Nee, er gaan geen rechtstreekse vluchten naar Adana, voor zover ik weet. Heb uiteindelijk bij C**T***** geboekt, wel dezelfde vluchten, maar ging veel makkelijker dan met T.A.
En niks geen CC, gewoon over de bank. 20 pleuries duurder, maar nog een redelijke prijs vind ik, totaal 360 euries. En A z´n familie vind het helemaal geweldig dat ik kom.
leuk hoor!
ik heb t wel gehad voor vandaag… slaapie doen
truste!
Tatli ruyarlar , of zoiets
@Miere Dusseldorf is waarschijnlijk te ver voor jou want daar kun je wel rechtstreekse vluchten boeken naar Adana
@Bloem slaap lekker!!!en hopelijk morgen geen hoofdpijn.
Ja, Jill, ik woon onder de kerosinedampen van Schiphol, ga niet graag naar een andere luchthaven, is zo´n gedoe. Maar dit is ook niet alles, want moet de nacht doorbrengen op Sabiha Gokcen. Misschien een volgende keer eens kijken, is wel te doen met de trein, heb ik gehoord, bedankt voor de tip.
Nou, ik heb ff gekeken bij T.A en bij Pegadinges, maar ook allemaal met tussenstop op Istanbul, hoor. En duurder dan wat ik nu heb geboekt
@Miere
Gelukt met het ticket … helemaal toppie, je gaat!!!
En een volgende keer misschien een overnachting in Brabant in plaats van op SG. Dan kan je in Dusseldorf opstappen en rechtstreeks naar Adana.
Goede morgen.
@beps
Veel plezier op de ZM.
@miere
Ticket geboekt en op naar de familie.
@marion
Druk weekend.
En de rest, ik weet het niet.
Wij gaat straks shoppen.
Zo ik wakker ontbijt en een cappu en zo weg
@Mierre: Mooi dat het gelukt is
En voor nu: :dag:
Goede morgen … het is nog erg rustig hier. Ligt iedereen nog op 1 oor?
@MK
Shoppen vandaag. Had jij nog wat nieuws kunnen vinden of ga je daar nu voor op pad? Veel plezier!!
@Beps
Ook al vroeg op weg, ook jullie veel plezier!
Goedemorgen
Miere : goed zo, toch nog gelukt, kun jij nu ook beginnen met aftellen he
Hier ook niet zo veel te melden, lekker relaxed daagje en morgen met mijn moeder op stap, ff shoppen
Iedereen fijne dag
Goedemorgen all.
Al is iedereen zowat de hort op. Hi, hi.
Nou, heb net mijn eerst bakkie leut op en wilde eigenlijk vandaag maar alvast even hier thuis wat gaan doen, want per slot van rekening is het voor ons ook nog maar 11 dagen, zag ik net in de ticker van Raak. >>>
@Miere: Goed dat het toch nog gelukt is. Jij ook lekker op vakantie en wat voor een vakantie. De familie ontmoeten. Leuk!!!
Enneh… dat verhaal van jou met die (halve BM*) lamp… heel herkenbaar ook. Bij ons is het wel de opdrachtgever die dit alles zo wil he en wij… moeten dan maar zien dat het voor elkaar komt. Maargoed… toe maar. Overal is wel wat!!
@Raak: Jij lekker dagje rustig aan vandaag. Gelijk heb je en morgen shoppen… In R’dam zeker he? Leuk hoor.
@Marion: Jij nog wel plannen dan voor vandaag?
Nou, verder heb ik ook niet veel te melden, dus ga maar eens de handjes laten wapperen. Kokkie is toch weer tot een uur of 1 bij de boer, heb ik mooi de tijd en ruimte voor mezelf.
Hier wel :zon02: maar lijkt me koud buiten.
@Raak
Vandaag rustig aan en morgen met mams de winkels af. Gezellig!
@Roanna
Koffie op en nu aan de slag in huis nu kokkie de deur uit is.
Mijn plannen voor vandaag, de boodschappen en tussendoor kijken hoe J het doet op het veld. De sportman van het jaar wordt vandaag gekozen.
@Marion: Oh ja, Had je verteld. Nou, ben benieuwd hoor. Jullie ook een fijne dag. :king:
Roanna : ff lekker tijd voor jezelf. Hier niet koud hoor en ook een lekker :zon02:
Marion : sportman van het jaar verkiezing, hoop dat het J wordt:hihi:
@Raak
Ik kan je foto niet zien, alleen een kruisje.
@Marion: Oh, ik kan het wel zien. Ik denk… hoe is het nu met je MSN… miss een kleine virus? Nee toch? Dat is niet te hopen.
:dag: fijne dag!! Ik zo shoppen :D:D:D:D ![]()
Cyn : shopse vandaag he. wat zal je koffer volkomen zo !!!
Roanna : ja ikke morgen naar Rotterdam en als het een beetje lekker weer is terrasje doen in Noordwijk. Gelukkig kan jij de foto wel zien
Marion : ik had al gelezen dat je hem niet zag:frown:weet ook echt niet waarom