Wij hebben iemand die ons haalt en brengt, maar dan mogen de tijden niet meer wijzigen. Anders komt het niet uit met zijn werk.
t zal wel goedkomen hoor die tijden!!!
MK : gaat vast allemaal goedkomen :vak02:
[http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/drink.gif](javascript:void(0);)schenk mij er nog maar 1 in [http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/drink.gif](javascript:void(0)![]()
@Beps: :paranoid: Ha, ha, ha.
@Raak: Ja, ook dat. Maar het gaf me dan al zo’n vakantiegevoel weet je wel. Gewoon een avond ervoor al op Schiphol overnachten en op je gemak naar de balie lopen, maar ruim over de € 200 voor 1 nacht, vind ik ook wel een beetje zonde geld.
@MK: Tja, dat is ook makkelijk, maar ik wil er nooit andere mensen mee lastig vallen ( althans dat denk ik dan) omdat het ook doordeweeks is en ach… hebben dit al jaren zo gedaan. Of met onze eigen auto (vroeger) of met het taxibusje. We komen er wel. >>>
Beps : wowwww dat zijn flinke glaasjes wijn. zo zie je wel crime night en ww strakkies dubbel
hier komt er nog eentje hoor
Wij hebben 's nachts nog wel een soort van omweg…hahaha… Met de ouders op schiphol afgesproken, dan terug naar de RAI(amsterdam, daar wonen mn ouders ongeveer) en dan weer terug naar langparkeren, en daar het busje naar schiphol om de koffers in te leveren…PFFFF slapen op schiphol…lijkt me wel wat ![]()
t Zijn sprite zero’s!!!(ikke was al dubbel aan t zien hihi)
@MK: Die servicemail had ik ook van de week gehad van Neckerdinges.
@Raak: Doe mij er ook nog ff een. Die rode zoete maar. :biggrin: Zal ik ff wat lightkaas erbij zetten?
@Beps: Alles dubbel? Klopt!! Het is al 2-0 voor ons.
Mooi, gaan we iig naar afrika(toch als ik het goed heb…)
@Beps: Ik bedoel in een hotel op Schiphol.
Trouwens Mecur* heeft ook kamers achter de douane voor nog geen € 100, maar zat al vol.
Ben het hotel op schiphol een btje kwijt…al teveel op denk ik
Nu toch maar ffies op De Stoel kijken
:dag:
@beps
Wij passen wel in 1 auto, maar dan kan de bagage niet meer mee en 2 auto’s op lang parkeren gaat iets te ver…
Hij rijdt kranten dus moet al midden in de nacht zijn bed uit, nu nog iets eerder. Vindt hij helemaal niet erg.
Roanna : hier komt voor jou nog een hele fles zoete wijn, dat vind ik toch niet te zu.pen:o ik zit aan de olijven
Beps : ohhhhhhh dat verklaart al veel :teeth:
MK : dat is dan toch ook weer prima geregeld zo ![]()
@Raak: Nou, neem jij dat schaaltje met olijven dan maar want die lust ik weer niet, dan maak ik die fles zoet wel leeg. :slywink:
@Beps: :dag: Alweer? :slapen:
Nee(het is nu reklame) niet slapen…KIJKEN!!! haha!!!
Wat en waar kijken? Tv en/of hier? ![]()
Ik ga slapen, tot morgen!
MK Trusten…
@Roanna: Nee kijken naar tv, niet slapen… EN hier kijken als er reclame is :hihi: