TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

Bloem : was ik vergeten dat je daar ook nog te vinden bent:o
Beps : nogmaals vakantie !!!
MK : ook al inkopen voor de kids aan het doen, schiet nu op he
Cyn : goed zo, lekker genoten gisteren en gewoon op het fietsie
Marion : nix zinnigs daar ???
Nou hier ook niet hoor, behalve misschien dat het wel nacht lijkt. Ik zit met het licht aan, weet wel waar ik liever ben:vak02:

Voor de mensen die de 3J’s niet kennen.

@beps
Het is nog geen woensdag hoor, straks hebben ze vast nog wel iemand nodig die nog even een nachtje of vroege dienst kan draaien.

@raak
Hoe laat moet je langs de huisarts?

@bloem en cyn
Moeten jullie volgende week de hele week nog werken?

@beps
Weet inmiddels welke cijfers er nodig zijn om in te checken (en ik nu ook :wink: ). Wat is je favo plek in het vliegtuig?

voor mij de nooduitgang!! ahahha
als dat niet kan, dan bij voorkeur een raampje, kan ik tegenaanleunen en in slaap vallen
gangpad is echt ellende… elke keer dat karretjes net niet tegen je schouders/voet aan…

ik moet gewoon tot vrijdag werken… eerst tot 18h maar dat zag ik nie zo zitten dus kunnen ruilen

Goedemorgen.

@Beps: Jij al vakantie? Alweer? Weet je dat nu ook wel zeker dan en ook waar jullie heen gaan? >>>

@MK: Oh ja leuk hoor… alvast met de kids inkopen doen voor de vakantie. M. zal het al wel een beetje begrijpen he?

@Raak: Goh, kan jij dat ook al niet? Ik onthou ook niks. Maar ik zal je tegen die tijd wel even helpen herinneren om in te tjekke. >>> En talen? Ben ik niet zo goed in. ( WEL BETALEN) Laat ik eerst mijn Engels maar bijspijkeren, dan kom je vaak ook al een heel end.

Nou, hier wel licht buiten, maar koud. Net ff de scoot voorgezet en je mag haast wel handschoenen aan doen. :frown:

Vanmiddag (misschien) overblijven op het werk. We hebben een voorlichtingsbijeenkomst van de HCCP en moet nog even aan de manager vragen, of ik daar ook bij nodig ben. Daarna ff naar de stad een koffer voor kokkie halen. Ja, wij gaan ook binnenkort op vakantie.

Maar nu eerst…koffie.

@bloem
Ik zit juist weer liever aan het gangpad, ik voel me zo opgesloten als ik bij het raam zit.
Ik moet ook de vrijdag voor vertrek nog werken. Ik zal flink met best door om alles af te krijgen dan kan ik misschien die middag nog vrij nemen. De kinderen zijn dan op het 'KDV, dus dat zou ideaal zijn om te pakken.

@roanna
Ja M. heeft het goed door hoor, ze weet precies wat ze mee wil nemen.
Straks een nieuwe koffer kopen. Wordt het zo’n harde?

Bloem: ik blijf speciaal langer vrijdag om te kunnen inchecken… :wink: Dus gaan mijn best doen voor nooduitgang… :smiley:

Mk: ja volgende week nog 4 dagen werken…

Ohhh meiden ik sta in de wachtrij om kaarten voor Jochem Myjer te bestellen… grrrrr schiet nou op!!!

MK : vanmiddag om 4 uur
Roanna : werkse enne komt allemaal goed hoor
Bloem : wil bij nooduitgang
Cyn : suc6 met kaartjes bemachtigen

@MK: Oh leuk is dat hoor dat M. het door heeft. Heeft zeker ook d’r eigen koffertje?

Ik zit ook liever bij het gangpad. Hoef ik ook niet over andere mensen heen, als het nodig is. Wat dat betreft zijn wij “zeikerds” hoor! :biggrin:

Ja, weer zo’n harde. Zelfde als van mij, maar dan andere kleur. Hebben onze koffers net weggeven aan schoonzusje en zwager, die gister naar Ierland zijn gegaan naar hun kinderen en alleen handbagage meenemen ( Rya*air) en wij hadden nog zo’n koffer die precies aan die afmeteingen voldeed, dus… huppekee… hun ook weer blij.

@Cynthia: Nou, hopen maar dat het je lukt.

@Raak: Oh ja, ben benieuwd wat je te horen krijgt bij de HA vandaag.

Oh, het wordt me toch donker hier. Bah…

@ cyn nice! liefste raam, liefste nooduitgang anders 1e rij :smiley:

@ mk ja volgende week is echt een drukke week ook… pfpff
ben echt een beetje klaar met werken en zo :retard:

heb ook een scheur in mn aller laaste passende lange broek… ga dus vanmiddag ff met mams bellen of we sporten kunnen verzetten naar morgen want MOET echt zsm op zoek naar iets anders :frowning: baal baal…

paps en mams zijn vandaag ook naar de Daniel den Hoedt kliniek in R-dam. ben benieuwd wat ze zeggen daaro

goeiemorgen iedereen !!

Normaal zou mijn oude account terug in orde moeten zijn. Even proberen dus

Bloem: staat genoteerd :wink: Haha komt wel goed denk!! Succes met kleding scoren!!!

Ja dus !!!

Wij hebben gewoon 12 euro per persoon bijbetaald om een plaatsje aan de nooduitgang. Hebben 11E en 11F. Heb ik tenminste plaats genoeg voor mijn benen

Bij wie moest je dat betalen dan??

JAAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB KAARTEN VOOR JOCHEM MEYJER!!! :D:D:D:D:D

Gewoon reserveren bij Sunjets

Mm ok… Wij kunnen dat gratis bij Transavia… :smiley:

kan bij ons ook gratis hoor, als je er vlug genoeg bij bent. Moet je wel als allereerste in de rij staan, en dat lukt ons dus nooit :frowning:
Zo zijn we zeker van onze plaats

Kaylo: haha ja dat vroeg zijn lukt mij normaal ook wel, maar wij kunnen nu 24 uur voor vertrek online inchecken en zo dus stoelen uitkiezen :wink:

is ook makkelijk dan :hihi: