TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

Hallo allemaal,

Van hieruit niks te melden…tickets nog niet binnen !!! Zijn geloof ik de enigen die ze nog niet hebben:confused:
Ga nu even stemmen, boodschappies doen, rotzooi opruimen en verder nix.

:dag:

en ik laat her hier ook bij voor vandaag. Stop uurtje vroeger, en nog even de stad in. Gewoon gluren …

Iedereen nog een fijne avond !!

@Cyn: We zijn zo een dagje over hoor hihihihihihihi…

hahahah Ilias en Odyssee??
hahahaha
mn paps heeft besloten om na 17jr niet meer naar R-dam te gaan… uiteraard samen met doccie

owh gottago

@Bloemmie: GEFELICITEERD(voor jullie allemaal maar vooral voor Paps!!!) mooi hoor, klaar na al die tijd…

Zo meiden, ik mag het huishouden gaan doen…:wasted:

Beps: haha neee we gaan niet over… :wink: :tongue: Maar lekker was hij wel…
Bloem: nee weet niet hoe zijn broer heet… En wat super voor je paps!!! :kus:

@bloem
Super voor Pa!

Bloem : gelukkig goed nieuws en nu voor broek kijken

Nou ben nog steeds niet naar boven gekomen voor de was. Wel net met mn vriendin T een afspraakje gemaakt voor een boswandeling(zonder alcohol hihi!!) Aiji moet ook haar luie kont van de bank krijgen denk ik haha

Zo ik H*telplan weer aan het lastig vallen voor een andere heenvlucht… Ze zijn er weer… dus wil ik het ook!! :wink:

Kom net terug van boodschappies doen en wat ligt er op de deurmat ?..juist, de tickets :teeth:

Vertrektijd heenreis: 19.20 uur
Vertrektijd terugreis: 00.35 uur

Mmmmmmmmmm, weet niet of ik dit nu zulke fijne tijden moet vinden. Midden in de nacht thuiskomen :frown:, maar ja…wel nog een hele dag ADR :stuck_out_tongue:

Carla : alles heeft zijn voor- en nadelen he
Ik zie dus dat mijn post er niet staat???
Bloeddruk was weer helemaal ok, moet alleen rustig aan doen en volgende week een keertje binnenspringen

Carla: jullie komen zaterdag of vrijdag??? en hoelang blijven jullie??

@Raak:
Fijn dat je bloeddruk OK was ! Rustig aan doen ??? In ADR ?? :D:D

@Beppie:
Wij komen dus aan in de nacht (of beter gezegd in de vroege ochtend) van vrijdag op zaterdag en vertrekken dan vanuit ADR op vrijdagavond 29 juni.
Zullen dus waarschijnlijk niet eerder met elkaar kunnen kennismaken dan ergens rond lunchtijd op zaterdag, hoewel…mmmmmmmmmmmmm, misschien toch al bij het ontbijt. Hahahahahaha. Vind het ontzettend zonde van mijn 1e vakantiedag om gelijk mijn bed in te duiken en dan ergens in de middag wakker te worden. Slapen kan altijd nog ON THE BEACH

Had het al gevonden… Bloemmie en Cyn vliegen de volgende dag op dezelfde vlucht!

@raak
Heel fijn dat de bloeddruk weer gezakt is.
Hebben ze de vorige keer wel goed gemeten?

Ja alleen 5 minuten vroeger :crybaby: En krijg het weer niet voor elkaar om een andere vlucht te krijgen… Sjonge jonge ze werken ook totaaaaaal niet mee :(:frowning:

@Raak: Mooi dat je bloeddruk goed was… Ach ja met zo een vakantie in het vooruitzicht… dan wordt je ook wel rustiger niet waar haha

@cyn
Wil je je eigen vlucht omboeken?

Pfffffffffffffff, heb een halfuur aan de lijn gehangen om vervoer op Schiphol te regelen. Ben uiteindelijk ook nog vergeten te vragen hoe dat voor de terugreis geregeld wordt.