TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

JAAAA Zometeen crime-night!!!:dag:
(je zal volgende week maar met crime-night in het >>> zitten :p)

:finger: :stuck_out_tongue:

poehee… gestoft, gestofzogen :retard: ik heb zaagsel voor de konijnen maar dat stoft ontieglijk, zijn gewoon samengeperste houtsnippers, dus het ziet er in de woonkamer uit alsof het een houtzagerij is. van de week heb ik kattenbakkorrels gekocht… stoft een stuk minder, dus ff grote schoner-maak gedaan…

nu ff de lacmuhuns in de oven

Beps : niet teveel gekocht vandaag
Kaylo : de 1e op de 13e en doet niet graag hondjes weg
Bloem : heeeeel ijverig geweest vandaag.kan ook geen foto’s in album plaatsen.probeer gewoon morgen nog een keer:tssk:
Miere : wat een toestand weer maar hopelijk toch een ticket nu

Ikke gegeten… niets bijzonders want ik had vanmiddag natuurlijk al een dönerschoteltje gegeten…(pfff zoveel, kon het niet eens op!!!)
Dus vanaaf turks brood met kaas onder de gril…OHHH ook zo lekker…

Nu CRIME-NIGHT!!!

Beps: veel kijkplezier !!!
Hier gaat de voetbal op:so:

Goedenavond ladies.

@Raak: Hier ook. Maar geef niks… ik zit nu toch weer even hier. Nemen wij wel ff een lekker wijntje zo.

@Beps: Niet veel gekocht. Inderdaad… je zal volgende week al maar op vakantie gaan. Moet je toch ook niet aan denken!! >>>

@Bloem: Hardstikke druk geweest. En of dat rot werk is. :mad:

Nou, wij hebben geen huisdieren op die paar kanarie’s en miss wat wandluizen na. Hi, hi. De worden verzorgd door mijn zwager, waar wij (kokkie dus) momenteel de vogels voor verzorgen, omdat zij nu op vakantie zijn.

Dat van Transavio schijnt weer mee te vallen, dus don’t worry, be happy.

@Marion: En hoe is het gegaan bij de verkiezing van het voetballen?

@MK: Nog wat leuks kunnen scoren?

@Carla: Jij ook al beetje bij beetje bezig met de koffer inpakken?

Jij dan Kaylo?

Die van ons staan beide nu al op de logeerkamer. Nee nog niks erin hoor, maar kokkie moest vanmorgen toch op zolder zijn, dus… :vak01:

Nog steeds geen antwoord van ADR trouwens dames…helaas…

Roanna : strak plan, ik heb al een lekker wijntje opengetrokken. Nog meer liefhebbers ? zetten we er ook een knabbeltje bij

@Beps: Als je daar, denk ik, geen connectie’s hebt, zijn ze niet zo vlot met antwoorden is ook mijn ervaring. Vorig jaar had ik ook iets gevraagd… moet ik nu nog antwoord op hebben. Ondertussen zijn wel al geweest. :biggrin:

@Raak: Heel strak plan. Drink ik nu eerst nog even een Sen*o tje, want heb nog geen koffie gehad, doe jij dan maar vast de kurk/draaidop van de fles. :biggrin:

Knabbeltje hoeft niet Raak: Zit nog vol van de Döner(ohhh zo lekker) maar dat wijntje…moet langzaam oefenen he…anders kan ik niet eens een cocktailtje nemen…hihi

Beps : dan houden we het lekker bij een wijntje, schenk ik voor ons alvast in en dan volgt Roanna strakkies wel. Moeten tenslotte beetje in de mood komen he:lol:

Knabbeltjes hoef ik ook niet, maar er zijn vast liehebbers… die ze wel lusten, dus zet ze maar neer Raak. :dope:

Oh, wij hebben vegapizza gegeten. Enneh… heel belangrijk… we hadden vandaag de “blauwe” brief in de bus. Ja, ja… dus ik geef weer een rondje.

Pcies… Langzaam opbouwen (hihi, heb de laatste maanden niets gedronken, op een enkel wijntje na, EN…vooral LIGHT veel LIGHT!!!)

Roanna : jullie worden nog eens “slapend” rijk hoor

Ik ook een blauwe brief, maar dan dat ik in 2007 aangifte had moeten doen, en dat niet gedaan heb…dus nog ff doen dan!!! Maar ik HEB NIETS gehad dat ik het moest, had al jaren een 0-aangifte dus dacht ik hoef zeker niet meer…nou goed, maandag maar eens bellen

Beps : is een heeeeel light wijntje hoor wat ik opengemaakt heb :wink:

Beps : als je terug moet krijgen : altijd invullen hoor. Als je moet betalen : gewoon vergeten :wacko:

@roanna
Een ketting voor mijzelf en 2 waterpistolen :wink: dus pas maar op :slight_smile:
En alvast een verjaardagcadeautje voor M.

@Raak: Blijkbaar hebben ze een ‘verplichte aangifte’ gestuurd, alleen heb ik m niet ontvangen…GEEN ideeeeeeeeee!!! Dus maandag maar eens bellen zeg maar