TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

Marion : kijk als ik knip en plak krijg ik hem hier ook gewoon
Roanna : zien jullie deze nu wel ?

http://lh3.ggpht.com/_8-5OZvUip7k/SipD9DT8hHI/AAAAAAAAAs0/W2-rzC-zWnQ/s128/P5150276.JPG

@Raak: Nee, ook nu niets te zien dat het hokje met kruisje.

Inderdaad wat een gedoe met die vliegtuigen. Maarja, van ons duurt nog ff, dus hopen maar dat ze ze tegen die tijd weer deukvrij hebben. >>>

Marion : hier foto van hele moskee

NU WEL!!! :dag:

Roanna : van de hele moskee of die van een van de 4 minaretten?

Van de hele moskee

Echooooooooooo… stereo… van de hele moskee.

Dus nu ff kopieeren en dan bij de wedstrijd zetten. :biggrin:

Dames : maar dat is het probleem, ik wilde die andere plaatsen.
Nou ja, doe ik die maar, zie wel wat er gebeurt.
Als Bloem maar niet boos wordt op me:)

nee hoor… ik word niet boos…
snap alleen niet waarom het dan mis gaat…

probeer je foto eens in het wereldwijzer album te zetten (en dan niet meteen weer verwijderen) en dan opnieuw te plaatsen???
de foto die er nu staat is wel errug klein… van de andere alleen een kruisje…

gaaapp… ben nog een beetje duffig… heb eigenlijk nix onthouden van wat ik net gelezen heb

owh ja… over een week zullen alle toestellen toch wel gecontroleerd zijn???

Hoi allemaal, Nou het is weer misgegaan met dat K*** ticket, hoor. Kreeg een e-mail van CT**, blablabla over een papieren ticket wat niet meer mag, en een elektronisch ticket wat ze niet af kunnen geven voor deze vlucht. Stoom kwam uit me oren!! Ze hadden wel een alternatief, of ik maar eventjes 228 euries bij wilde betalen, haha. NOT!!!*
Dus maar weer gecancelled, deze vlucht. Daarna weer geprobeerd bij TA, en nu lukte het wonder boven wonder wel. Dus nu weer geboekt bij TA, zelfs nog 25 euries goedkoper.
Ik wacht vol spanning de volgende mail af, ik heb er nog niet veel vertrouwen in dat het nu wel goed is. Ik geloof het pas als ik in dat vliegtuig zit!!
Sorry voor de Ego, maar moest dit even aan jullie kwijt.
XXX

owh lekker dan…
laatst was er ook zo’n topic, je ziet op de website wat je kunt boeken, kunt ook boeken, maar later blijkt het een niet online boekbare vlucht te zijn ofzo…
wel jammer, maar gelukkig toch gelukt!

Meiden ikke weer thuis, niet veel gekocht, maar gezellige ochtend met T gehad
Transavia die de toestellen controleerd…ach dat duurt echt geen 5 dagen…
Dus ik denk maar zo dat ik me geen zorgen hoef te maken…echt niet…en doe dat dan ook niet!!!(Ohhh elke keer is er wel iets,…nee ik doe er dit keer niet aan mee…en zou willen dat anderen ook zo slim zijn om te bedenken dat er echt niets aan de hand is als men PAS OVER VIJF DAGEN VERTREKT!!! Al die onruststokerij!!!)

