Marion : was een grapje, kwam door Geert Wilders
Roanna : geen rietjes meer !!!
Bloem : lp’s gekregen van broer. dat is echt goedkoop
MK : zit aan de vrijdagmiddag borrel
Toos : hoop dat de kabel weer goed aangesloten is
Cyn : is op mp aan het shoppen
Zo weer 4 boeken een bod op uitgebracht ![]()
going home :dag:
:dag: ciao!`
:dag: Wel thuis en allen een prettig weekend. :dag:
Zo ik net gegeten… nu nog 2.5 uur me vervelen tot mams thuis komt… ![]()
@cyn
Je kunt natuurlijk alvast je koffer van zolder halen…
Mk: neeee haha… ik slaap op zolder dus mijn koffer is altijd in de buurt ![]()
Zo ook hier de patatjes uit De Pan(oohhh zo leker…) en witlofsalade met lamsbiefstukjes vd grill…
En nu beginnen boven…kleding uitzoeken, strijken, wasvouwen… dat moet vanaaf nog…
Beps: vervelen klusje zo’n koffer pakken zeg ![]()
@Roanna
Al moet ik kruipend, op crocks ga ik de deur niet uit ![]()
Crisis op het werk … over even geen ranja meer met een rietje
@Cyn
Aan het shoppen op MP, zijn ook mijn boeken van C, heb er ook al een rijtje staan.
@bloem
De borrel op en nu op weg naar huis.
@Beps
Maakt me weer lekker met frietjes maar ik mag niet, heb deze week al gehad.
Ach die frietjes mag ik wel hoor… op 1 kilo aardappels 1 eetlepel olie… geen mayo… niets verkeerds aan…
Dat is het em nou net. Ik wil er altijd mayo bij.
haha ik ook!! Patat zonder mayo is geen patat voor mij ![]()
Maar als het voor jou prima is… goed dan toch?? :D`
De fritessaus van Remia…(ehhh friteslijn) is magerderderder dan jus in je aardappels… en(ja echt…ikke luste nooit fritessaus) echt lekker…
Beps:
top!!
Lieve meiden ik ga zo op de bank hangen en GTST kijken!!
Tot maandag!!! :kus: :dag:
Meiden ik ga naar de was…en aanverwante artikelen…(strijkgoed enzo BLEWHHH geen zin in …)
Ja toch nog even een ADR vraagje… Ik meen gelezen te hebben dat de selectkamers een koffiehoekje hebben met waterkoker…(of hebben alle kamers waterkokers??) Want dan hoef ik die niet mee te nemen…
@beps
Wij hadden geen waterkoker in de kamer, de selectkamers misschien wel dat weet ik niet.
Onze gasten die verblijven in het Dream Select zullen gebruik maken van de speciale diensten die worden aangeboden.
Het gehele van 55 standaard kamers en 13 familiekamers die zich bevinden binnen Dream Select zijn in het jaar 2009 opnieuw gevormd. Terwijl in alle kamers die bevinden in het gebouw Dream Select air-conditioning, minibar, satelliet TV uitzending, haarverdroger, vaste kluis, telefoon, douche, balkon/terras met meubels, LCD TV, DVD, kosteloze draadloos internetbereik, kosteloze thee en koffiemachine aangeboden worden, worden in familiekamers tevens speciale diensten als playstation, 24 uur kamerservice, , onbegrensd a’la carte reserveringen aangeboden.
Dit staat op de site van ADR, ik denk dat je hem moet vragen maar het is er dus wel.