TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

nice roanna,… je bent tenslotte op vakantie!! hahaha

hier kreeg ik net een sms binnen… haha ik lag echt helemaal dubbel!!
weten jullie nog vorige week dat ik zo gelachen had met mn ouders, dat ik zei: bernini mystery is een mooie film en dat paps zei: panini mystery? en dat dat zo grappig is omdat paps elke dag met broodjes werkt enzo… hahaha
kreeg dus net een sms met de tekst: panini mystery is opgelost. en mn paps die een panini aan t opensnijden is… hahahah

@Bloem: Broodjeskiller dus!!! :unibrow:

Ik ga douchen.

Latersssssss :dag:

en ik ga de hondjes uitlaten
laters :dag:

@Bloem: HAHAHAHAHAHA… Ik zou Dan Brown meteen mailen met een nieuw concept hahaha!!!(ohhh zie al die pretoogjes van je paps hahahaha!!!)

@Roanna: Ik ben het helemaal met je eens. Hubs en ik zeiden dat ook tegen elkaar. Parkeren op langparkeren kost 90 euro voor 2 wkn… dus… ach dan is het verschil nihil…dus als wij verder zouden wonen… ja ik zou het ook gekozen hebben

Goedemiddag iedereen!!!

@Beppie begint nou goed te korten he voor jullie.

@Marion have fun in duitsland!!!

@Roanna,zo begint je vakantie wel relaxter he!

@Jillie!!! Ja het gaat nu snel… net de haartjes in het nette kleurtje gebracht(mannn ik word/ben grijs!!! Echt TE erg) en zo de zomerse streepjes door hubbie erin laten trekken!!! Morgen dan naar de nagelstudio, en door naar de kapper(haha, zitten in hetzelfde lokaal/winkel) en dan nog heel snel een uurtje meeting op het werk(was gepland)… dinsdag behalve inchecken NIETS…haha…ja de hond naar T brengen…en dan GONE!!! Ohhh het idee, als alles gaat zoals ik denk zit ik over 72 UUR in het zonnetje …:vak02::vak02::vak02::zon02:

Heerlijk Beps, jij kunt al in uren gaan rekenen.

Ja lekker he… Nu de streepjes in de haartjes brengen, het kleurtje is weer goed gelukt

En hubs is van alle markten thuis, dus die regelt mooie streepjes…

@Beppie toegeven jij hebt toch wel een echte nieuwe man he!

ik laat de zon mn streeppies doen :smiley: ahhhaaa
zo de hondjes ook weer uitgeweest, ff de koffer bij mn ouders opgehaald. was een beetje lastig wegen,maar de ene kwam op 5kg en de andere toch snel naar de 7 dus heb dan maar die lichtere genomen, past ook minder in dus…

verder zo ff afwassen denk ik, ff kaartjes doen en dan weer verder lummelen denk ik zo

@bloem
2 kilo verschil is nog best veel, kun je toch weer wat extra meenemen.
En wat krijg je van paps mee voor onderweg een panini mystery??

Ohhh lekker met pesto haha

hahaha geen idee…
mn paps en mams brengen me wel weg naar skiphollie…

Zo meiden… hotelnachtje (v/d Va*k) voor vertrek is geboekt en bevestigd, dus daar geen omkijken meer naar.

Plannen voor vandaag ook gewijzigd. We gaan straks met z’n allen naar een pannenkoekenhuis een hapje eten. Ook wel een keer gezelli en leuk lijkt me. Dochter komt ook zo hier dus…

Nog niet in een nieuwe deel? :stuck_out_tongue:

@ Roanna,lekker toch alweer een stapje dichter bij je vakantie en voor straks laat het smaken,lekker pannekoeken jammie…

pfffffffff had huurauto geregeld en nu net die kerel op msn nu wtlt hij meer geld,daar trap ik dus niet in he dus even verder zoeken,afspraak is afspraak

@Jill: Jeetje zeg. Je bedoelt een huurauto voor als je in Turkije bent?

Ja Roanna wij huren altijd een auto voor de periode dat we ze zijn.
De dolmus is voor mij geen optie en als je voor alles een taxi moet nemen loopt het ook aardig op.
Nu huren we al jaren bij dezelfde en hadden wij een vaste prijs maakte niet uit wanneer we kwamen.
We gaan gemiddeld vijf keer per jaar en telken minstens 3 weken tot een maand vandaar die vaste prijs.

Nu ga ik maar 9 dagen en opeens was het veel meer.
De laatste keer dat we er waren had een vriend ergens anders geinformeerd en die gaf een betere prijs en een diesel auto,dus ik wilde daar nu boeken.
Donderdag prijs afgesproken voor huur en transfer ik was ermee akkoord en nu vandaag wil hij opeens 50 euro mee en geen diesel maar benzine auto.
Dit is niet correct maar wel weer typisch turks maar ik zoek wel ergens anders en anders maar weer terug naar onze (oude) verhuurder.

Jemmig Jill, ze blijven het toch gewoon proberen he… raar volk die turken :wink:

@Roanna: Klasse, lekker relaxed weg…en lekker appelmoes met een kers in t midden bij de hoofdmaaltijd 's avonds ;)!!!

Zo ikke klaar, mn klasse hubbie is naar de sportschool…(Ja Jill hij is uniek, en dus geen andere versies van te verkrijgen :tongue:)
Zo eens aan het voorbereiden van de maaltijd…:

Turks Brood, cacik, tomaten/komkommer/uien/paprika-salade en op het brood: MERGAZ vd GRILL!!! jammieeeeeeeeeeeeee