@Carla: Als je zoiets uit een krant hier neerzet, doe dan wel aan bronvermelding. Is voor iedereen duidelijker

[FONT=Verdana][SIZE=1][SIZE=2]U heeft een boeking gemaakt voor een vlucht met transavia.com op zaterdag 6 juni, zondag 7 juni
of maandag 8 juni. Wij hebben u gisteren geïnformeerd dat transavia.com op dit moment te
maken heeft met operationele problemen, en dat er een kans is dat uw vlucht is vertraagd, of
gewijzigd wordt.(Transavia.com. [[COLOR=#800080]E-mail zaterdag 10.00 uur (PDF)](http://www.transavia.com/term/downloadAttachment?filename=e-mail 2 all pax.pdf))

Laat ik hier nu uit lezen dat ze 3 dagen uittrekken om die vloot te controleen…anders hadden ze er dinsdag 9 en woensdag 10 juni ook wel bijgezet…
DUS DAMES: VOORALSNOG geen reden tot paniek
[/SIZE][/COLOR][/SIZE][/FONT]

@Beps:
V.w.b. de bronvermelding: zal er aan denken een evt. volgende keer.
Verder moet ik toch ff kwijt dat ik het niet echt heel leuk vind om door NIET SLIM uitgemaakt te worden.
Enfin, zal wel weer aan mij liggen, was goed bedoeld.

@Carla: Voor de duidelijkheid ik heb NERGENS gezegd dat je niet slim was, ik heb gezegd dat ik zou willen dat anderen dus ook zo slim zijn(OOK VERDER KIJKEN)… Hoe zou jij het vinden als je thuis komt nergens vanaf weet en leest: JE HEBT VERTRAGING OF WORDT GEANNULEERD…(want zo komt het over…) Dan ga je toch ook kijken wat er aan de hand is… maar ik kan niet vinden in welke krant dit stukje gestaan heeft…niets op het nieuws geweest…
Jij weet niet dat ik verleden jaar dec naar Thailand ging en ik dus idd geannuleerd ben 1 wk vtv, en via een andere luchthaven moest, en zelfs kans bestont dat mn 2de huwelijksreis niet doorging… Nu dit…Ik ging meteen totaal over de zeik!!!
Terwijl, toen ik verder las, er al stond dat andere toestellen zijn ingehuurd, annulering tot het minimum wordt teruggebracht, en vertragingen nogal meevallen…

Maar goed… het lijkt zo nogal mee te vallen, en dan baal ik er gewoon van dat ik A: niet kan vinden waar het stond; en B: het heel erg lijkt en dan blijkt mee te vallen; en C: Jij je dan aangevallen voelt…en zegt dat ik dingen gezegd heb die NERGENS staan…

Goeiemiddag dames !!

Wie is er (behalve wij) nog druk aan het denken wat er in de koffer moet ? (en wat niet …):vak01:

Heb even het lijstje meegenomen en aangepast. Wij komen tenslotte aan voor Bloem en Cyn, toch ? :smiley:
Leren we alvast Beppie en Oma Carla kennen :slywink:
De rest volgt alvast >>>

Woensdag nog het één en ander halen en vrijdag de hondjes weg … Pfff… Mag er niet aan denken. Vind het altijd zo zielig. Maar ik ga alvast niet mee, ventje doet het.

:turkey:Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR :turkey:

Linda: 12 juni familieweekend
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 19 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Jill: 14 juni 9 dgn Alanya
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Miere011: 28 juli- 6 augustus: Adana
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

@Kaylo: Als ik de hond moet wegbrengen kijkt ze me niet eens meer aan haha!!! Veel te druk met haar vriendjes enzo…

Zo hier maar eens de toko keren enzo

beppie : ik mag er echt nog niet aan denken … Zal terug elke dag zijn van : hoe zou het met de hondjes zijn ? Dom hé ? Weet het, maar ja … het zijn ook zulke schatjes !!!

@Kaylo: Ik ben een raar baasje, GEK op mn hondje…MAAR…vakantie is vakantie voor ons en voor haar. Ze is bij een vriendin, gaat 2 keer per dag naar het bos wandelen, bij haar 2 grote(teveurense herders) vrienden…zij heeft de tijd van haar leven… NOOIT gaat ze naar pension, altijd naar vrienden(zo gelukkig zijn wij dat het niet,meer, hoeft in pension, is echt ZALIG!!!)
Maar ik bel wel in 2 weken 7 keer ofzo :hihi: