ff neckervrouwtje gebeld…wij allemaal, dezelfde tijden, alle nummers zijn aan elkaar gekoppeld…dus mk…dat wordt ook een nachtje skippen…
:retard::retard:Nu nog de koelkast, toilet en badkamer
@Viva: Als het goed is staan onze reserveringsnummers gekoppelt, dus zouden jullie op dezelfde tijd moeten gaan
@Viva: Alleen MK een nachtje skippen?? Wordt voor ons ook nachtwerk. Nou ja welkomscommite staat klaar en knorren kunnen we aan het strand. Komt goed
Ja Toos klopt, allemaal dezelfde tijden.
hahaah Toos wij hebben geen kleintjes meer, dus wij skippen wel maar kunnen toch beter dommelen in de plain dan mk met die hummels…en idd welkomscomite is dan al paraat.
Hahahahaha… nou ik ga wel meer nachtjes skippen ben ik bang ![]()
Er was nog een vlucht, die gaat om 00.35 terug, ze zei dat dat de oat vlucht is. Ben je ook niet blij
knorren kunnen we aan het strand
hahha Jij wil mijn hubs niet horen knorren, die zaagt de stijgers af hihihihihi
Ik kom de woensdag ervoor uit de nacht, zit dan nog in het ritme.
Die stmme ktoat… heeft heel vaak andere vluchten… Wij hebben dat dus… en nu ook een klant van mij… ![]()
Nee wat een waardeloze tijden heeft oad dit jaar richting turkije zeg…bah!!!
Ik ga met oad naar portugal, dan heb ik wel weer de mooie tijden…want ook daar heb je een baggernummer zeg, doe je terug er 7 uur over…met tussenlandingen.
Die van mij ook, er staat geen palmboom meer overeind
Toos,klopt ze zullen vast wel een magnetron hebben,maar niet op de kamer.Heb nu via marktplaats een flessenwarmer gekocht,voor weinig…
Net terug gemailt door de reisorganisatie over de bagage,C mag een eigen koffer tot 10 kilo meenemen de buggy wordt daar niet bijgeteld.
hihihihi Toos woensdag uit de nacht en dan zaterdag weg…en nog in je ritme tegen die tijd…ik hoop het voor je…ik moet woensdag weer werken 4 uurtjes dan he…en donderdag 4 uurtjes en vrijdag 4 uurtjes.
@Trl: Ook weer geregeld, kun je met een gerust gevoel weg
Jij blij dat je niet met transje vliegt, anders had je niet die extra kilo’s mee mogen nemen.
Ik ben niet vooruit te branden…getver.
Misschien kan ik nog 2 extra nachtjes draaien, blijf ik in het ritme
Collega vliegt altijd met Transje,maar zei ook is er nooit bijgerekent altijd apart.Of hun hebben gewoon geluk gehad.