TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

Jij krijgt trouwens nog geld van mij, maar dat reken ik wel met je af op Schiphol. Jullie gaan toch ook op 17 Juni? :biggrin:

@beps
Nog maar 3½ nachtje in je eigen bed.

@MK: Oh, dat lijkt me heerlijk als het daar zo warm is. Als mijn handoek maar droogt blijft. :smiley:

Vreselijk die blauwe brieven en al dan ook al die brieven voor de toeslagen… wij krijgen er iedere week wel 1 :frowning:

Als hij nat is, mag je zo weer een ander halen hoor…

MK : dat is ook weer goed gescoord:D Doe je ook een wijntje mee ?
Beps : als je er een gehad heb zouden ze ook na de vervallen invuldatum een aanmaning hebben moeten sturen. Over 2007 is dat een beetje laat dus idd maar navragen

Goede avond … de dames aan de wijn en wat te snollen erbij.

Miere weer problemen met het ticket gehad.
Raak is helemaal happy want Bloem is niet boos.
Kaylo kan de honden niet missen, Beps heeft er minder moeite want vakantie is vakantie.
Bloem heeft het huis weer op orde, je bent verder dan ik, ik heb niets grdaan.
Roanna, dit jaar is ie geen sportman van het jaar. Kan niet altijd feest zijn en er was er dit keer eentje beter in de spelletjes.

Marion : he :dag: ook een wijntje?trek gewoon nog een flesje open want hoor net dat ik nog geld krijg van Roanna !!!:smiley:
17 juni ??? 16 juni, ja dan staat er wel iets in mijn agenda van volgende morgen heeeel vroeg op, of niet naar bed:D

@Marion: Tja, helaas dan. Maar hij heeft het hele seizoen al zijn best gedaan, dus ook nummer 1 met stip hoor! :slywink:

@MK: Nou, ik bedoel eigenlijk mijn eigen handoek. :smiley:

@Raak: Ja, ik ook zoiets. Wou eerst een hotel op Schiphol nemen een avond ervoor, maar dat is bijna even duur als een weekje lastminute naar Turkije, dus maar lekker met de taxibus.

Roanna : daar gebruik je toch zeker de handdoeken van ADR ??? dat bedoelt MK, mag je zo nieuwe halen :slywink:
Marion : heb nog steeds failed bij uploaden dus heb hem nu maar als messengerafbeelding geplaatst, staat ie toch ergens he:teeth:

En van die belastingen en toeslagen word je soms gek van. We hebben ook weleens jaren gehad dat er het een en ander mis ging, Gelukkig hebben we al jaren een goede belastingconsulente, die lost het altijd voor ons op.

Als we zo doorgaan… >>>

1-0 voor Nederland :thumbsup:

@ alll 1-0 voor

hahahahaha zo gaan de posts snel he :slight_smile:

Roanna, bij vd Valk kan je voor 100 euro overnachten EN… de auto 1 week laten staan… misschien is dat een optie???

Zo meiden, ik ga tv kijken.
ik heb nog 3 nachten in mn eigen bed, want de laatste ga ik ECHT NIET MEER slapen haha

@Beps: I know en er zijn er nog wel meer voor nog geen €100, maar ik wil niet met de auto, drom dus. Kan wel goedkoop in het Citizehotel, maar is me teveel gedoe met het zelf intjekke met CC enzo. Ik dacht miss Hiltn of Sherat*n, maar die zijn veuls te duur. Ik weet het nu zeker… gewoon met het (dolmus)busje mee.

Beps… veel plezier met tv kijken. :dag:

Ik kijk met een half oog haha…wil hier ook niets missen :wink:

Kreeg vandaag een mail van Neckerma** dat ik kofferlabels kon bestellen, meteen maar gedaan. Een paar jaar geleden hadden we via internet geboekt en ook geen labels gekregen. Ik heb er nooit aan gedacht dus toen moest ik die dingen op Schiphol allemaal nog schrijven.

Roanna : hotel is ook beetje zonde he als je al om 04.00 uur moet inckecken
Beps : hou het in de gaten hoor :finger: