach ja, ook behelpen ![]()
En dan op tijd naar bedje, moet fris en fruitig op t werk zijn he hihi!!!
@Roanna: Gaaf hoor. Al koop je er geen brood voor, het smaakt wel lekkerder hihi!!
@Marion: Ik ben vrij daaar hoor!!! haha… dus… niets receptioniste spelen haha
Roanna: een complimentent van de hogere piet… Leuk!!!
Wij gaan al sinds jaar en dag naar Dubrovnic, in Den Haag…is een familierestaurant, vader/zoon en schoondochter, geweldig…en jammie meestal mix grill, zit vanalles op.
gebakken aardappeltjes, groente paprika, uien, dan die soort worstjes, gegrilde casslerib, ossehaas ect…heerlijk
Effe bij de buren in de tuin vol in de zon en dan een bessen puur met ijs gedronken, die slaat erin als een bom…
Viva: haha dat is grappig… In haarlem heeft ook Dubrovnik en is ook vader/zoon
Hij zat vroeger ook in Alkmaar… maar is daar gestopt… ![]()
ik denk dat veel van die stoofpotjes, echt van die lokale gerechten, veel tijd en moeite kosten en haast de moeite niet waard zijn voor 1 pers.
bovendien, als 2 mensen grill gerechten bestellen en 2 anderen, 2 verschillende stoofpotjes… zie het zooitje dan allemaal maar ineens op tafel te krijge…
daarom, de makkelijke weg, veel grill gerechten. nu vind ik dat totaal geen bezwaar ![]()
Ik denk dat er ook gewoon wel vrij veel nederlanders zijn die niet zoveel om een stoofpotje geven…
Meiden ik ga naar huis!!! :dag:
fijne avond en tot morgen… pff nog 1!! :biggrin:
doeiii cynnie
ik ga ook zo… lekker bij paps en mams eten
En dus kom ik er niet hihi!!!(waarom kan een turks restaurant het wel maken, trouwens bij de russen is het ook geen probleem…ook zooo lekker…)
Hier het eten op, nu even ontspannen en dan nietsen…hahahahaha
Alles en iedereen in de tuin???
Nee niet in de tuin, ik vind trouwens dat er een frisse wind staat…
Eten weer op (asperges) alles opgeruimd, G. in de douche en daarna in bed. Hubs met M. boodschapen halen en nu even tijd voor de pc.
Zo, he he, ben ik ook eindelijk weer eens. Tja, was of inderdaad in de tuin en ook veel de hort op geweest. Zijn net terug van een shoppingcenter en heb daar …oh, ik durf het bijna niet te zeggen… nog 2 3/4 broeken ( nee, geen bloemetjes :biggrin: ) en een leuk geel shirtje kunnen scoren, voor net over de € 15. Ik hou er nu echt mee op hoor. Heb nu echt wel genoeg.
Vond de wind ook frisser worden, vooral als je in de schaduw liep. ![]()
Verder erg rustig hier geweest, dus hoefde niet zoveel bij te lezen.
En dan is iedereen weg(ik in de tuin, met De Buurman kletsen)
Nu even nietsen(goh doe ik iets anders tegenwoordig :hihi:)
En dan naar bed, voor morg moet ik fris zijn, gewoon 8 uur werken
Voor jezelf zeker… Ik zocht ze voor hubbie… :frown:
@Beps: Ja, voor mezelf inderdaad. Kokkie zoekt altijd zelf wat uit, maar hij had alleen een paar … niet lachen hoor… zwarte crocks :lol: van € 5 gekocht, voor hier bij huis. Niet voor de vakantie hoor. Hij had die van mij weleens aan en vind ze zo lekker lopen.
Dus toch werken in de vakantie Beps? Nouja, een leuk zakcentje in nooit weg en och… wat de anderen ook al zeiden… zitten ze in nood… bel Beppie maar even. Zij doet het wel!!! Nou, best leuk toch?
Nee ik las mn mail(kan vanaf huis inloggen, dus ruim elke avond even alles op) en zag dat ze voor 2de pinksterdag mensen nodig hadden. Na 3 dgn overleggen met mezelf toch maar gemeld dat ik kan(tot 14 uur dacht ik lekker kort dienstje) kreeg ik een mailtje terug om te ruilen met iemand die wel de hele dag kan, maar liever zaterdag dan vrij had, hadden we allebei een hele dag. Ach ook goed…![]()
Ahhh die kokkie, op crocks rond crocken bij huis ![]()
@Beps: O zo ja is het dus gegaan. Wel fijn dat je met iemand kunt overleggen dan he? :lol: Maar ik denk dat ik het ook had gedaan hoor.
Niet verder vertellen van die crocks hoor. :lol:
Nee ik ben stil…[http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/2funny.gif](javascript:void(0)
Ik zeg niets
http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/lipsrsealed.gif
Beps, heb je al bij de Makro gekeken? Er stonden ook leuke, langere zwemshorts in de folder nu.