TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

Jai Ho?? klinkt als…

ik vind het altijd wel lekker om nog ff te douchen enzo… neem aan dat er wel een TTT-er is die daarvoor de kamer/ douche een half uurtje wilt uitlenen :stuck_out_tongue:

Bloem: haha ja vast wel :wink:

Bloem : geen probleem, mijn kamer mogen jullie hoor
Beps : wat een verhaal, die oude mensjes zijn tich al zo van streek als zoiets gebeurt en dan dit er achter aan. Groot gelijk hoor, flinke claim neerleggen
Cyn : lekker alleen thuis en muziek aan het downloaden
Roanna : werkse, denk dat bloeddruk alweer omhoog is :hihi:
MK : nu hard aan het aftellen he

Maandag hebben we een gesprek bij de bank. Mn zwager is ook gemachtigd over deze rekening, dus die is aan het kijken of er iemand is die voor hem kan werken zodat hij meekan.
Maar mn zus heeft al het CCC en de afdeling klachtenafhandeling duidelijk gemaakt: DON’T MESS WITH US!!! We gaan er werk van maken: Deze mensen zijn BEROOFD!!! En u zegt: nanananaaaaa eigenschuld dikkebult…Te erg…
Dus… To Be Continued…

@Raak
Gaat wel met N, ik zal haar de groetjes doen van je.

@Beps
Dan gaat het eindelijk gebeuren het weekend … het spul kan de koffer in :tongue:
Wat een lef van de bank zeg, om je ouders te beschuldigen van fraude terwijl ze zelf fouten maken. Ik zou koken maar jou kennende ben je ook al aan het fluiten … en terecht. Nu maar hopen dat alles netjes geregeld wordt voor je ouders.

@Bloem
Preventief aan de mollen, beter dan dat gezeur hoor. Daar wordt je alleen maar chaggie van.

@Cyn
Uitgeslapen en de ipod aan het volduwen nu.

@Roanna
Telt in uren tot aan de vakantie, beter hoor, lijkt het sneller te gaan.

Zo het (vieze) verse vlees gehaald voor Aiji… schapjes in huis, ondertussen langs de visboer voor een portie kibbeling(het is tenslotte vrijdag=Visdag) en nu aan de gang.
Als hubbie thuis komt heeft hij ook vakantie…dus…Hihi…op naar de markt…oh nee, opruimen enzo

Beps: alvast maar aan de vis… Haha ik net mijn broer blij gemaakt… Ook hij kaarten voor Jochem Meyer :smiley:

Pfff hier was alles uitverkocht…jammerrrrrrr

Beps: zaandam??? Mm is wel ver denk ik he…

Nee dat gaan we niet doen. We gaan gewoon hier…hebben nu voor 5 shows kaartjes dus…komt goed

Hahaha… 5 shows!!! Jeeeeeetje!!! haha :smiley:

Ja we gaan naar ehhh ff zoeken:
Caberette-estafette(geen idee)
Veldhuis en Kempers
Wim Helsen
Eric Sauers EN
Javier Guzman

Kom even langs waaien voor een bakkie koffie. Heb de afgelopen dagen probleem met de internetverbinding gehad omdat ze met de kabel bezig zijn geweest.
@Beps: Je hoort het wel vaker dat banken de klant beschuldigen van nalatigheid, toppunt van l*lligheid, ze proberen zo onder hun verantwoording uit te komen en zijn mensen zoals je ouders er de dupe van. Vind het schandalig.

@Toos: T komt goed, t komt goed… (blijf volhouden, t komt goed, want anders ga ik FLIPPEN!!!) hihihi :wink:

Beps: dat zijn er behoorlijk wat haha… Ik vind de meeste cabaret niks voor mij… Haha snap de grap vaak niet… Jochem is lekker makkelijk :wink: Zo ook Najib :smiley: :tongue:

Toos: :dag:

@Marion: druk weekend voor de boeg, maar wel leuk
@Raak: Rustig aandoen he, zal voor jou niet meevallen denk ik
@Bloem: Misschien toch een andere pil, is lastig als je daar knallende hoofdpijn van krijgt
@Cyn: De ipod aan het laden voor… waarvoor eigenlijk? Las iets over vluchttijden, ga je op vakantie dan?
@Beps: Heeft vakantie, alweer. Toch niet even wat bijbeunen voor woensdag?
@Roanna: Moest nog 12 uur werken, ik heb mn uren niet geteld, maar na vandaag nog 6 werkdagen

@Cyn::dag::dag:

@toos
Weer terug op de thee!
Balen als je niet op internet komt.

@Toos: Als ze me vragen zeg ik nee…al hoewel… NEEE ik zeg nee(kreeg het salaris van afgelopen weekend…zo wil ik vaker invallen hihi!!)

@Mk: Hopen maar dat het voor ons transovia blijft en ze het op t laatste moment niet gaan veranderen.
@Beps: Ik weet zeker dat je geen nee zegt, heb je weer een beetje zakgeld erbij