Oke ladies… werd ff opgehouden hier en daar.
Het komt er niet meer van, dus zeg ik ook alvast… weltrusten en tot morgen weer. Misschien dan in een nieuw deel.
Dag meiden. Hik, hik, :dag: :slapen:
>>>
Oke ladies… werd ff opgehouden hier en daar.
Het komt er niet meer van, dus zeg ik ook alvast… weltrusten en tot morgen weer. Misschien dan in een nieuw deel.
Dag meiden. Hik, hik, :dag: :slapen:
>>>
Oh bijna iedereen al naar bed?
Roanna : jij ook naar boven ? nou dan ga ik ook maar sluiten en zien we elkaar allen morgen weer. Kom wel op de koffie dan voor ik ga shoppen met mijn mams :slapen: lekker all
Ook hier gaan de luiken dicht…:dag: tot morgen…
:slapen: lekker
Beps : dacht dat je al weg was, zag geen groen lampje meer:biggrin:
we gaan idd naar africa, maar nu eerst ff lekker :slapen: tot morgen :kus:
@Raak: Nee, ik ga nog niet naar bed hoor en ook nog niet naar boven, maar dacht… jullie zijn toch allemaal al dronken en er komt niks meer uit, dus doe de boel maar op slot hier. :biggrin:
ellow ladies…
iedereen of zat of naar bedje toe??!
de crime night weer voorbij… ff her en der bijlezen denk ik
Goede morgen meiden …
Een boterhammetje, kopje koffie de …kleuren op en dan op weg naar Duitsland.
Een fijne dag allemaal!!!
Goede morgen, wij zitten hier alweer aan het ontbijt. Behalve hubs dan, die mag uitslapen.
Vanmiddag op verjaardag en voor de rest zien we het nog wel.
Veel plezier Marion!
Zo ik ben weer wakker zallig geslapen, en nu aan het ontbijt met een cappu
Zo naar de kerk, dan mn haartjes kliederen. De nagelmuts belde gister of ik ipv dinsdag maandag kan. Ok no probs…maar dan ook maar maandag naar de kapper haha… Dus vandaag de haartjes kliederen,
Tot straks
Marion: FIJNE DAG!!! :dag:
(hihi iedereen te gelijk!!)
@beps
Je hebt het er maar druk mee zo vlak voor de vakantie ![]()
@MK: Ach alles voor het goede doel ;)!!!
Nee jullie zien dat verkeerd hahaha…Als ik niet thuis ben, gaat hubbie opruimen…en wat hubbie opruimd…Hoef ik niet te doen :lol: :lol: :lol: (ik denk dat Cyn me nu weer buiten ziet zitten met een boekkie… op een stoeltje in t zonnetje…terwijl hubbie de koffer staat in te pakken binnnen bij Iskandil :lol:)
Goedemorgen :
MK :fijne verjaardag
Marion : veel plezier in Duitsland
Beps : kliederse en morgen weer naar kapper en nagels en daarna kun je gaaaaaaaaan >>>
Ikke nog maar een kopje koffie en dan douchen en kleurtjes op en on the road to Rotterdam…
Goedemorgen all
Hier niet veel bijzonders te melden.
Heb zojuist toch maar wel even een aanvraag ingedient bij het v/d Valk hotel Schiphol, daar het ietsje duurder zou zijn dan met de taxibus, dus kijken maar. Misschien ook een optie voor jou Raak, want je kan je auto dan gratis parkeren en worden s,nachts met de shutlle naar de terminal gebracht. Is maar een idee hoor.
Vanavond komt de zoon en vrouw hier eten en miss dat we ook nog ff naar de stad gaan.
Raak… veel plezier met moeders in de stad en de rest ook allemaal een hele fijne zondag.
mogguh
hehe eindelijk de foto geraden…
@ marion, veel plezier in Duitsland
@ raak, veel plezier in R’dam
@ roanna, toch geboekt? gaan jullie dan wel met de eigen auto… of??
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR ![]()
Linda: 12 juni familieweekend
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 19 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Jill: 14 juni 9 dgn Alanya
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Miere011: 28 juli- 6 augustus: Adana
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
@Roanna: Ohhh toch… Alleen dat busje…kost in de nacht 20 euro he…(tussen 23.40 en 6 uur…) Maar… lijkt me ook lekkker, en had ik zeker gedaan als we niet zo dicht bij wonen…(voor goed 100 euro… het taxibusje van hier, of uit noordholland kost beduidend meer…zouden wij het dus ook doen…)
@Bloem: Nee nog niet geboekt hoor, alleen een paar vragen gesteld aan het hotel via de mail.
Als het zo is, zoals op de verschillende aanbiederssites staat, gaan we dat denk ik toch maar doen. Wij gaan dan met de trein naar Schiphol en vandaar uit met hun gratis shutlle naar het hotel ( 7min) en dan s,nachts met de extra shuttle naar Schiphol. Kost ons alles met alle nog geen €100 en met het taxibusje zou het me zo’n €75 kosten, maar dit lijkt me wat relaxter.
Ja, dat weet ik Beps. Had ik ook gelezen. Maar ik vind het idee alleen alwel relaxt. En als Raak dan ook mee gaat, ( je weet maar nooit ) kunnen we die kosten ook nog delen. :unibrow: Nee, hoor… geintje, ik heb gewoon even nu wat beter gekeken en gezocht en dit lijkt me wel wat.