Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR **
**
Linda: 12 juni familieweekend
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Jill: 14 juni 9 dgn Alanya
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
Goede morgen ⦠nog 1 dagje en dan is het weekend.
Een druk weekend deze keer, aan het eind van de middag het rapportengesprek op school, morgenmiddag is de verkiezing van de sportman van het jaar en zondag hebben ze een voetbaltoernooi in Duitsland. Voor 1 dag een āinternationalā.
Goedemorgen allemaal
Marion : dat is idd een heeeel druk weekend.Maar wel, hoop ik, allemaal positieve dingen. In ieder geval heel veel plezier voor jullie 2tjes. Hoe is het met N ? Doe je de groetjes als je haar ziet
Bloem : het lijstje iedere morgen keurig hier
Zo meiden, ik was VEEEEELLLL te vroeg wakker, ben een kamer verder gegaan en onder āhet :zon02:ā verder geslapen hihi!!!
Nu dus fris gedouched met een cappuutje en een rijstewafel met americain(ohh zo jammie) aan het wakker wordenā¦
@Marion: Veel energie voor jou dan voor dit weekend. Ik ga niet veel doen, naar de ZM en koffer inpakken :hihi:
ben in bed gedoken met 2 paracetamol op en heb heel onrustig geslapen. nu voel ik het op de achtergrond zeuren⦠misschien maar ff 1 of 2 ter preventie van⦠nemen,ā¦
@Bloem: Zou ik maar doen ja, want dat āgezeurā aan je hoofd moet je nu toch ook niet hebben. Gelukkig is het over een paar uur weekend, dus kan je weer lekker je gang gaan.
@Beps: De koffer al aan het inpakken. Schiet zeker al op he? Jullie gaan al gauw toch? >>>
Ik moet met vandaag erbij, nog 12 uur werken. Klinkt korter, dan nog 6 dagen. :lol:
@MK: Alweer druk doende op kantoor? Voor jullie schiet het ook op! :wereld:
@Marion: Inderdaad druk, maar wel leuk uitziend weekend.
@Raak: Ook nog even langs geweest, maar zal ook al wel weer druk zijn. En Ach Raak⦠maak je niet zo druk over die verkiezingen⦠denk liever aan je bloeddruk. :lol: We moeten nog op vakantie, weet je well!!!
Pffff De Bank doet moeilijk bij mn oudersā¦
Ik heb jullie verteld dat ze gescimmed zijn. Nou ze zijn naar de bank gegaan en daar hebben ze de aanwijzingen van de dame achter de balie gevolgd. Zij heeft de scimming gemeld, en 1 mnd later kregen ze een brief: Er was geen scimming gepleegd met dit pasje: BLEEK het om het pasje van mams te gaan ipv Papsā¦OEPSSS Maar geen probleem zei de dame: Ik vertel dat we een āfoutjeā gemaakt hebben en dien m opnieuw inā¦
Nu kregen ze dinsdag weer een brief dat het weer niet geaccepteerd is, ze vast hun pasje hadden uitgeleend, en dat misbruik daarmee dan niet onder sciming valt(vrije vertaling vd brief) Zij boos naar het bankfiliaal: U krijgt een gesprek met de manager maar die is er āevenā nietā¦we bellen u terug, ja voor uw vakantieā¦
Paps vanmorgen weer terugā¦Nee nog steeds nietā¦maar echt voor uw vakantie.
We gaan het filiaal aansprakelijk stellen voor ALLE GROTE fouten die er gemaakt zijn:
Geen controle van het pasje, foute indiening, foute voorlichting(ze hebben geen aangifte gedaan, hoefde niet zei de dame, en ze, De Bank, was er voor verzekerd, ze kregen ZEKER hun geldā¦) en niet hand in eigen boezem te willen steken dus melden dat zij in gebreken gebleven zIjnā¦
PFFFFFF Kan ik er nu net nog even bijhebben, maar ik/wij(mn zus, zwager, Hubbie en ik) gaan voor ze vechten, incl smartegeldā¦Mams is helemaal stukā¦
(sorry voor t egootje)
@Beps: Niks ego. Dit is weer erg genoeg. Daar kan ik me nu ook zo over opwinden. Bureaucratie en het bekende āvan het kastje naar de muurā verhaal. Nou, hopenlijk krijgen ze het inderdaad voor hun vakantie nog voor elkaar. Wat erg voor ze. Ik denk aan ze. Echt. Rot streek van DIE bank. :finger:
@Roanna: We gaan het zien, maar we gaan het bankfiliaal verantwoordelijk houden voor dit verloop. Of het wel of niet terugkomt is nog een ander plaatje(en OHHHH het komt terug geloof meā¦) Ze hebben ze zelfs een soort van beschuldigd dat ze fraude plegen door valse aangifte te doe van scimming, want als je je pasje uitleent is dat het nietā¦Ik heb zelfs NOG NOOIT!!! NOG NOOIT hun pasje vast gehadā¦Mn zus ook niet⦠GRRRRRRR
Maar goed, over tot de orde van de dag⦠Nietsen haha
Bloem: heen om 19.15 en terug om 20.45 met aankomst 23.50 (uit het hoofd, dus kan 5-10 minuten verschillen)
Beps: jeetje!!! De bank kan toch uberhaupt al niet bewijzen dat het pasje is uitgeleend?? En wat belachelijk om wat āoudereā mensjes te beschuldigen van fraude, is wel erg makkelijk zo
Zo meiden ik vandaag tot 10.00 uur geslapen⦠Had het nodig denk ik!!! Nu aan het downloaden geslagen⦠Moet nieuwe liedjes hebben voor Turkije⦠Dus nu lekker aan het zoeken Ben tot 20.00 uur alleen thuis dus dat gaat wel goed komen!!!