TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

@Cynthia: :dag: Veel plezier.

Ik nu weer ff pauze en dan… aan de slag. Echt. :hihi: Kom er maar niet toe.

Oh ja, had gistermiddag op wehka**.nl parfum besteld, die ik hier moeilijk kan krijgen en als wel, heel duur, vind ik dan he!!. Had nog een waardebon van €7.50 liggen die geldig was tot de 8e, dus ik mooi bij hen besteld en nog stukken voordeliger dan hier in de winkel. Vanmorgen om net 9 uur de bel… de bestelling al binnen. Nou gemak dient de mens. :lol: Had ik mooi mazzel mee.

Nou, ik ga wat doen. :dag:

@Roanna
Ik weet niet of msn het nu doet, niemand online op het moment.
De foto van Raak zie ik nog steeds niet, de rest wel. En was nu net zo benieuwd naar de moskee van Manavgat.

@Cyn
Jij ook veel plezier!!

@Marion: Oh die foto? Ga ff kijken dan. Ik dacht haar profielfoto.

@Marion: Niets mis bij jou… ik zie 'm ook niet. :unibrow:

@Roanna
Gelukkig, ik dacht al wat nu weer.

pronbeer hem dus net hier te plaatsen maar lukt ook niet, alleen maar tekst, wat is dit nu weer ???:frown:

Goedemorgen allemaal…

Weet niet of jullie de krant al gelezen hebben ? Voor wie er gaat vliegen met Trnsv** …!!!

Transavia.com houdt toestellen aan de grond door onze redactie internet
SCHIPHOL - Passagiers op vluchten van Transavia.com vanaf Schiphol hebben te maken met forse vertragingen omdat de luchtvaartmaatschappij heeft besloten om een aantal vliegtuigen preventief op hagelschade te controleren.

[http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00632/transavia_toestel_632961d.jpg

](javascript:fotovenster("http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00632/transavia_toestel_632961d.jpg","Transavia.com%20houdt%20een%20aantal%20toestellen%20aan%20de%20grond%20en%20checkt%20ze%20op%20eventuele%20hagelschade...%20 ","Foto:%20ANP%20/%20Robin%20Utrecht ",200,132):wink:Transavia.com houdt een aantal toestellen aan de grond en checkt ze op eventuele hagelschade… Foto: Foto: ANP / Robin Utrecht
Omdat er bij regulier onderhoud in de hangaar bij 1 toestel hagelschade is ontdekt heeft Transavia.com besloten uit veiligheidsoverwegingen een preventieve inspectie bij een deel van de vloot uit te voeren in verband met mogelijke schade door hagel.
De hagelschade die mogelijk veroorzaakt is door de korte hevige hagelbui op Schiphol in de nacht van 25 op 26 mei, heeft transavia.com doen besluiten een inspectie te doen bij alle vliegtuigen die in deze nacht op Schiphol stonden.
De maatschappij meldt op haar website: “Daar vliegveiligheid boven alles gaat, is besloten om alle betreffende vliegtuigen ten spoedigste aan deze inspectie te onderwerpen. De eventuele gevonden schade zal eerst gerepareerd worden voordat er weer met deze vliegtuigen gevlogen wordt.”
Tevens laat de maatschappij weten een en ander uit operationeel opzicht uiteraard een uiterst vervelende situatie te vinden.
Bovendien zal het zal voor veel passagiers betekenen dat vluchtschema’s worden aangepast en dat er (aanzienlijke) vertragingen zullen ontstaan. In uiterste gevallen zijn annuleringen niet uit te sluiten.
Op de website stelt transavia.com dan ook er alles aan te doen om het probleem zo goed en snel mogelijk op te lossen.

Hoop dat het allemaal snel wordt opgelost >>>

Ga zo straks ff naar de kapper voor een vakantie-coupe :smiley:
Wens jullie allemaal een hele fijne dag :dag::dag:

Carla:

Carla : :thumbsdown: wat zijn dit nu weer voor rare berichten he. Nu maar hopen dat het meevalt

@all. Nee ik heb al gekeken, het valt niet mee :evil:

Maar hopen dat het meevalt met de vertragingen en annuleringen want er vliegen er veel met Trans*via van jullie of niet? En de 1e gaan al heel snel.

Jeetje is het zo erg? Zal ook eens kijken dan

Goedemorgen of eigenlijk goedemiddag iedereen!

@Miere pfff dat is ook wat he overnachten op het vliegveld maar ja voor de liefde moet je iets over hebben nietwaar?

@Marion,veel shopplezier!!

@Roanna,niet teveel poetsen he wordt toch weer vuil haha

de komende week vliegen er al flink wat van hier , en bovendien met Trns… :crybaby:
Houd mijn hart vast eerlijk gezegd !
Heb net ook nog ff op de site van Tr
ns zelf gekeken en gggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrr, hoop dat ze een beetje opschieten met die controles.

@Jill
Er is iets fout gegaan met je pb denk ik. Ik krijg alleen jou berichtje van gisteren en mijn antwoord daarop.

@OmaCarla
Er zitten inderdaad flinke vertragingen bij. Maar hopen dat er niet heel veel vliegtuigen in de hagelbui hebben gestaan. Dan is het leed voor jullie misschien nog te overzien. Nog een paar dagen te gaan voordat de eersten van hier vertrekken.

@Jill
Opgelost nu, heb er nu eentje met antwoord binnen.

@Marion,ja ikke dom geweest weet vaak niet meer hoe de dingen werken,pc opzetten gaat nog maar voor de rest ben ik echt blond.

Jeetje wat een gedoe met tr…ia maar ja ook maar goed dat ze geen risico´s nemen hoop dat jullie er niet teveel last van hebben.

We blijven lachen hoor duurt nog een paar daagjes idd en hopen dat dan alles opgelost is:vak02:

http://by127w.bay127.mail.live.com/att/GetAttachment.aspx?tnail=0&messageId=72f3288a-c5b7-461d-8cc5-aac24921394a&Aux=4|0|8CBB495C6E2DD50|