Zo…weer 2 nieuwe gevallen van Mex. griep in NL ![]()
Goedenmiddag.
Zo, ik ook weer thuis van de workshop schoonmaakmiddelen. En heb ik er wat van geleerd? Nee, zelfde verhaal als toen, maarja het moet bijgehouden worden he!!!
Nog niet naar de stad geweest. Miss zo na het eten nog even.
Wij ook nog geen tickets. ( kan ook nog niet) maar wel een prent voor kokkie in de bus van € 24,00 wegens 8 km te hard rijden s’morgens om 7.15 uur, op weg naar de boer. ![]()
@Bloem: Wat fijn voor je vader,al weet ik eerijk gezegd niet waarvoor hij werd behandeld, maar zal vast erg geweest zijn, maar nu gelukkig alles goed, neem ik aan. Fijn om dat te lezen hoor!
@Raak: Fijn dat jou bloeddruk ook weer gezakt is.
@Beps: Zeker weten dat je nog niet hoef te werken? :biggrin:
@Cynthia: Leuk voor jou, van Jochem?
Oh, ik hoor dat we nu naar de stad gaan en daar meteen een hapje gaan eten ergens.
Laterssssssss :dag:
Meestal moet je je melden op een verzamelpunt op Schiphol en daar moet je wachten totdat ze je roepen. Ligt eraan of je samen met anderen reist en of de chauffeur er al is.
Mk: ja wilde heel graag op een vroegere vlucht… maar deze touroperator is zoooo moeilijk aan het doen dat ik niks voor elkaar krijg ![]()
@roanna
Dan weet kokkie waarvoor hij heeft gewerkt die dag ![]()
Een hapje in de stad eten… bij de mac zeker ![]()
@cyn
Heb je helemaal geen connecties daar dan?
Zou wel mooi zijn als je dat nog kunt regelen.
@MK
Ik ga het, denk ik, wel redden met deze uren maar iets meer zou ik wel prettiger vinden. Maar hoe of wat? Moet daar nog even over denken. Eerst maar eens alles op orde zien te krijgen en goed in het ritme zien te komen want er is nu nog teveel wat een hoop energie vreet en moet wel aan mezelf denken. Dan kijken hoe J het doet als we op onszelf wonen en gaat dat goed dan ga ik verder op zoek.
@Bloem
Goed nieuws voor paps … mooi zo!!
@Raak
Ook voor jou gelukkig goed nieuws, de bloeddruk weer gezakt. En nu maar even kalm aan he. Over even heb je het al druk genoeg.
@Cyn
Terug in de tijd met een mooie griekse tweeling.
@OmaCarla
Ook de tickets binnen.
@Beps
Aan de huishoudelijke klussen en een boswandeling gepland, dat is het betere werk.
@Roanna
He wat zonde die prent van kokkie, is ie voor nop naar de boer geweest.
Trouwens, ik hoorde vanmiddag dat 1 van de passagiers van het neergestortte vliegtuig uit een dorp hier verderop komt.
Mk: ja heb wel connecties, maar ze geven aan dat Transavia eigen stoelen zijn… en de pegasus niet… Dus ze hebben liever de Trans vol… en daarom kan ik alleen tegen annuleringskosten omboeken :finger:
Das best hoog of niet Cyn??? En dat terwijl je al meteen aangaf (na 1 wk ofzo) dat je liever met pegasus ging
@Marion: Pff wat een ongeluk he!! Ik wil er niet telang over nadenken, omdat ik een btje angst heb…
Beps: nou het valt me nog mee… maar goed heb geen 230 euro over voor 2 personen een heenvlucht van 8 uurtjes eerder… Had er graag ticketkosten van €27.- voor betaald maar ja… ze willen niet ![]()
Nou ladies… Ik ben er vandoor!!
Tot morgen (denk ik)
:dag: :kus:
@Cyn: PFFFFF ze zijn gekkkkk… nou goed, dan maar later bij ons…;)!!!
Meiden ik ben zo naar t bos. dus…Doeggie…
@cyn
Wat een geld dat zou ik ook niet doen hoor.
@MK: Jij mag nooit meer raden waar we hebben gegeten. :unibrow: Heb nu maar even een appeltje genomen, voor de broodnodige vitamientjes.
Zijn ook geslaagd voor de koffer. Eigenlijk dezelfde als die van mij, maar dan in het blauw en een slag groter en die neem ik nu dan. :unibrow: Vond hij zelf ook een goed idee. Hi, hi.
@Beps: Al terug van het bos?
@Marion: Vind ik ook… De uren die je nu draait zijn voorlopig nog wel even genoeg en dan straks zien, als je al een eigen huisje hebt, hoe dat gaat met J. en jou, zo op jullie eigen. Kan je altijd nog meer uren vragen als dat kan bij/met jou werk.
@Carla: Schipholvervoer? Gaan wij ook doen. Doe ik altijd via internet en dan een avond ervoor worden we gebelt, hoelaat we opgehaald worden s’nachts. Teruggaande is het zo wat MK zei, moet je je weer melden bij de STA balie en dan moet je meestal ff wachten op de taxi. Wij gaan alleen heen met de Schipholtaxi. Terug met de trein, omdat we toch overdag aan komen.
@roanna
Lekker gegeten en geslaagd voor de koffer en jij met al die nieuwe kleren kan goed een grotere koffer gebruiken ![]()
ola ladies
ff vlug want de film begint zo
@ cyn wat zijn nu onze tijden dan?
en voor dat geld kunnen we er beter gewoon een week achteraan plakken ![]()
@ roanna mn pappie heeft 17 jr geleden de ziekte van (non) hodgkin gehad, maar was al lange tijd genezen verklaard en elk jaar op controle. nu alweer zooo lang geleden dan paps het meer dan genoeg vond
zo… mn mams meegesleurd naar de stad ipv sportschool
meteen 1e winkel, super gave mooie spijkerbroek… wow, maar… 100 pleurie…
dus ff vergekeken en nu heb ik 2 linnen broeken voor 50 piek (wit en zwart) die zullen na het einde van de zomer wel kapot zijn maar okey, en een spijkerbroek voor 30 ofzo. sporttruitje en ff bij de etos ingeslagen. echt belachelijk dat de minimale factor die je tegenwoordig kunt kopen factor 10 is ppfpff… en ze hadden nie eens aftersun maar dat hebben we anders opgelost.
toen gauw naar huis, stembiljet gegrists en wezen stemmen… op de valreep en nu ben ik doooooddd
tot de reclame :dag:
@Roanna
Slim van kokkie om te ruilen. Mag jij nu jou koffer, de zwaardere wss, ook trekken
?
@Bloem
Das mooi dat je bent kunnen slagen! Is meestal niet zo als je ECHT iets nodig hebt.
Oeps, dat was niet niks met je vader! Super nieuws dat hij nu niet meer op controle hoeft.
@Marion: Nou, er zitten 4 wieltjes onder en een trekding, dus denk nie dat ik veel moet sjouwen. Ik neem meestal op de heenweg al meer mee dan hij, zodoende dus ik die grotere en kan hij weer zijn gekochte spullen ( lees troep) bij mij in doen op de terugweg . :biggrin: Mag hij trekken!!! Ha, ha.
@Bloem: Oh zo ja. Pffff… dat was niet niks dan, maar kan me wel voorstellen dat hij er een keer genoeg van had. Nu is het een kwestie van… vertrouw je het niet… gelijk aan de bel trekken. Enneh… de dokter was het er ook mee eens dus… zal het vast goed zijn zo.
@MK: Juist dus!!! :biggrin: