TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

@MMMM lekker Beppie dat turks brood kun je hier nergens krijgen,wel iets wat erop lijkt maar niet zo lekker.

Wij ook weer back in town. Een berg kou geleden maar het was de moeite waard. Unsere manschaft speelde de sterren van de hemel. Jammer dat ze 1 wedstrijd verloren met 1-0, de rest allemaal gewonnen. En ze zijn 3e gewonnen in hun poule. J vandaag niet in de spits maar in de goal want de vaste keeper was niet mee vandaag. En het ging hem niet verkeerd af. Hij had er maar 2 door gelaten en hij straalde van alle complimenten. En hij mocht ook nog eens de beker in ontvangst gaan nemen.

@Roanna
Gaat overnachten bij Schiphol. Hebben het ook eens gedaan en het is echt veel relaxter als je heel vroeg moet gaan. Wij zaten in het Ib*s toen.

@Raak
Op pad met mams.

@Bloem
Een grappig sms-je van paps met het opgeloste paninimystery. De broodjeskiller, komt ie ooit nog van die naam af?

@MK
Jij vroege dienst vandaag?

@Beps
De haren al weer in de shake.

@Jill
Domme zet van de autoverhuurder. Loopt ie wel de kans dat hij een goede klant kwijt is.

@Marion,maar toch ook nog mooi de 3 de plaats,en wat goed van J dat hij het goed deed in de goal!!! zijn dag kan niet meer stuk zeker.

Ja stom van die vent maar ja ik kan weer op zoek hoop dat het lukt!

Zo meiden haartjes goed gelukt …(nu droog dus kan ik het beter zien…hihi!!)

@Jill: Gister brood meegenomen van de zwarte markt…JAMMIEEEEEE

EN nu… verder nietsen haha

@Marion: Nou, toch de complimenten voor J. en zijn ploeg. Nu voorlopig zomerstop he?

Ja Ib*s had ik eventueel ook als optie, maar bij deze lukte het meteen. Plaats genoeg . Zal ook wel niet mee zo hard lopen met die recessie, zegt men.

@Beps: Inderdaad. Je kunt er best voor een leuk prijsje nog warm eten he? We zien het wel. :biggrin: Goh, jij hebt ook al zo’n lieve hubs he? Die van mij, moet ook altijd even bij mij de strepen er inzetten hoor!

@Jill: Jee, wat een afzetter dan he!!! Ik zou als ik jou was ook ff verder kijken.

Zijn we er al? :vak02:

@Beppie inderdaad je kan het pas zien als je haren droog zijn maar ik moet zeggen het ziet er goed uit nu ben je bijna helemaal klaar voor de :vak01:

@Roanna: Haha… ja eten met appelmoes met kers…(ik zie het schaaltje al staan, zo een oubollig vierkant arcopal schaaltje, van die appelmoes die al licht rood kleurt om die kers(die uit zo een potje komt BLEHHHH haha) Maar als je maar lekker op vakantie gaat, want wij zeggen altijd: Voordeur op slot Vakantie begonnen…

Ha meisjes, luie zondag vandaag, werd pas om half een wakker. Arme hondjes van mij. Maar ja, ze waren ook pas heel laat uit geweest vannacht, zat een boek te lezen en kon er niet mee stoppen.
Nu inmiddels weer netjes (ikke dan) en zo het huisje nog even straktrekken, vanaaf komt askim weer.
En het lijkt er wel op dat het nu eindelijk gelukt is met het ticket, heb nog geen vervelende mail van TA gehad, dat er iets niet goed is ofzo.

@ Roanna, je had ook wel bij mij kunnen logeren, hoor, had ik jullie wel even weggebracht!
@ Beps kan niet wachten, maar eerst nog even in de strijd met de bank morgen
@ Bloemmie ook luie zondag, en lol met panini’s(mmmm, lekker, ik maak ze ook vaak op m’n werk)
@ Jill autoproblemen, maar joh, je weet daar toch de weg, ik bedoel, je kent er zoveel mensen, komt wel goed, toch?
@ Marion, gefeliciteerd met je stervoetballer in de dop, nu weer lekker opwarmen
Waar is Viva?? tijdje niet gezien, of heb ik wat gemist???
**
Nou, allemaal een fijne zondag, moed verzamelen voor de nieuwe werkweek, behalve dan degenen die al lekker vakantie hebben,
XXX Mar

@Jill
Hoop dat je nog iets anders kan vinden. En ook al moest ik daar hetzelfde betalen dan deed ik het nog geloof ik. Afspraak is afspraak.

@Beps
Hubs de strepen gezet en het ziet er weer picobello uit. Weer een etappe klaar voor de vakantie.

@Roanna
Klopt, het is zomerstop nu. Vind ik altijd zo jammer, als het betere weer begint is het afgelopen. Alhoewel, vandaag kon je de winterjas echt wel aan hebben.

ik moet altijd lachen als ik die kersen zie ook op taarten en zo,als kind maakte mijn vader me altijd wijs dat die kersen altijd zo glimmen omdat de kok of de bakker die kersen eerst in zijn mond stopt voor ze op de taart werden gelegd.
Haha je kan je wel voordtellen dat ik nooit meer die kersen heb gegeten.

Ja Marion zo denk ik er ook over al kost het me meer ga ik nog ergens anders.
Want wie weet zegt hij nu dat hij het doet en komt hij misschien niet opdagen.
Dat risico wil ik niet lopen!

@Miere
Nog geen mail gehad dan is je vlucht eindelijk geboekt!!
Ennuh … Viva ligt aan het Portugese strand in de zon.

@kersen
Op appelmoes, en op taarten. Ze hadden trouwens een hele taartentafel daar in Duitsland. Allemaal zelf gebakken en dat keek me toch lekker, je wist gewoon niet welke je zou kiezen, wel 10-15 soorten. En spotgoedkoop, 50 eurocent voor de kleine stukken en 1 euro voor de grote. En we hadden een hoop consumptiebonnen over dus het was erg druk aan de tafel voordat we naar huis gingen.

@Miere: Ja, had ook gekunt he? :biggrin: Ha, ha. Onze zoon zoon doet het altijd zo als ze van Schiphol vertrekken. Haar ouders wonen in Noordwijk en dan slapen ze de avond ervoor daar en gaan of dan met eigen vervoer of worden even gebracht van daaruit. Tegenwoordig gaan ze bijna altijd vanaf Weeze. Even ver en goedkoper, maarja daar weet ik de weg helemaal niet. Tja… dat hebben wij hier nog niet, maar dit is ook wel leuk hoor. Bedankt anyway voor het aanbod. :biggrin:

Maar kan toch ook wel een ander gerecht nemen dan die kersen? :stuck_out_tongue:

@Miere komt het eindelijk toch nog allemaal goed met je ticket,gelukkig maar!

Meiden helaas ik moet gaan. Dochter van het station halen. Tot laters

@Roanna,tot straks enne laat het smaken he!

@Roanna
Dacht ik het niet. We moeten weer bijna gaan bevallen :biggrin:

Jill? Miere? Wie van jullie gaat het nieuwe deel openen?