Moeten jullie ook de vliegtickets enz. zelf afdrukken ? Deze morgen mail gekregen van Sunjets dat de tickets beschikbaar waren op internet.
@ cyn leuk hoor. vind jochem meyer persoonlijk iets te druk maar das wel zn handelsmerk dan he, wanneer ga je?
Cyn : proficiat, gezelli
Kaylo: ook alles weer terug via de toverdoos. wij hoeven in nederland voorkeur niet te betalen,je moet alleen zelf ingeven.
Ik maak altijd bericht al klaar en verzend dat op de seconde dat het mag. werkt vaak wel. Tipje ??
Wij helaas geen kaartjes voor Jochem, Was bij ons al vol
Pedicure klaar, hopelijk is alles gelukt, dan zijn de ontstekingen nu over :retard: …
Nu even nietsen
Bloem: hahaha ja hij is megaaaaa druk… maar dat vind ik echt geweldig!!! Ik ga 08/05/2010… ![]()
meiden ik denk zo maar eens, dat als ze me wel zouden bellen(wat ik niet verwacht) dat ik nee zeg…echt…nu gewoon vakantie. Zaterdag nog even lekker met T naar de zwarte markt…(hihi…vast een dönertje nemen haha) en dan…lekker vakantie houden…
raak : tipje mag altijd hoor :hihi:
@MK
Hier was het vanmorgen maar lala met het weer. Nu schijnt de zon en het is echt lekker buiten.
@Cyn
Genoten bij de 3 J’s. Had er ook nog nooit van gehoord. En weer een keer op pad want je hebt de kaartjes voor Jochem.
@Beps
Nu ECHT vakantie?!?! De voeten zijn er in ieder geval klaar voor, nu de rest nog. En dan wachten tot het vliegtuig voor komt rijden.
@Raak
Vanmiddag naar de dokter. Nu maar hopen dat je bloeddruk wat gedaald is.
@Roanna
Langer op het werk vandaag, weer zo’n saaie bijeenkomst. En dan de nieuwe koffer voor kokkie halen.
@Bloem
Broek kapot, dat is balen, wordt weer dokken.
@Kaylo
He gelukkig, jij hebt ook al je sterren weer terug.
Wij hebben ook regelmatig de tickets zelf moeten printen, ligt er aan bij welke organisatie je boekt.
Ik kan wel online inchecken, maar met kinderen kun je niet zelf je plaatsen kiezen.
@beps
Je moet wel vroeg op om in te checken.
@bloem
Sh*t een scheur in je broek, het sporten moet maar even wachten, je hebt natuurlijk wel weer een nieuwe nodig.
@cyn
Kaarten kunnen boeken, alleen nog heeeeel lang wachten tot mei 2010.
@marion
Nog steeds blij met je nieuwe baan?
Hoeveel werk je nu en ben je altijd tussen de middag thuis?
@kaylo
Eigen account weer terug gelukkig!
@toos
Al even gemist, waar ben je??
@MK
Ja ik ben nog steeds blij met mijn baan. Klopt, ik kan tussen de middag altijd even naar huis voor een boterham. Ik werk nu, met het kantoor erbij, 24 uur in de week. Maar zit er regelmatig wat overheen. Maar dat vind ik niet erg.
@ marion
toppie hoor!
hier is het echt koud… brbrbr niet leuk…
strax mams maar ff bellen, waren in het zkh… altijd weer spannend…
ik hoop maar dat ik iets kan vinden dat past
haat het als ik ‘moet’ sjoppen, kan dan nooit nix vinden…
@Bloemmie: Lees het nu pas, ik duim dat alles goed is… DUIMDUIMDUIM
@MK: Ik moet die dag toch om 9 uur in het centrum zijn, laatste dag…zat te doen, slaap ik lekker in t vliegtuig haha
@Marion: Mooi dat het werk nog steeds zo goed bevalt, hopelijk jij ook, dan zijn er meer gelukkig hihi
Bloem: hoop dat alles goed is!!
EN : IK HEB ONZE TICKETS :D:D:D:D:D alleen sta jij geboekt op Mexico
![]()
Hihihihihihihi…Die Bloemmie: Naar Mexico…das altijd beter dan Kos ![]()
Hahahaha Kos… ze hebben daar wel lekkere gyros…
(en een lekkere tweeling :wub: )
@cyn
Tickets binnen!! Steeds een stapje dichterbij.
Een lekkere tweeling??
@beps
En het scheelt natuurlijk waarvoor je vroeg je bed uit gaat.
@bloem
Ik hoop dat je snel een leuke broek vindt.
@marion
Heerlijk joh dat het goed bevalt!
Heb je nu nog kans op meer uren of red je het wel straks als je 24 uur werkt.
@MK: Pcies!!! En dan insjekke en daarna bakkie koffie meenemen naar boven en nog lekker een uurtje wakkerworden…hihi!!!
Meiden ik ga ffies de schapjes doen. Heb vriesvoer voor Aiji besteld, dat is binnen, dus halen die hap, en dan… ach dan zie ik wel weer(lijkt erop of ik weer dingen in het huishouden moet doen, het moet echt niet gekker worden hier :()
@ cyn… owh vertel… welke tweeling… foto?
Haha nou is al heel lang terug hoor… haha… Toen was ik 16 ofzo… Was een tweeling… Ilias werkte in mijn hotel, en zijn broer kwam gewoon af en toe langs… MJAMMIE!!! Foto heb ik wel maar niet digitaal… ![]()