@bloem
Drie nieuwe broeken dus jij kunt weer even vooruit.
Heerlijk dat je vader van die jaarlijkse controles af is, als het al zoveel jaar goed gaat mag je er toch wel vanuit gaan dat het zo blijft.
ja hoor… jaren geleden al kunnen stoppen met de controle, maar mocht niet van mn mams als ie nu weer iets krijgt, dan is de kans net zo groot als de 1e keer… uit t niets dus…
Oke. Tja, WW staat ook bij mij bij de favorieten, maar dan als voorpagina, omdat ik ook nog weleens mee doe daar bovenaan aan het spelletje raad de foto en soms ook wel eens een bijdrage lever ( heel soms hoor) op het Spanje en Frankrijk (disney) forum.
ik moest trouwens met een origineel rood potlood stemmen!! en dan in zo’n grote bus… was zowaar grappig… veel “echter” dan op zo’n knoppie drukken (zo vaak heb ik nou natuurlijk ook nog niet gestemd)
@Roanna:
Dank je wel voor je uitleg omtrent het Schipholvervoer :biggrin:
Alleen is dat niet wat ik bedoelde, taxi naar Schiphol v.v. is al geregeld.
Het gaat om het vervoer OP SCHIPHOL, omdat mijn man niet zulke afstanden kan lopen. Die afstanden zijn voor een gezond mens al behoorlijk, laat staan voor iemand die ernstige rugproblemen heeft.
Enfin, er wordt aan gewerkt en ik krijg nog bericht hoe of wat.
Wij/mn ouders regelen dat altijd bij de boeking. Dat er rolstoel(begeleiding) nodig is op vertrekkende en aankomende luchthaven. Dan komt er een rolstoel op schiphol, welke we zelf duwen. Op Izmir(meestal) kwam er dan een pipo met rolstoel die je de hele luchthaven doorduwt!!!
IDEAAL!!! Misschien een idee voor de volgende reis!!
En nu…hihi, ja nog even dit/dat/ daar /welke nog meer. maar nu echt naar bedje.
:dag:
@Beppie:
Jouw verhaal klopt helemaal :slywink:
Probleem nu was alleen dat ons was verteld dat we dat vervoer moesten regelen met Trans***. Toen ik dus vanmiddag op die website ging kijken om het te regelen zag ik pas dat ik het eerst bij de touroperator moest melden. Kortom, verkeerd voorgelicht dus.
Hebben dit ook niet eerder nodig gehad gelukkig.
Mij is vanmiddag verteld dat het absoluut geen probleem is om het te regelen, kan zelfs nog 24 uur voor vertrek, dus…opgelost :wereld:
Oh wat een sukkels ook altijd… Verleden jaar kwam er geen rolstoel bij het vliegtuig voor mn moeder…moest ze de hele slurf doorlopen!! Nou kan ze dat wel, maar niet zonder haar verhoogde rollator!!! En zeker niet na zolang zitten…OHHHH dan kan ik ze wel killen…menssie is bijna 75 en dan zo behandelen, omdat de dames stewardessen de verkeerde code doorgeven…GRRRRRR
Nou goed, als het maar goed komt!!!
Meiden hihi, als ik geslapen heb nog 4 daagjes…hihi, koffers maar eens naar de slaapkamer halen(HIHIHIHI)
ik ben wel eens meegeweest met mn broer op de schiphol taxi
was best grappig, wij moesten dan naar 1 of ander gebouwtje, bij lang parkeren in de buurt. soort van keet. met de pas konden we ons dan aanmelden dat we er waren en kijken wanneer de vlucht binnen was. zodra de mensen zich dan gemeld hadden bij de taxibali, dan reden we voor, instappen en weer meenemen naar brabant…
Mijn wijlen schoonouders toen op leeftijd, hebben ook altijd alle hulp op Schiphol gehad. Kunnen we niets van zeggen, maar het zal echt weleens mis gaan. Kijk maar bij Beps moeder. Zou niet moeten mogen.
Ik zeg ook vast gedag, want de zoon komt zo nog ff hier wat geleende spulletjes terug brengen, toen voor die musical.
Tot morgen all. Slaap lekker. :slapen: :dag: Weltrusten alvast.
ik ga ook zo naar bed. stond net op van de bank en werd echt overspoeld door een golf van hoofdpijn… jemig… mn hele nek zit ook alweer muurvast… ben 4mnd geleden van pil verandert en had vorige week ook die giga hoofdpijn. nog nooit eerder gehad…
na de vakantie ga ik naar de dokter voor iets anders, want dit ga ik echt niet elke maand ondergaan…
anyways
truste!!