TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

:turkey:Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR **:turkey:
**
Linda: 12 juni familieweekend
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Jill: 14 juni 9 dgn Alanya
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

Goede morgen … nog 1 dagje en dan is het weekend.
Een druk weekend deze keer, aan het eind van de middag het rapportengesprek op school, morgenmiddag is de verkiezing van de sportman van het jaar en zondag hebben ze een voetbaltoernooi in Duitsland. Voor 1 dag een ā€˜international’.

@Bloem
Gigahoofdpijn, is ie al weer gezakt?

Goedemorgen allemaal
Marion : dat is idd een heeeel druk weekend.Maar wel, hoop ik, allemaal positieve dingen. In ieder geval heel veel plezier voor jullie 2tjes. Hoe is het met N ? Doe je de groetjes als je haar ziet
Bloem : het lijstje iedere morgen keurig hier :thumbsup:

Zo meiden, ik was VEEEEELLLL te vroeg wakker, ben een kamer verder gegaan en onder ā€˜het :zon02:’ verder geslapen hihi!!!
Nu dus fris gedouched met een cappuutje en een rijstewafel met americain(ohh zo jammie) aan het wakker worden…

@Marion: Veel energie voor jou dan voor dit weekend. Ik ga niet veel doen, naar de ZM en koffer inpakken :tongue: :hihi:

Goede morgen, iedereen weer een dagje dichter bij de vakantie.

Jaaaa nog 4 daagjes(ik tel gemakshalve vandaag maar niet meer mee hihi!!! :slywink:)

@bloem
Toch maar een ander pilletje want dit is niks.

@beps
Te vroeg wakker maar wel even lekker ander het zonnetje.

@marion
Druk weekend voor de boeg.

ppff dit keer ā€˜maar’ 2 dagen weekend… zal afkicken worden

@ marion klinkt idd druk maar wel leuk toch!!

@Bloem: Hoofdpijn minder??? En bedenk: Volgend weekend duurt ehhhh 11(12???) dagen!!!

ben in bed gedoken met 2 paracetamol op en heb heel onrustig geslapen. nu voel ik het op de achtergrond zeuren… misschien maar ff 1 of 2 ter preventie van… nemen,…

Goedemorgen ladies.

@Bloem: Zou ik maar doen ja, want dat ā€˜gezeur’ aan je hoofd moet je nu toch ook niet hebben. Gelukkig is het over een paar uur weekend, dus kan je weer lekker je gang gaan.

@Beps: De koffer al aan het inpakken. Schiet zeker al op he? Jullie gaan al gauw toch? >>>

Ik moet met vandaag erbij, nog 12 uur werken. Klinkt korter, dan nog 6 dagen. :lol:

@MK: Alweer druk doende op kantoor? Voor jullie schiet het ook op! :wereld:

@Marion: Inderdaad druk, maar wel leuk uitziend weekend. :thumbsup:

@Raak: Ook nog even langs geweest, maar zal ook al wel weer druk zijn. En Ach Raak… maak je niet zo druk over die verkiezingen… denk liever aan je bloeddruk. :lol: We moeten nog op vakantie, weet je well!!!

Ga nu eerst aan de koffie.

Pffff De Bank doet moeilijk bij mn ouders…
Ik heb jullie verteld dat ze gescimmed zijn. Nou ze zijn naar de bank gegaan en daar hebben ze de aanwijzingen van de dame achter de balie gevolgd. Zij heeft de scimming gemeld, en 1 mnd later kregen ze een brief: Er was geen scimming gepleegd met dit pasje: BLEEK het om het pasje van mams te gaan ipv Paps…OEPSSS Maar geen probleem zei de dame: Ik vertel dat we een ā€˜foutje’ gemaakt hebben en dien m opnieuw in…
Nu kregen ze dinsdag weer een brief dat het weer niet geaccepteerd is, ze vast hun pasje hadden uitgeleend, en dat misbruik daarmee dan niet onder sciming valt(vrije vertaling vd brief) Zij boos naar het bankfiliaal: U krijgt een gesprek met de manager maar die is er ā€œevenā€ niet…we bellen u terug, ja voor uw vakantie…
Paps vanmorgen weer terug…Nee nog steeds niet…maar echt voor uw vakantie.

We gaan het filiaal aansprakelijk stellen voor ALLE GROTE fouten die er gemaakt zijn:
Geen controle van het pasje, foute indiening, foute voorlichting(ze hebben geen aangifte gedaan, hoefde niet zei de dame, en ze, De Bank, was er voor verzekerd, ze kregen ZEKER hun geld…) en niet hand in eigen boezem te willen steken dus melden dat zij in gebreken gebleven zIjn…

PFFFFFF Kan ik er nu net nog even bijhebben, maar ik/wij(mn zus, zwager, Hubbie en ik) gaan voor ze vechten, incl smartegeld…Mams is helemaal stuk…
(sorry voor t egootje)

@Beps: Niks ego. Dit is weer erg genoeg. Daar kan ik me nu ook zo over opwinden. Bureaucratie en het bekende ā€œvan het kastje naar de muurā€ verhaal. Nou, hopenlijk krijgen ze het inderdaad voor hun vakantie nog voor elkaar. Wat erg voor ze. Ik denk aan ze. Echt. Rot streek van DIE bank. :finger:

@Roanna: We gaan het zien, maar we gaan het bankfiliaal verantwoordelijk houden voor dit verloop. Of het wel of niet terugkomt is nog een ander plaatje(en OHHHH het komt terug geloof me…) Ze hebben ze zelfs een soort van beschuldigd dat ze fraude plegen door valse aangifte te doe van scimming, want als je je pasje uitleent is dat het niet…Ik heb zelfs NOG NOOIT!!! NOG NOOIT hun pasje vast gehad…Mn zus ook niet… GRRRRRRR

Maar goed, over tot de orde van de dag… Nietsen haha

Inderdaad Beps… probeer je kalm te houden en ga lekker ( alsof) nietsen.

Ik ga aan mijn 2e bakkie en zien wat ik nog even kan doen, voor ik naar het werk ga.

Sterkte ermee!! :kus:

Latersssssss :dag:

Goeiemorgen!!!

Bloem: heen om 19.15 en terug om 20.45 met aankomst 23.50 (uit het hoofd, dus kan 5-10 minuten verschillen)
Beps: jeetje!!! De bank kan toch uberhaupt al niet bewijzen dat het pasje is uitgeleend?? En wat belachelijk om wat ā€œoudereā€ mensjes te beschuldigen van fraude, is wel erg makkelijk zo :frowning:

Zo meiden ik vandaag tot 10.00 uur geslapen… Had het nodig denk ik!!! :smiley: Nu aan het downloaden geslagen… Moet nieuwe liedjes hebben voor Turkije… :smiley: Dus nu lekker aan het zoeken :smiley: Ben tot 20.00 uur alleen thuis dus dat gaat wel goed komen!!!

Tot later!

:dag: :kus:

okey cyn… daar doen we het voor dan he? kunnen we gewoon tot 4 a 3 h in de zon nog liggen!! beterrrrrrr

@beps
Wat een verhaal.
Dit overkomt je en dat is al vreselijk en als je dit gezeik ook allemaal nog over
je heen krijgt… belachelijk hoor!

Precies :wink: Dat is dan wel weer lekker!!! Ik ga altijd in korte broek naar huis… Dus kleren aan… en weg!! :wink: maar zover is het nog lang niet :vak01:

Aah heerlijk… Heb de nieuwe van de Pussycat dolls nu binnen… en dat nummer is een beetje indiaas… LEKKER!!! Voor de liefhebber: Jai Ho… :smiley: