TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

Het was kort maar krachtig, ben er weer van tussen, moet zo aan de crock. Dus ga me in mn elegante witte hobbezal heisen, flitsende paarse crocks aan en gaan met die banaan

@Toos:Ik weet zeker dat ik nee zeg: IK HEB VAKANTIE en HUBBIE OOK!!! Maandag is een gepland uurtje vergadering(en daar ga ik heen als ik niet naar De Bank hoef voor mn ouders) en verder WERK IK NIET…dus… Na 25 juni zijn ze de eerste!!!
Morgen lekker naar de ZM, zondag de koffer pakken en maandag en dinsdag de laatste dingen en mn lichamelijke revisie(hihi haartjes, nageltjes ed)

@toos
Ja ik hoop ook dat het zo blijft.
Ik heb ook al eens gehad dat ik een dag van te voren gebeld werd dat de tijden veranderd waren (later uiteraard dan gepland).

Hubbie onderweg naar huis, en dus ook vakantie…
Dus meiden, ik ga offline want ik wil m ook een vrije avond geven hahahahahaha
Nee hoor… ben er nog gewoon

Hoop voor jullie allemaal dat jullie tijden zo blijven!!! :smiley:

Zo ik inmiddels 260 nummer op de mp3… dus kom de vakantie wel door :wink:

Beps: :dag:

@Raak
Waarom denk je dat de bloeddruk alweer gestegen is? Is er iets gebeurd?

@Beps
Aan de slag in huis zodat hubs ook vakantie heeft.

@Toos
Ook weer even op de koffie, irritant dat ze met die kabels in de weer zijn he. Je moet tenslotte hier de boel wel bij kunnen houden.
Ook de witte hobbezak aan, bij mij mag hij uit nu. Trouwens … ik heb nog geen crocks.

@Cyn
Al vol genoeg? Trouwens … je hebt geen tijd om naar muziek te luisteren. Er zit een heel animatieteam voor je daar.

Hubbie is thuis, en de badeend dobbert in t bad…pfff hihi!!! Met een espressootje en een boekje is zn vakantie begonnen

@Toos: Werk ze…

@Beps
Is ie straks weer helemaal fris en fruitig die badeend van je.

Hihi, zolang hij niet geel kleurt, kwaakt en een snavel heeft :wink:

Zal je mee maken dat ie kwakend de trap af komt :wink:

Goedenmiddag.

Iedereen weer zo’n beetje aanwezig hier? :dag:

@Beps: Nu echt vakantie? En gaan jullie nog weg? >>>

Goed, dat jullie er werk van gemaakt hebben wat betreft je ouders en DE bank. We gaan weer duimen.

@Marion: Wel in de zorg werken, maar nog geen crocks? Hoort eigenlijk wel hoor. :unibrow:

Nou, verder iedereen zijn/haar bezigheden op het werk zo te zien, behalve Cyn die aan het opladen is.

Oh meiden. Bij ons op het werk vandaag. We hebben zo’n meubel met allemaal spulletjes staan die de mensen zelf mogen pakken. Servetjes, bestek en dergelijke. Daar stonden ook altijd dozen rietjes bij en dat doen ze nu niet meer. Mag niet meer!!!

Dus als mensen nu om een rietje vragen, mag ik iedere keer naar achter lopen om er 1 te pakken, net zolang tot ze op zijn, en dan wordt er niet meer besteld. En dat mag ik de mensen dus zeggen. Ik schaam me rot :redface: om het steeds tegen de mensen te moeten zeggen. Een restaurant waar ze geen rietjes hebben. :tssk:

Er staan nog wel van die plastic bekertjes (alsof dat niks kost) en moeten ze die nu maar pakken.
Hoezo… crisis? :finger:

Echt waar… af en toe klapperen mijn oren, over waar nu weer op bezuinigd moet worden. Op rietjes… het moe nie gekker worre. :evil:

Nee want dat is geen bezuinigen…das verschuiven…want die bekers kosten ook, en vervuilen nog meer…Rare maatschappij

Zooo ik klaar met de muziekjes… Net via de post een Capitool gids binnen van Maleisie… Hihi die boeken spaar ik maar zijn zooo duur! Dus af en toe 1 via Marktplaats… :biggrin:

Roanna: geen rietjes meer, belachelijk zeg!!!

Beps: kwaakt hubs al?? :wink:

@roanna
Geen rietjes meer, wat zal het volgende zijn…

Het werk zit erop, we gaan hier aan de borrel, nog 3 kwartier en dan lekker weekend!

@ cyn ik spaar LP’s! laatst had mn broer die van Thailand meegenomen :smiley: was in de ultra verkoop (3 boeken voor 5 pleurie)

@ roanna, wij hebben ook geen rietjes, maar wij hebben dan ook wel ‘echt’ bestek en borden en glazen enzo… gaat allemaal in de afwas…

WAAATTTT 3 voor VIJF PLEURIES… Das echt goedkoop, heeft hij niet allemaal gekocht??? Op marktplaats had hij er een vakantie mee kunnen verdienen…

Bloem: het nadeel van LP vind ik dat ze engels zijn… en daar ben ik niet super goed in… :wink: Deze zijn in de winkel circa 25-35 euro… op MP rond de 10-15 per stuk… :smiley:

ja weet ik…
verschil wat ik dus voor mijzelf beter vindt

@ beps, nee, ze verkopen niet alles en canada was net voor zn neus weggekaapt. bovendien zijn het drukken van 2006 en dus niet de laatste meer (daarom gaan ze er ook uit) maar goed, ik was er blij mee… hele trits blauwe boekkies! :smiley:

Dat zei ik ook Beps… maar die waren nog over van het 100 jarig bestaan feestje van laatst en dat moet/mag op.

Verder hebben we ook alleen maar echt bestek enzo, maar ook plastic bestek voor de meenemers.

Nou, laten ze daar dan maar op bezuinigen, want als het voorjaar/ vakantietijd is zijn die bakken ook dagelijks bijna leeg. Ra, ra, hoe kan dat? Lekker makkelijk op de camping!!! :biggrin:

Een echte afwaskeuken hebben we ook met dagelijks 4 dames aan het werk.

Maar stom van die rietjes hoor. Hoe kom je op het idee alleen al? Maargoed… ze doen maar.

Succes met jullie LP’s hoor. :biggrin:

Bloem: dat is ook echt super goedkoop!!! :smiley: